Naposledy editováno 06.04.2011 10:56:38
2 reakcí na tento příspěvek Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
1 reakcí na tento příspěvek Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
Repulsion píše: Nesolventně se včil chová třeba společnost Sazka
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
před kterým jsem zásilku otevřel a i on viděl tu prasklinu. Přepravou se to
nestalo, balík byl neporušen!!!! Takový podraz se nedělá!!!!!
Odpověd:
Co tady na mě zkoušíš frajere!
Pošli díl zpět a jestli bude ve stavu jaký byl, já pak pošlu peníze na Váš
účet. Jinak pouštěj hrůzu jinde
Naposledy editováno 06.04.2011 14:49:54
JOSKAA píše: Tohle jsem jim napsal na email: To si děláte snad ze mě srandu!!!!! Posíláte prasklý plast a v hrozným stavu. Chci ihned poslat zpět peníze. Mám svědka poštovního doručovatele
před kterým jsem zásilku otevřel a i on viděl tu prasklinu. Přepravou se to
nestalo, balík byl neporušen!!!! Takový podraz se nedělá!!!!!
Nic ve zlém, ale kurz asertivního jednání by Ti asi prospěl Tvůj dopis je okamžitě útočný a osočující. To se tak také nedělá
Naposledy editováno 06.04.2011 14:52:48
Mohl jsi napsat například:
Dobrý den,
díl který jsem od Vás obdržel je prasklý a celkově ve špatném stavu. Díl Vám zasílám zpět a požaduji vrácení peněz.
S pozdravem Franta Vomáčka
3 reakcí na tento příspěvek Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
firecracker píše: Když za mnou přijde nějakej kretén co si myslí, že sežral všechnu moudrost světa, tak se k němu sice chovám taky slušně, ale slušně ho pošlu do prdele.
Mně se někdy stává, že když se ke mně někdo chová neslušně, dám mu slušně přes hubu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
Bludevil píše: firecracker, repulsion>
No vono taky dost záleží na okolnostech, některý zejména netový obchody jsou taky pěkní čuráci, když sem si objednal zboží, do podrobností připsal barvu a zasílací adresu (jiná než fakturační) a ti pičusi to pošlou na fakturační a ještě jiné barvy tak to se jako fakt neudržím. Navíc ze mně záměrně dělají kokota a i když jim zboží vrátím poštovný a vynaloženej čas ztracenej kvůli jejich naprosté neschopnosti mi nikdo nevrátí. Takže jako slušný chování vocať pocať...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
dannythreefifty píše: některý zejména netový obchody jsou taky pěkní čuráci, když sem si objednal zboží, do podrobností připsal barvu a zasílací adresu (jiná než fakturační) a ti pičusi to pošlou na fakturační a ještě jiné barvy tak to se jako fakt neudržím.
Tak to je snadná pomoc - příště si to koupím jinde a basta.
Naposledy editováno 06.04.2011 15:03:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
Naposledy editováno 06.04.2011 15:09:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
firecracker píše: dannythreefifty> chápu že tě nasrali a že se chovali jak čuráci, vtip je ale v tom že neslušným chování si nepomůžeš. Já bych je taky nejraději občas seřval, dal jim po tlamě a poslal je do prdele. Ale tím si prostě vůbec nepomůžeš a pro mě nejdůležitější výsledek.
To se ale bavíme o dvou věcech naráz... pokud já po někom něco chci je jasný že na něho nebudu řvát, páč výsledek pak tomu bude odpovídat. Ale v případě že on chce prodávat zboží a je čurák kterej nezná barvy a neumí (nebo nechce) pořádně číst co jsem si objednal, já po něm nic jinýho než vrácení peněz na který mám právní nárok nechci natož nějaký další služby...
Naposledy editováno 06.04.2011 15:11:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
dannythreefifty píše: firecracker> ano přiznávám že to nejni úplně typickej příklad páč po nich vlastně chci vrátit peníze. Nicméně málo co mně nasere tak jako když chci někomu udělat kšeft a mu nestojí ani zato aby si pořádně přečet co a kam to chci a dle toho se zařídil...
Hele, jestli to není "one man" firma, což asi není, tak to zvoral nějaký zaměstnanec, a patrně úplně jiný, než který obdrží tvou stížnost. Že někdo zaměstná lempla, to se může stát každému. Nebo že někdo přijde do práce po tahu Takže pošleš slušnou stížnost, daný zodpovědný pracovník nebo majitel, pokud je to jinak solidní firma, to prošetří, dotyčného lempla buĎ vyhodí nebo ho důrazně napomene, Tobě se omluví a vše proběhne bez dalších problémů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
Naposledy editováno 06.04.2011 15:27:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
Repulsion píše: Hele, jestli to není "one man" firma, což asi není, tak to zvoral nějaký zaměstnanec, a patrně úplně jiný, než který obdrží tvou stížnost. Že někdo zaměstná lempla, to se může stát každému. Nebo že někdo přijde do práce po tahu Takže pošleš slušnou stížnost, daný zodpovědný pracovník nebo majitel, pokud je to jinak solidní firma, to prošetří, dotyčného lempla buĎ vyhodí nebo ho důrazně napomene, Tobě se omluví a vše proběhne bez dalších problémů...
Hmmm... tak to je hezkej příběh zvlášť ten happyand na konci. Jestli mám zavspomínat kdy se mi někdo někdy omluvil bude to na dlouho a v odbchodním sektoru ti řeknu rovnou že to nebylo nikdy... Většinou je to akorát tak, něco se ti nelíbí tak to vrať, ale že by třeba napsali omlouváme se za způsobené komplikace posíláme vám správné zboží se slevou za vámi zbytečně prodrbaný poštovný to ne. To bych si řekl ano stane se a byl i ochoten to s nima zkusit ještě jednou. Jenže to by sme nemohli být v Čechách...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
dannythreefifty píše: Hmmm... tak to je hezkej příběh zvlášť ten happyand na konci. Jestli mám zavspomínat kdy se mi někdo někdy omluvil bude to na dlouho a v odbchodním sektoru ti řeknu rovnou že to nebylo nikdy... Většinou je to akorát tak, něco se ti nelíbí tak to vrať, ale že by třeba napsali omlouváme se za způsobené komplikace posíláme vám správné zboží se slevou za vámi zbytečně prodrbaný poštovný to ne. To bych si řekl ano stane se a byl i ochoten to s nima zkusit ještě jednou. Jenže to by sme nemohli být v Čechách...
Vidíš, a mně se to stalo vícekrát. Od Creative Labs jsem dokonce dostal celý nový systém, přičemž ten starý, který jsem reklamoval, mi nechali. On sice blbne, ale hraje a dá se používat - akorát je třeba do něj občas kopnout. Od pozitek.cz jsem dostal nějaké koštovací lahvičky whisky zdarma - a to neudělali žádnou chybu, jenom už neměli na skladě to, co jsem si objednal - a tak bych mohl pokračovat. A jo, taky kytaru jsme dostal se slevou, protože už vyprodali tu barvu, kterou jsem si původně objednal.
Jestli to nebude tím, že neumíš správně podat tu stížnost
Naposledy editováno 06.04.2011 15:59:35