bmw_r1300gs_cartec





Téma: Nenakupujte u AJ Moto Humpolec
 
6.4.2011 v 10:55
Mám velmi špatné zkušenosti s touto firmou. Nesolventní chování a neskutečně drzý přístup k zákazníkům. Objednaný náhradní díl, který měl být nepoškozen je v horším stavu, než ten který jsem měl na motorce. Je polámaný a odřen a nelze je ani použít. Nejsem sám který má špatnou zkušenost z AJ Moto Humpolec. To jsem zjistil až po nákupu přez tipmoto.com, kde tato firma inzeruje. JOSKA

Naposledy editováno 06.04.2011 10:56:38
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 12:43 | Nahoru | #1
co je nesolventní chování?

(reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 13:52 | Nahoru | #2

ybrcek píše: co je nesolventní chování?



neslovíčkař. Fšichni víme vocogo

(reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 14:38 | Nahoru | #3

ybrcek píše: co je nesolventní chování?



kolega asi myslel nesolidní a v záchvatu vzteku se přepsal.

1 reakcí na tento příspěvek Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 14:40 | Nahoru | #4
Nesolventně se včil chová třeba společnost Sazka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 14:41 | Nahoru | #5

Repulsion píše: Nesolventně se včil chová třeba společnost Sazka

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 14:46 | Nahoru | #6
Tohle jsem jim napsal na email: To si děláte snad ze mě srandu!!!!! Posíláte prasklý plast a v hrozným stavu. Chci ihned poslat zpět peníze. Mám svědka poštovního doručovatele
před kterým jsem zásilku otevřel a i on viděl tu prasklinu. Přepravou se to
nestalo, balík byl neporušen!!!! Takový podraz se nedělá!!!!!

Odpověd:
Co tady na mě zkoušíš frajere!
Pošli díl zpět a jestli bude ve stavu jaký byl, já pak pošlu peníze na Váš
účet. Jinak pouštěj hrůzu jinde

Naposledy editováno 06.04.2011 14:49:54

(reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 14:52 | Nahoru | #7

JOSKAA píše: Tohle jsem jim napsal na email: To si děláte snad ze mě srandu!!!!! Posíláte prasklý plast a v hrozným stavu. Chci ihned poslat zpět peníze. Mám svědka poštovního doručovatele
před kterým jsem zásilku otevřel a i on viděl tu prasklinu. Přepravou se to
nestalo, balík byl neporušen!!!! Takový podraz se nedělá!!!!!



Nic ve zlém, ale kurz asertivního jednání by Ti asi prospěl Tvůj dopis je okamžitě útočný a osočující. To se tak také nedělá

Naposledy editováno 06.04.2011 14:52:48

(reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 14:53 | Nahoru | #8
JOSKAA> Já se té odpovědi toho prodejce ani nedivím, myslím že jsi to taky mohl napsat jako člověk.

Mohl jsi napsat například:

Dobrý den,

díl který jsem od Vás obdržel je prasklý a celkově ve špatném stavu. Díl Vám zasílám zpět a požaduji vrácení peněz.

S pozdravem Franta Vomáčka

3 reakcí na tento příspěvek Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 14:55 | Nahoru | #9
firecracker, repulsion> Tak tak slušný vychování aby dneska člověk pohledal. Kolik věcí se dá mnohem lépe vyřešit v klidu než vřískáním, jenže to volovi nevysvětlíš...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 14:59 | Nahoru | #10
Bludevil> přesně tak. Se slušným jednáním nejdál dojdeš řvát na něj pak můžeš vždycky, ale obráceně už to moc nejde. To by ale přeci mělo být každému jasné. Beru to ze svého pohledu když za mnou někdo přijde a je slušný případně přizná vlastní chybu tak jsem k němu daleko vstřícnější a jdu i nad rámec toho co musím. Když za mnou přijde nějakej kretén co si myslí, že sežral všechnu moudrost světa, tak se k němu sice chovám taky slušně, ale slušně ho pošlu do prdele.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:00 | Nahoru | #11

firecracker píše: Když za mnou přijde nějakej kretén co si myslí, že sežral všechnu moudrost světa, tak se k němu sice chovám taky slušně, ale slušně ho pošlu do prdele.



Mně se někdy stává, že když se ke mně někdo chová neslušně, dám mu slušně přes hubu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:01 | Nahoru | #12
firecracker> Přesně A nejvíc mě dojmou ňoumové v restauraci, kteří třeba zle seřvou personál ať jim jídlo přinesou znovu a očekávájí, že po té scéně bude lepší

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:01 | Nahoru | #13

Bludevil píše: firecracker, repulsion>



No vono taky dost záleží na okolnostech, některý zejména netový obchody jsou taky pěkní čuráci, když sem si objednal zboží, do podrobností připsal barvu a zasílací adresu (jiná než fakturační) a ti pičusi to pošlou na fakturační a ještě jiné barvy tak to se jako fakt neudržím. Navíc ze mně záměrně dělají kokota a i když jim zboží vrátím poštovný a vynaloženej čas ztracenej kvůli jejich naprosté neschopnosti mi nikdo nevrátí. Takže jako slušný chování vocať pocať...

(reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:02 | Nahoru | #14

Bludevil píše: firecracker> Přesně A nejvíc mě dojmou ňoumové v restauraci, kteří třeba zle seřvou personál ať jim jídlo přinesou znovu a očekávájí, že po té scéně bude lepší



Možná bude lepší, ale bude v něm slušně napliváno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:03 | Nahoru | #15
Repulsion> To já nemůžu :-/ do kontaktu se dostávám především s firemními kleinty a navíc často po telefonu těm bohužel přes tlamu dát nemůžu, když s nimi jednám face_to_face tak tam problém většinou není, podívají se na mě a zkrotnou

(reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:03 | Nahoru | #16
dannythreefifty> Já vím, ale první konktakt MUSÍ být vždy výhradně slušný, jinak se černý Petr býti za debila přesouvá na tvou stranu

repulsion> to v tom lepším případě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:03 | Nahoru | #17

dannythreefifty píše: některý zejména netový obchody jsou taky pěkní čuráci, když sem si objednal zboží, do podrobností připsal barvu a zasílací adresu (jiná než fakturační) a ti pičusi to pošlou na fakturační a ještě jiné barvy tak to se jako fakt neudržím.



Tak to je snadná pomoc - příště si to koupím jinde a basta.

Naposledy editováno 06.04.2011 15:03:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:04 | Nahoru | #18
dannythreefifty> chápu že tě nasrali a že se chovali jak čuráci, vtip je ale v tom že neslušným chování si nepomůžeš. Já bych je taky nejraději občas seřval, dal jim po tlamě a poslal je do prdele. Ale tím si prostě vůbec nepomůžeš a pro mě nejdůležitější výsledek.

(reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:05 | Nahoru | #19
Repulsion> tak to samozřejmě udělám to je jasný ale taky jim napíšu mejl jak jsem spokojen s jejich službama a slušný slova tam budeš hledat těžko...

(reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:08 | Nahoru | #20
firecracker> To mi připomíná, jak jsem měl jednou problém s takovou mladou namyšlenou krávou, co mi nechtěla proplatit docela vysokou fakturu. Jen tak. Prostě se jí nechtělo. Po předchozí neúspěšné několikamejlové a postupně se vyostřující komunikaci jsem na ni do telefonu naprosto nepřítelně řval Ovšem k zaplacení jí přiměla až zaslaná kopie trestního oznámení a kopie dopisu všem jejím klientům

Naposledy editováno 06.04.2011 15:09:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:09 | Nahoru | #21

firecracker píše: dannythreefifty> chápu že tě nasrali a že se chovali jak čuráci, vtip je ale v tom že neslušným chování si nepomůžeš. Já bych je taky nejraději občas seřval, dal jim po tlamě a poslal je do prdele. Ale tím si prostě vůbec nepomůžeš a pro mě nejdůležitější výsledek.



To se ale bavíme o dvou věcech naráz... pokud já po někom něco chci je jasný že na něho nebudu řvát, páč výsledek pak tomu bude odpovídat. Ale v případě že on chce prodávat zboží a je čurák kterej nezná barvy a neumí (nebo nechce) pořádně číst co jsem si objednal, já po něm nic jinýho než vrácení peněz na který mám právní nárok nechci natož nějaký další služby...

Naposledy editováno 06.04.2011 15:11:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:14 | Nahoru | #22
dannythreefifty> to co píšeš je sice formálně logicky správně, ale fakticky bych takhle nikdy nedoporučoval postupovat. Protože ty sice na vrácení peněz máš právní nárok, ale co budeš dělat když se na Tebe vyserou? Soudit se s nima ? Kvůli litru nebou dvěma ? Asi těžko. Takže i v tomto případě Ti slušné jednání může ušetřit čas a peníze.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:17 | Nahoru | #23
firecracker> ano přiznávám že to nejni úplně typickej příklad páč po nich vlastně chci vrátit peníze. Nicméně málo co mně nasere tak jako když chci někomu udělat kšeft a mu nestojí ani zato aby si pořádně přečet co a kam to chci a dle toho se zařídil...

Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:19 | Nahoru | #24
Za tenhle plast( v dobrém stavu podle něj ) jsem mu dal 500Kč. + poštovné
Pro to jsem jim napsal tak naštvaně.



Naposledy editováno 06.04.2011 15:34:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:20 | Nahoru | #25

dannythreefifty píše: firecracker> ano přiznávám že to nejni úplně typickej příklad páč po nich vlastně chci vrátit peníze. Nicméně málo co mně nasere tak jako když chci někomu udělat kšeft a mu nestojí ani zato aby si pořádně přečet co a kam to chci a dle toho se zařídil...



Hele, jestli to není "one man" firma, což asi není, tak to zvoral nějaký zaměstnanec, a patrně úplně jiný, než který obdrží tvou stížnost. Že někdo zaměstná lempla, to se může stát každému. Nebo že někdo přijde do práce po tahu Takže pošleš slušnou stížnost, daný zodpovědný pracovník nebo majitel, pokud je to jinak solidní firma, to prošetří, dotyčného lempla buĎ vyhodí nebo ho důrazně napomene, Tobě se omluví a vše proběhne bez dalších problémů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:20 | Nahoru | #26
dannythreefifty> naprosto s tebou souhlasím, já jsem takhle jednou objednal sadu pneumatik a dorazil mě špatnej rozměr, dlouho jsem si s nima psal, sliboavli že pošlou správný rozměr, no vysrali se na mě, taky mě to naštvalo, ale krom toho že bych za nima dojel nic nenaděláš ... nějaký emaily kde je prokláínáš a nebo posíláš do prdele nemají smysl

Naposledy editováno 06.04.2011 15:27:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:29 | Nahoru | #27

Repulsion píše: Hele, jestli to není "one man" firma, což asi není, tak to zvoral nějaký zaměstnanec, a patrně úplně jiný, než který obdrží tvou stížnost. Že někdo zaměstná lempla, to se může stát každému. Nebo že někdo přijde do práce po tahu Takže pošleš slušnou stížnost, daný zodpovědný pracovník nebo majitel, pokud je to jinak solidní firma, to prošetří, dotyčného lempla buĎ vyhodí nebo ho důrazně napomene, Tobě se omluví a vše proběhne bez dalších problémů...



Hmmm... tak to je hezkej příběh zvlášť ten happyand na konci. Jestli mám zavspomínat kdy se mi někdo někdy omluvil bude to na dlouho a v odbchodním sektoru ti řeknu rovnou že to nebylo nikdy... Většinou je to akorát tak, něco se ti nelíbí tak to vrať, ale že by třeba napsali omlouváme se za způsobené komplikace posíláme vám správné zboží se slevou za vámi zbytečně prodrbaný poštovný to ne. To bych si řekl ano stane se a byl i ochoten to s nima zkusit ještě jednou. Jenže to by sme nemohli být v Čechách...

(reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:30 | Nahoru | #28

firecracker píše: dannythreefifty> nějaký emaily kde je prokláínáš a nebo posíláš do prdele nemají smysl



Mají, uleví se mi. Bez toho anich bych jim řekl jak se věci maj bych neusnul...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:36 | Nahoru | #29

dannythreefifty píše: Hmmm... tak to je hezkej příběh zvlášť ten happyand na konci. Jestli mám zavspomínat kdy se mi někdo někdy omluvil bude to na dlouho a v odbchodním sektoru ti řeknu rovnou že to nebylo nikdy... Většinou je to akorát tak, něco se ti nelíbí tak to vrať, ale že by třeba napsali omlouváme se za způsobené komplikace posíláme vám správné zboží se slevou za vámi zbytečně prodrbaný poštovný to ne. To bych si řekl ano stane se a byl i ochoten to s nima zkusit ještě jednou. Jenže to by sme nemohli být v Čechách...



Vidíš, a mně se to stalo vícekrát. Od Creative Labs jsem dokonce dostal celý nový systém, přičemž ten starý, který jsem reklamoval, mi nechali. On sice blbne, ale hraje a dá se používat - akorát je třeba do něj občas kopnout. Od pozitek.cz jsem dostal nějaké koštovací lahvičky whisky zdarma - a to neudělali žádnou chybu, jenom už neměli na skladě to, co jsem si objednal - a tak bych mohl pokračovat. A jo, taky kytaru jsme dostal se slevou, protože už vyprodali tu barvu, kterou jsem si původně objednal.
Jestli to nebude tím, že neumíš správně podat tu stížnost

Naposledy editováno 06.04.2011 15:59:35

(reakce na) Nenakupujte u AJ Moto Humpolec

6.4.2011 v 15:56 | Nahoru | #30
Repulsion> tak tak, já si u Mall.cz pbjednal vysavač slíbili mě že tam bude ten den na prodejně, nebyl. Tak jsem si slušně, ale důrazně stěžoval na prodejně vedoucí, že tam jezdím jako blbec. Druhý den telefonat že se omlouvají a jestli mě uspokojí sleva 500kč vzhledem k tomu že vysavač stál 1777kč tak uspokojila
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist