globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vše o wr 450 f
zdravím všechny příznivce tohoto stroje.dovolil jsem si zřídit tohle téma jelikož jsem si pořídil wr-ko a určite budu mít sem tam nejaky dotaz,připomínku,nebo budu potrebovat poradit.motorku jsem si koupil spíse na víkendové ježdění a je to spíše koníček.první vec na kterou bych se chtel zeptat je zda je normální když po ubrání plynu střílí do vyfuku,deje se to ale jen když to fakt pustím až dolu ten plyn,je tam koncovka FMF Racing,myslím si že by to nemel byt ale až takovy problém ne?asi je to normální jev při rychlém zavření plynu z maxima.(muj názor) dále jsem potreboval vedet kde bych sehnal spínač na brzdu?za 3 mesíce me čeká stk a musím to dát do stavu aby to proslo predem dík za všechny připomínky,rady a navody k wr 450 f a pokud budu moct tak rád zodpovím i dotazy.(časem)

1 reakcí na tento příspěvek vše o wr 450 f

25.4.2011 v 09:09 | Nahoru | #1
To střílení do výfuku - pokud to není těsnost výfuku ani ventily, tak je v nepořádku směs. Obvykle to střílení ukazuje na chudou.
Může to být buď z důvodu přisávání vzduchu (netěsnící příruba) a nebo to někdo blbě nastryskoval/nastavil.

Netěsnící příruba se prej dá kontrolovat pomocí zapálený cigarety, ale to jsem jen tak slyšel, ověřeno v praxi to nemám. Já to obyvykle jen rozeberu a vizuálně zkontroluju a zase smontuju. Je to teda věc příruby mezi motorem a karburátorem.

Otryskování - nastavit správně WRko je celkem věda. Každopádně můžeš pro začátek zkusit zahejbat se šroubkem směsi. Je úplně na spodu karburátoru, bronzovej šroubek na plochej šroubovák, blíž k motoru. Je k němu přístup jak k penězům.
Ten má rozsah cca 1-2,5 otáčky od utažení (nevím přesně . zkontroluj v manuálu) S tím že utaženější = chudší volnoběžná směs, povolenější = bohatší volnoběžná směs.
Zapiš si napřed v jaký poloze byl, a pak ho zkus víc povolit - třeba na ty 2 otáčky.
Pokud už je povolenej víc než 2, tak potřebuješ větší volnoběžnou trysku - seženeš buď jako díl od Yamahy (Pilot jet), a nebo ve slušným motocross shopu/ servisu.



objednací čísla od Yamahy na různý volnoběžný trysky:

Pilot Jet
4mx-14948-06-00 .jet, Slow (#48) Ap 1
4mx-14948-04-00 .jet, Slow (#42) Std 1
4mx-14948-05-00 .jet, Slow (#45) Ap 1
4mx-14948-07-00 .jet, Slow (#50) Ap 1
4mx-14948-01-00 .jet, Slow (#35) Ap 1
4mx-14948-02-00 .jet, Slow (#38) Ap 1
4mx-14948-03-00 .jet, Slow (#40) Ap 1

Pokud bys chtěl vyladit WRko na 100% tak to umí RSWR.

jo a taky doporučuju trochu přidušit tu "randáltrubku" .. líp to pojede a okolí ti poděkuje

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

25.4.2011 v 09:19 | Nahoru | #2

Vespa píše: To střílení do výfuku - pokud to není těsnost výfuku ani ventily, tak je v nepořádku směs. Obvykle to střílení ukazuje na chudou.
Může to být buď z důvodu přisávání vzduchu (netěsnící příruba) a nebo to někdo blbě nastryskoval/nastavil.

Netěsnící příruba se prej dá kontrolovat pomocí zapálený cigarety, ale to jsem jen tak slyšel, ověřeno v praxi to nemám. Já to obyvykle jen rozeberu a vizuálně zkontroluju a zase smontuju. Je to teda věc příruby mezi motorem a karburátorem.

Otryskování - nastavit správně WRko je celkem věda. Každopádně můžeš pro začátek zkusit zahejbat se šroubkem směsi. Je úplně na spodu karburátoru, bronzovej šroubek na plochej šroubovák, blíž k motoru. Je k němu přístup jak k penězům.
Ten má rozsah cca 1-2,5 otáčky od utažení (nevím přesně . zkontroluj v manuálu) S tím že utaženější = chudší volnoběžná směs, povolenější = bohatší volnoběžná směs.
Zapiš si napřed v jaký poloze byl, a pak ho zkus víc povolit - třeba na ty 2 otáčky.
Pokud už je povolenej víc než 2, tak potřebuješ větší volnoběžnou trysku - seženeš buď jako díl od Yamahy (Pilot jet), a nebo ve slušným motocross shopu/ servisu.



objednací čísla od Yamahy na různý volnoběžný trysky:

Pilot Jet
4mx-14948-06-00 .jet, Slow (#48) Ap 1
4mx-14948-04-00 .jet, Slow (#42) Std 1
4mx-14948-05-00 .jet, Slow (#45) Ap 1
4mx-14948-07-00 .jet, Slow (#50) Ap 1
4mx-14948-01-00 .jet, Slow (#35) Ap 1
4mx-14948-02-00 .jet, Slow (#38) Ap 1
4mx-14948-03-00 .jet, Slow (#40) Ap 1

Pokud bys chtěl vyladit WRko na 100% tak to umí RSWR.

jo a taky doporučuju trochu přidušit tu "randáltrubku" .. líp to pojede a okolí ti poděkuje


na ty ventily musím ješte jednou mrknout bo jsem se nedopídil toho seřízení a až potom mi poradili že se mení podložky.v tom otryskování máš možná pravdu protože při rychlém přidání plného plynu to chcípne.už jsem to videl na netu jako video kde to tam řešili taky.ale nevím přesne.to bohatost vyzkouším až posléze,respertive až po tech ventilech.jinač jak jsem psal tak opravdu to střílí jen jak je to studene,jak je to zahřáté na provozní teplotu tak to ani neprdne. jak si to myslel přidusit ten vyfuk?vatou?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F Yamahawr 10 19.7.2023 v 21:28 Jenecek
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F Zabra 23 2.6.2023 v 07:23 cmiral
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F ales181 7 16.1.2023 v 18:21 Pájmen
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F OLDKLADIVO 0 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO


TOPlist