2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f
Vespa píše: To střílení do výfuku - pokud to není těsnost výfuku ani ventily, tak je v nepořádku směs. Obvykle to střílení ukazuje na chudou.
Může to být buď z důvodu přisávání vzduchu (netěsnící příruba) a nebo to někdo blbě nastryskoval/nastavil.
Netěsnící příruba se prej dá kontrolovat pomocí zapálený cigarety, ale to jsem jen tak slyšel, ověřeno v praxi to nemám. Já to obyvykle jen rozeberu a vizuálně zkontroluju a zase smontuju. Je to teda věc příruby mezi motorem a karburátorem.
Otryskování - nastavit správně WRko je celkem věda. Každopádně můžeš pro začátek zkusit zahejbat se šroubkem směsi. Je úplně na spodu karburátoru, bronzovej šroubek na plochej šroubovák, blíž k motoru. Je k němu přístup jak k penězům.
Ten má rozsah cca 1-2,5 otáčky od utažení (nevím přesně . zkontroluj v manuálu) S tím že utaženější = chudší volnoběžná směs, povolenější = bohatší volnoběžná směs.
Zapiš si napřed v jaký poloze byl, a pak ho zkus víc povolit - třeba na ty 2 otáčky.
Pokud už je povolenej víc než 2, tak potřebuješ větší volnoběžnou trysku - seženeš buď jako díl od Yamahy (Pilot jet), a nebo ve slušným motocross shopu/ servisu.
objednací čísla od Yamahy na různý volnoběžný trysky:
Pilot Jet
4mx-14948-06-00 .jet, Slow (#48) Ap 1
4mx-14948-04-00 .jet, Slow (#42) Std 1
4mx-14948-05-00 .jet, Slow (#45) Ap 1
4mx-14948-07-00 .jet, Slow (#50) Ap 1
4mx-14948-01-00 .jet, Slow (#35) Ap 1
4mx-14948-02-00 .jet, Slow (#38) Ap 1
4mx-14948-03-00 .jet, Slow (#40) Ap 1
Pokud bys chtěl vyladit WRko na 100% tak to umí RSWR.
jo a taky doporučuju trochu přidušit tu "randáltrubku" .. líp to pojede a okolí ti poděkuje
na ty ventily musím ješte jednou mrknout bo jsem se nedopídil toho seřízení a až potom mi poradili že se mení podložky.v tom otryskování máš možná pravdu protože při rychlém přidání plného plynu to chcípne.už jsem to videl na netu jako video kde to tam řešili taky.ale nevím přesne.to bohatost vyzkouším až posléze,respertive až po tech ventilech.jinač jak jsem psal tak opravdu to střílí jen jak je to studene,jak je to zahřáté na provozní teplotu tak to ani neprdne. jak si to myslel přidusit ten vyfuk?vatou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f
juras842 píše: na ty ventily musím ješte jednou mrknout bo jsem se nedopídil toho seřízení a až potom mi poradili že se mení podložky.v tom otryskování máš možná pravdu protože při rychlém přidání plného plynu to chcípne.už jsem to videl na netu jako video kde to tam řešili taky.ale nevím přesne.to bohatost vyzkouším až posléze,respertive až po tech ventilech.jinač jak jsem psal tak opravdu to střílí jen jak je to studene,jak je to zahřáté na provozní teplotu tak to ani neprdne. jak si to myslel přidusit ten vyfuk?vatou?
do ventilů na WR jsem ještě nelezl, jen do EXC-F. A tam to měření bylo úplně jednoduchý, sundá se kryt hlavy, natočíš zadním kolem vačky do polohy mimo a jen strkáš měrky jestlis e vlezou.
Co je složitý tak nastavování, naštěstí se mě nikdy nepohly :)
Ta díra po prudkým přidání plynu je typickej a lehce řešitelnej problém. Mrknu se ti jakej typ karbecu máš, jestli s Leak tryskou nebo bez ní, mmnt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f
http://www.motorkari.cz/upload/files/manualy/1882_Yamaha_WR450F_2003_Service_Manual.pdf
strana 133
Leak tryska je na obrázku č. 14, o stránku dolů je to č.6
Popisovat k čemu je a co dělá je na dlouho, ve zktratce - je to tryska která udává kolik palive se NEPOUŽIJE při prudkým přidání plynu, od toho pojmenování "leak". Ty pravděpodobně máš moc velkou, díky tomu se při přidání plynu do motoru neodstane dost benzínu a vytvoří to tu díru. Bohužel nevím jakou má tvoje motorka v sérii, ale bude to podle mě nějaká 70 nebo 80.
Vhodná by pro tebe byla 40, možná by stačila i 50, ale 40 je jistota.
Tyhle trysky jsou celkem drahý (380 Kč)
objednací čísla
Leak Jet
4jt-1494f-19-00 .jet (#80) Ap 1
4jt-1494f-15-00 .jet (#70) Std 1
4jt-1494f-23-00 .jet (#90) Ap 1
4jt-1494f-03-00 .jet (#40) Ap 1
4jt-1494f-07-00 .jet (#50) Ap 1
4jt-1494f-11-00 .jet (#60) Ap 1
4jt-1494f-27-00 .jet(#100) Ap 1
pokud by se ti nechtělo objednávat nebos to potřeboval rychle, tak se dá ta tryska "přiucpat" - vložíš do ní kousek drátku adekvátního průměru (tak abys její průtok zmenšil cca na polovinu) a jeho konce zahneš tak aby nevypadl (!!).
Je to takový vidlácký řešení, ale pokud to potřebuješ hned tak funguje - leak tryska není tryska v pravým slova smyslu, je to jen otvor kterým protíká palivo, takže tvar otvoru není třeba řešit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F | Yamahawr | 10 | 19.7.2023 v 21:28 Jenecek |
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F | Zabra | 23 | 2.6.2023 v 07:23 cmiral |
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F | ales181 | 7 | 16.1.2023 v 18:21 Pájmen |
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F | OLDKLADIVO | 0 | 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO |