globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vše o wr 450 f
zdravím všechny příznivce tohoto stroje.dovolil jsem si zřídit tohle téma jelikož jsem si pořídil wr-ko a určite budu mít sem tam nejaky dotaz,připomínku,nebo budu potrebovat poradit.motorku jsem si koupil spíse na víkendové ježdění a je to spíše koníček.první vec na kterou bych se chtel zeptat je zda je normální když po ubrání plynu střílí do vyfuku,deje se to ale jen když to fakt pustím až dolu ten plyn,je tam koncovka FMF Racing,myslím si že by to nemel byt ale až takovy problém ne?asi je to normální jev při rychlém zavření plynu z maxima.(muj názor) dále jsem potreboval vedet kde bych sehnal spínač na brzdu?za 3 mesíce me čeká stk a musím to dát do stavu aby to proslo predem dík za všechny připomínky,rady a navody k wr 450 f a pokud budu moct tak rád zodpovím i dotazy.(časem)

vše o wr 450 f

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2011 v 16:12 | Nahoru | #1
Střílení při deceleraci dobrý není. Jako první zkontroluj těsnost výfukový soustavy, kup si tmel na výfuky a utěsni to, hlavně hned u hlavy.
Pokud bude i dál střílet, tak bude třeba poladit směs. To je ale dost komplexní úkon, takže napřed zkus tu těsnost.
Yamahama se hodně zabývá RSWR tady z fóra a i je uměl dobře naladit (otryskovat a jiný úkony okolo) - nevím teda jestli to ještě dělá, ale zkus se ho zeptat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2011 v 15:36 | Nahoru | #2
juras842> to je ale na pitbika z číny. Nevím jestli by to bylo dostatečně spolehlivý, a určitě bys potřeboval delší hadici.

Pokud jde spojka moc těžko tak zkus nový lanko. Ale musí to být přímo originál a nebo druhovýroba spojkový lanko, dělaný nefungujou - ty např. z Jawy jsou pletený z tlustých vláken a nemají teflonovou výstelku - jdou mnohem hůř než originál.

Osvědčilo se mě lanko namazat olejem do vidlic, ale nevím jak to funguje dlouhodobě. Okamžitá změna je to ale obrovská. Namaže se to injekční stříkačkou s jehlou.
Je nutný to ale pak ochránit proti prachu. A často mazat.

Další osvědčená úprava je tohle- http://www.thumperfaq.com/clutch_act.htm
předtím ale ověř jestli ti spojka dobře vypíná (nejsou zkřivené plechy)

A v neposlední řadě je pro mě důležitej tvar spojkový páčky, aby dobře padla do ruky.


Můžeš i zkusit vypodložit šrouby na přítlačáku, aby měly menší předpětí. Ale je nutný pak odzkoušet jestli spojka neklouže


WR450F má myslím pružin 6, tak můžeš prostě zkusit dvě vyndat. Tahle se mě to osvědčilo na KTM 450 EXC. Spojka šla mnohem lehčeji a přitom neklouzala.

Naposledy editováno 04.05.2011 15:38:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F Yamahawr 10 19.7.2023 v 21:28 Jenecek
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F Zabra 23 2.6.2023 v 07:23 cmiral
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F ales181 7 16.1.2023 v 18:21 Pájmen
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F OLDKLADIVO 0 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO


TOPlist