globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vše o wr 450 f
zdravím všechny příznivce tohoto stroje.dovolil jsem si zřídit tohle téma jelikož jsem si pořídil wr-ko a určite budu mít sem tam nejaky dotaz,připomínku,nebo budu potrebovat poradit.motorku jsem si koupil spíse na víkendové ježdění a je to spíše koníček.první vec na kterou bych se chtel zeptat je zda je normální když po ubrání plynu střílí do vyfuku,deje se to ale jen když to fakt pustím až dolu ten plyn,je tam koncovka FMF Racing,myslím si že by to nemel byt ale až takovy problém ne?asi je to normální jev při rychlém zavření plynu z maxima.(muj názor) dále jsem potreboval vedet kde bych sehnal spínač na brzdu?za 3 mesíce me čeká stk a musím to dát do stavu aby to proslo predem dík za všechny připomínky,rady a navody k wr 450 f a pokud budu moct tak rád zodpovím i dotazy.(časem)
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

vše o wr 450 f

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2011 v 16:12 | Nahoru | #1
Střílení při deceleraci dobrý není. Jako první zkontroluj těsnost výfukový soustavy, kup si tmel na výfuky a utěsni to, hlavně hned u hlavy.
Pokud bude i dál střílet, tak bude třeba poladit směs. To je ale dost komplexní úkon, takže napřed zkus tu těsnost.
Yamahama se hodně zabývá RSWR tady z fóra a i je uměl dobře naladit (otryskovat a jiný úkony okolo) - nevím teda jestli to ještě dělá, ale zkus se ho zeptat.

vše o wr 450 f

6.4.2011 v 22:54 | Nahoru | #2
ok poptam se.jeste sem se chtel zeptat k cemu presne slouží ta mala pácka u spojky?to je na nejaky studeny start nebo tak neco.napadlo me že to asi povede do karbecu ale k čemu presne je nevím když je tam sytič na karburátoru.další vec na kterou sem se chtel zeptat je jak nebo na kolik jde přifouknout zadní tlumič?dělá se to vubec?mam ho nastelovany sroubkem na max ale zda se mi že je to pořád dost mekke.dík

1 reakcí na tento příspěvek vše o wr 450 f

7.4.2011 v 10:33 | Nahoru | #3
Páčka je nie studený, ale teplý štart. Používa sa pri prehriatej motorke, alebo po páde keď prechľasce motor. Zadný tlmič sa nedofukuje, skúšal si pritiahnuť pružinu? Ide to, ale len v určitom rozmedzí. Ak je to stále mäkké, tak treba vymeniť pružinu.

(reakce na) vše o wr 450 f

7.4.2011 v 12:51 | Nahoru | #4
volodaj> to jsem nezkousel,ale hned o víkendu zkusim přitáhnout jeste tu pružinu.no a nemel by tam byt určity tlak v te nadobce u tlumiče?protože jsem práve na tom ventilku trošku upustil jak jsem zkoušel co to vlastne je .

1 reakcí na tento příspěvek vše o wr 450 f

7.4.2011 v 13:06 | Nahoru | #5
Zadek co s etýče pružiny si nastav takhle:
http://www.racetechmx.com/links/techtipy.html

Pokud jde o měkkost tlumiče, tak ověř jestli není třeba vyteklej, pak by byla potřeba repase. A nebo se ti to jen zdá protože jsi zvbyklej na silnice?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

7.4.2011 v 22:53 | Nahoru | #6
Vespa> ty jo zkusim to nastavit podle toho navodu teda. a uvidíme.zdan se mi to proto,že jak postavim motorku na boční stojan tak se zvedne zadek a jak ji jenom nakloním ze stojanu tak jde dost dolu.proto se mi zda že to tak pochoduje.dnes jsem byl vymenit zadní gumu a borec v pneuservisu se strasne divil proc tam jsou 2 haltry.tak mi vymenil gumu a dal mi zpatky jen jeden že dva tam jsou zbytecny.myslíte že má pravdu?stačí to?pokud ne tak mu to jdu zítra vyreklamovat a jinac na jaky tlak by mela byt nahuštená zadní guma??popřípade i přední?díky za odpoved

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

7.4.2011 v 22:56 | Nahoru | #7
juras842> uvidíš. Pomocí předpětí se zkus dostat na ty doporučovaný hodnoty. Je třeba možný že to někdo schválně povolil protože nemohl dosáhnout apod.

Ty dva haltry vzadu občas bývají, ale já jezdím vždycky s jedním, je to jednodušší na přezouvání a zatím sem s tím neměl problémy. Mám haltr teda hned u ventilku. A dírku po druhým haltru je dobrý zalepit, ať tam nepadá bordel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

7.4.2011 v 22:58 | Nahoru | #8
Vespa> taky mi ho dal k ventilku.a čim to zalepit tu díru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

7.4.2011 v 22:59 | Nahoru | #9
juras842> já jsem použil speciální hi-tech zaslepovač - kus americký pásky

(reakce na) vše o wr 450 f

7.4.2011 v 23:04 | Nahoru | #10
Vespa> ok seženu a prelepím to.díkes zatím

vše o wr 450 f

7.4.2011 v 23:13 | Nahoru | #11
sháním nejaky tachometr na wr 450?chci se zeptat zda ten digitál by šel i na 03?jestli by se musela nejak složite předelávat elektrika?díval jsem se na tento:

http://www.shop.i-ek...etr-Vapor---75---300

1 reakcí na tento příspěvek vše o wr 450 f

8.4.2011 v 07:10 | Nahoru | #12
WR má dva haltre originál. Tiež ich tak mám a nikdy mi nerobilo problém prezúvať gumu. S tachometrom neporadím.

(reakce na) vše o wr 450 f

8.4.2011 v 13:19 | Nahoru | #13
volodaj> no prave že ten z toho pneuservisu zas mel blbé kecy že ktery debil to tam dal.že se dva nedávají.ale pokud je to tam original tak to možná není jen tak pro oko ne?a jak je to s tím nahuštěním?kolik cca?borec mi to nahustil na 1.8 bar ale zda se mi to dost tvrdé.asi neco upustím.

1 reakcí na tento příspěvek vše o wr 450 f

8.4.2011 v 13:48 | Nahoru | #14
1 - ten z pneuservisu je debil
2 - dej tam dva haltry
3 - já jezdím mousse 0,6 - 0,8 pneu bych ti doporučoval 1 - 1,2 bar jinak to cvakneš o ráfek
4 - tenhle tacháč ti tam půjde protože je elektro jinak origo tam máš s náhonem (bowdenem)

Naposledy editováno 09.04.2011 11:09:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

9.4.2011 v 07:00 | Nahoru | #15
novej> super odpovedi.dík,jen nevím jestli s tím tachometrem si to napsal správně?nebo jsem to pochopil tak že i když je tam origo bowden tak pujde zapojit i ten digitál?mam rok 03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

9.4.2011 v 11:10 | Nahoru | #16

juras842 píše: novej> super odpovedi.dík,jen nevím jestli s tím tachometrem si to napsal správně?nebo jsem to pochopil tak že i když je tam origo bowden tak pujde zapojit i ten digitál?mam rok 03

jojo,bovden vyhodíš a natáhneš drát co je u toho tacháče, čidlo namontuješ na kotouč

(reakce na) vše o wr 450 f

9.4.2011 v 19:32 | Nahoru | #17
novej> ok,ale stejne ho asi nevyužiju ve všech funkcích nebo jo?myslíš že by šel i ten otačkomer nebo treba teplota vody napojit?

2 reakcí na tento příspěvek vše o wr 450 f

9.4.2011 v 19:36 | Nahoru | #18
chci se zeptat,nedrží mi pri studenem startu sytič.nedrží v poloze a musím ho přidržet.nevíte co s tím muže byt?předpokládám že tam bude asi jen ulomeneho neco.snad to spravím.a k čemu presne slouží odvzušnovací ventilky na předních tlumičích?nebo v jakych případech se odvzdušnuje?dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

9.4.2011 v 20:37 | Nahoru | #19
juras842> odvzdušňuj pokaždé,když si vzpomeneš-několikrát během vyjížďky(při jízdě se v tlumičích zvedá tlak,a tím se mění jeho chod a nastavení...)jednoduše řečeno-ty tlumiče po zahřátí tvrdnou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

10.4.2011 v 08:18 | Nahoru | #20
Dolph-cz> ok.hned neska vyzkouším.dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

10.4.2011 v 08:50 | Nahoru | #21
juras842> jako začátečník se tím nějak moc netrap,ty změny nejsou až tak velké.....

(reakce na) vše o wr 450 f

10.4.2011 v 09:08 | Nahoru | #22
Dolph-cz> ok beru te za slovo

vše o wr 450 f

10.4.2011 v 21:37 | Nahoru | #23
jaky olej mi doporučíte?myslím jaké by mel mít označení?nemá tady nekdo manual na wr 450 v ceském jazyce?

1 reakcí na tento příspěvek vše o wr 450 f

11.4.2011 v 09:35 | Nahoru | #24
To že nedrží sytič je celkem normální, starší motorky to tak mají. je jen opotřebovaný O kroužek. Olej používám Castrol Power R1 Raccing 4T - 10W 40. S edivím že tam ty odvzdušňováky vůbec máš, někdo je tam musel dodat. Já bych je neřešil

Naposledy editováno 11.04.2011 09:36:38

(reakce na) vše o wr 450 f

11.4.2011 v 15:03 | Nahoru | #25
novej> jj ty odvzdušnovaky tam jsou dodelávané takže myslíš že když vymením O kroužek tak to bude držet?? asi na to v nejbližší dobe mrknu.

1 reakcí na tento příspěvek vše o wr 450 f

11.4.2011 v 20:37 | Nahoru | #26
chlapi je na závadu když tam nemám expanzku pod zadním plastem?nevím proc ji nekdo rušil ale chci vedet jesli je dobre ji tam mít nebo to nevadí?nekde jsem četl že na exc jde přidelat ventilátor na chladič.jde to i na wr?predem díky za odpovedi. bahnu zdar

1 reakcí na tento příspěvek vše o wr 450 f

11.4.2011 v 22:24 | Nahoru | #27
nevadí to, jen ti z chladiče odfoukne cca 1 deci vody tak se nediv že tam máš málo vody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

12.4.2011 v 09:12 | Nahoru | #28
juras842> na WR se dávají ventilatory tak jako na EXC.
a expansku neřeš,hromada ostatních endur ji taky nemá-např.EXC......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše o wr 450 f

12.4.2011 v 14:41 | Nahoru | #29
Dolph-cz> ok.nejspíš budu objednavat ten digitální tachometr tak pokud napojím čidlo teploty vody tak bych možná pořešil i ten ventilátor do budoucna.v létě se možná hodí ne při nejakych pomalych přejezdech?

(reakce na) vše o wr 450 f

12.4.2011 v 14:41 | Nahoru | #30
novej> takže vždycky dolít neco jo?
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F Yamahawr 10 19.7.2023 v 21:28 Jenecek
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F Zabra 23 2.6.2023 v 07:23 cmiral
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F ales181 7 16.1.2023 v 18:21 Pájmen
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F OLDKLADIVO 0 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO


TOPlist