globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kde je chyba? Špatný nikasil?
Ahoj všem,
chtěl bych Vás požádat o radu. Bohužel, po ujetí cca 50 km od GO motoru (samozřejmě zajížděno poctivě) a kontrole přívěr jsem si všiml poškrábaného pístu v jednom válci. Po sundání obou válců mě čekalo nemilé překvapení - viz. obrázky. Může mi prosím někdo říci, kde se mohla stát chyba? Olejová pumpa seřízená dle manuálu, před prvním startem vše důkladně promazáno a i do benzínu byl přidán olej. Nicasily i písty byly nové. Je normální, že nicasily jsou v některých místech odloupány nebo popraskány? Nemohly být špatně naneseny - příp. mám právo na nějakou reklamaci? Moc děkuju všem za odpověď. Motorka mě stála tolik peněz a úsilí a teď před sezonou přišlo tohle :(.






5.4. EDIT
Přidávám lepší fotografii. Nikasil se oloupal nejen ve válci, ale jak je vidět tak také z výfukového kanálu.



Naposledy editováno 05.04.2011 12:20:05

1 reakcí na tento příspěvek Kde je chyba? Špatný nikasil?

3.4.2011 v 09:57 | Nahoru | #1
Faktem ale zůstává, že olejové pumpy pro nezávislé mazání nemám rád. Asi bych přestal do benzínu přidávat olej až po ověření, že pumpa funguje jak má. Ale to je můj názor.
Reklamoval bych to. Píst je zadřen, ale to, že začal odlupovat Nicasil v ploše nesvědčí o jeho kvalitě. Zadření mohle začít jak nedostatkem oleje tak separací Nicasilu, takže to bude boj. Minimálně část by na sebe vzít měli. Nebo spíš mohli.

Naposledy editováno 03.04.2011 09:58:15

(reakce na) Kde je chyba? Špatný nikasil?

3.4.2011 v 10:42 | Nahoru | #2

kixs2 píše: Faktem ale zůstává, že olejové pumpy pro nezávislé mazání nemám rád. Asi bych přestal do benzínu přidávat olej až po ověření, že pumpa funguje jak má. Ale to je můj názor.
Reklamoval bych to. Píst je zadřen, ale to, že začal odlupovat Nicasil v ploše nesvědčí o jeho kvalitě. Zadření mohle začít jak nedostatkem oleje tak separací Nicasilu, takže to bude boj. Minimálně část by na sebe vzít měli. Nebo spíš mohli.



Já jsem dle manuálu kontroloval množství oleje, jaké čerpadlo natáhne při 2000ot./min za 2 minuty. Bylo to v normě (4,8-6 ml) pokud si dobře vzpomínám. Rovněž průchodnost olej. potrubí byla všude v pořádku. Když jsem lil i do benzínu, tak lítal olej i z výfuků. Myslím si že oleje bylo dost. Teď záleží, jesi se semnou bude vůbec někdo bavit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis /seřízení zavodní moto april... Aprilia RS 250 tomasdoucha 6 3.12.2021 v 18:55 caliber
Gipro X-type G2 nefunguje učení Aprilia RS 250 Smrči-GSX-F 1 27.5.2021 v 23:01 Kuneroll
Cukání motoru ve vysokých otáčách 2... Aprilia RS 250 Smrči-GSX-F 5 13.4.2020 v 00:44 Pítrs55
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
Polepy aprilia rs 125 - Poggiali Rossi Aprilia RS 125, Aprilia RS 250 utero 2 15.2.2019 v 19:26 utero


TOPlist