globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dilema s meziplynem
 
23.3.2011 v 21:59
Kdo mi je schopný poradit jaký je nejlepší způsob jak se naučit meziplyn? Na spojku i brzdu požívám ukazováček a prostředníček, občas se mi povede pěkně i s brzděním, ale furt si nak nejsem jistý jestli to udělám pokaždé dobře? Někdy mi totiž přijde že si vrknu a spojku pustím dřív než tam kopnu kvalt dolů, takže jakoby zařadím bez spojku, možná je to jen pocit, moc toho ještě nemám najezděno tak jsem si u toho dost nejistý. Jde vůbec na motorce zařadit bez spojky dolů? Podle zvuku bych to asi měl poznat že něco dělám blbě. Koukl jsem na forum a všichni tvrdí že správně je vymáčknout spojku,vrknout,zařadit kvalt pustit spokju. Ale mě příjde lepší to dělat tak že vymáčknu spojku, dám nižší kvalt, pak vrknu plynem(přitom stále držím spojku) a pak pustím spojku, takhle jsem to našel popsaný i na googlo .
Možná ze mě budete mít srandu že nad tím moc spekuluji, protože pro většinu už je to automatický. Ale mě hrozně sere vždycky když to udělám blbě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema s meziplynem

1.4.2011 v 16:35 | Nahoru | #1
t_freedom> Jasne blondak, vrknutim spojce pomuzu?. Ty vole pujdu vratil vyucni list, spojka vypina hnaci moment mezi motorem a prevodovkou aby se mohlo zaradit a meziplynem pri neutralu si srovnavam tocky vuci prevodovce protoze se toci rychleji nez motor na volnobeh.
pokud je spojka vymackla a pridas plyn zvysujes treni na lamelach, proto se dava mezi plyn pri neutralu a bez spojky.

Naposledy editováno 01.04.2011 17:09:46

(reakce na) Dilema s meziplynem

1.4.2011 v 20:02 | Nahoru | #2

b.dobrev píše: t_freedom> Jasne blondak, vrknutim spojce pomuzu?. Ty vole pujdu vratil vyucni list, spojka vypina hnaci moment mezi motorem a prevodovkou aby se mohlo zaradit a meziplynem pri neutralu si srovnavam tocky vuci prevodovce protoze se toci rychleji nez motor na volnobeh.
pokud je spojka vymackla a pridas plyn zvysujes treni na lamelach, proto se dava mezi plyn pri neutralu a bez spojky.



Zkus si hodit zahřátou nastartovanou motorku na hlavní stojan, pak dej nějakej kvalt a uvidíš, že i při vymáčkuntý spojce se zadní kolo bude točič, protože když máš spojku v olejový lázni, tak trochu zabírá i vymáčknutá. Proto funguje "vrknutí" plynem při vymáčnutý spojce jako meziplyn u auta v neutrálu.

(reakce na) Dilema s meziplynem

2.4.2011 v 07:37 | Nahoru | #3

b.dobrev píše: t_freedom> Jasne blondak, vrknutim spojce pomuzu?. Ty vole pujdu vratil vyucni list, spojka vypina hnaci moment mezi motorem a prevodovkou aby se mohlo zaradit a meziplynem pri neutralu si srovnavam tocky vuci prevodovce protoze se toci rychleji nez motor na volnobeh.
pokud je spojka vymackla a pridas plyn zvysujes treni na lamelach, proto se dava mezi plyn pri neutralu a bez spojky.



na motorce ...tak mě tam nějaký neutrály tedy nedali...sorry

Naposledy editováno 02.04.2011 07:41:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist