Možná ze mě budete mít srandu že nad tím moc spekuluji, protože pro většinu už je to automatický. Ale mě hrozně sere vždycky když to udělám blbě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema s meziplynem
pokud je spojka vymackla a pridas plyn zvysujes treni na lamelach, proto se dava mezi plyn pri neutralu a bez spojky.
Naposledy editováno 01.04.2011 17:09:46
b.dobrev píše: t_freedom> Jasne blondak, vrknutim spojce pomuzu?. Ty vole pujdu vratil vyucni list, spojka vypina hnaci moment mezi motorem a prevodovkou aby se mohlo zaradit a meziplynem pri neutralu si srovnavam tocky vuci prevodovce protoze se toci rychleji nez motor na volnobeh.
pokud je spojka vymackla a pridas plyn zvysujes treni na lamelach, proto se dava mezi plyn pri neutralu a bez spojky.
Zkus si hodit zahřátou nastartovanou motorku na hlavní stojan, pak dej nějakej kvalt a uvidíš, že i při vymáčkuntý spojce se zadní kolo bude točič, protože když máš spojku v olejový lázni, tak trochu zabírá i vymáčknutá. Proto funguje "vrknutí" plynem při vymáčnutý spojce jako meziplyn u auta v neutrálu.
b.dobrev píše: t_freedom> Jasne blondak, vrknutim spojce pomuzu?. Ty vole pujdu vratil vyucni list, spojka vypina hnaci moment mezi motorem a prevodovkou aby se mohlo zaradit a meziplynem pri neutralu si srovnavam tocky vuci prevodovce protoze se toci rychleji nez motor na volnobeh.
pokud je spojka vymackla a pridas plyn zvysujes treni na lamelach, proto se dava mezi plyn pri neutralu a bez spojky.
na motorce ...tak mě tam nějaký neutrály tedy nedali...sorry
Naposledy editováno 02.04.2011 07:41:52