Motory jsou stejné nebo téměř stejné.Mám typové značení motoru EX500 a pod tímto označením dělala taky motorka,motor je stejný taky na ER-5.Je možný že na každou moto se dělal jiný regulátor? Vzhledově jsou totiž rozdílné a to dost,pokud to není jen kvůli místu na rámu.....
Uzavřeno 27.03.2011 v 21:46 uživatelem 1203pilot
Otevřeno 30.03.2011 v 22:10 uživatelem 1203pilot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) záměna rugulátorů
assassin píše: tohle rozhodne neni pravda... diody=usmernovac tam je, ale to je jen cast toho regulatoru... altik pri treba 5 tis otacek dava kolem 50Voltu, to si myslim ze usmernenim z 50ti stridavejch 50stejnosmernejch nevznikne a rozhodne se zadny baterce nebude libit 50V....
jinak ale souhlas ze konstrukcne(1faze vs 3faz apod) podobne regulatory na tejny nebo vetsi vykon jdou pouzit..
To bylo receno obrazne.Vim,ze ti faze dava 50V a vice.Bylo to brane jako konstrukcni hledisko.Ze usmernovace pro trifazove regulatory budou na jedno brdo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní moto Kawasaki EN 500 | rob456 | 3 | 1.5.2024 v 10:19 dewwil |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 | PepeBurgman | 7 | 27.10.2022 v 20:47 roman689 |
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 | Aneke | 1 | 11.9.2022 v 12:37 Ariete |
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 | grz | 0 | 22.5.2022 v 21:23 grz |