globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K&N a Otevřený výfuk - co na to motor
Prolezl jsem snad co šlo, ale nenašel jsem odpověď:

Pokud na seriovou motorku (v mém případě CB1300S) prsknu otevřený výfuk + K&N vzducháč, nepoužiji PowerCommander , dochází k poškození motoru???

Mezajímá mne změny výkonu, propady, spotřeba nic jen to zda tuen motor tímhle poškozuji, případně jak toto poškození eliminovat (vyhodit KN - koneckoncu mi šlo jen o zvuk :), nějaké jiné úpravy, někdo kdo by to uměl nastavit atd..)




Přikládám jak jsem dopadl po poradě s odborníky:

Problemy :občasné střílení do výfuku , kolísání volnoběžných otáček.

Zatím jsem zjistil : Dohledal jsem si tu doporučení naněkoho s brzdou - zvítězil Kaucký - ovčáry - http://www.moto-racingservice.cz/

Poslal jsem mu dotaz, následně se s ním bavil telefonicky a tohle z toho vyšlo:

1. KN+otevřený lauf nejhorší co jsem pro motor mohl udělat - zvýší se teploty v motoru o 300st, vyhrějvají se gufera, podpalují ....cosi, moto de do háje.
2. PGMF1 stejně jako ostatní vstřikovací jednotky jsou hloupé a nemají jak korigovat palivo - nelze je nijak konfigurovat
3. jedinná šance jak to pořešit je PowerCommander tj 7000-8500za PC III USB (ani PC III ani PC V nelze použít) + 1000Kč brzda + 4000 další práce s tím spojené (poptával jsem jen poladění motoru aby se nekurvil-nikoli servis)

Další 2 technici co mi dělají motorku, oba s dlouholetou praxí mi tvrdí že je to blbost....

A teď mi ku..va řeknětě kde je pravda! Představa že vypláznu 12tis a budu mít seriovou motku s laďákem mi přijde hooodne na h... Rád bych alespoň zjistil jak velká jsou rizik apoškození - Kaucký se tváři pomalu jak kdybych tam s tou motkou ani nedojel. Kde je tedy pravda? Jak moc zásadní je to pro motor, když dám seriový vzducháč pomohu tomu? Dá se to řešit nějak jinak? Znáte někoho kdo to umí?

opakuji nemám problém se snížením výkonu, střelba a kolísání není nijak markantní takže opravdu řeším pouze a jen poškození motoru při jízdě s K/N a otevřeným laufem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 12:24 | Nahoru | #31

RendaBK píše:
Otevřený filtr a otevřený výfuk - pokud není něco v pořádku tak se projeví cukání, střílení, nepravidelný chod, nebo kouří tak si o úpravu motor řekne sám touto cestou. To už vyžaduje odborný zásah, volil bych snažší variantu nalití palivové mapy už přednastavené pro otevřený výfuk do origoš řídící jednotky což je rychlejší, levnější cesta a většinou dostačující. Udělal bych to i tak bez čakání jak se motor projeví. Navíc ti borec tu tvoji původní mapu nahraje třeba na flešku a můžeš ji vrátit zpět.



Tak nějak mi radil Dřík, něco podobného (změřit na brzdě + přeprogramovat řídící jednotku) jsem právě očekával - nepotřebuji 10map nebo si ladit sám, jenže mi bylo řečeno "nelze" a já netuším, zda nelze proto, že to PGM-F1 neumožňuje, nebo proto , že to dotyčný neumí či nechce dělat.

Na to kde má CB katalyzátor musím podivat (myslím že je někde pod motkou kde se sbíhají svody.

Nevím co jaký je rozdíl mezi otevřenou a laděnou koncovkou - že má každý výrobce jiný odpor je mi jasné, ale nevím jak poznat... Mám Scorpion Titanium Oval delší verzi s dBkillerem (ten je doma na polici a občas ho svezu do světa).

KURVI/NEKURVI:
Tak ymne napadlo že se to bude asi chovat jinak na nějakém stroji kde je vyždímán z obsahu max výkon a na 1300ccm ze kterých tahnu cca 120koní - že by tam měly být větší tolerance pro podobné lumpárny. Ale ani to nevím, jen doměnka vycházející víc z tušení než logiky věci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 12:27 | Nahoru | #32

Dřík píše: jen poznámka. Systém pilot funguje tak, že škrtí přívod paliva z volnoběžné trysky (je na konci sacího traktu, pod klapkou), systém vzdušník škrtí přívod vzduchu k volnoběžné trysce (je na začátku sacího traktu před klapkou). Oba systémy mají za následek ochuzení směsi čím víc jsou zašroubovaný, ale každej jiným způsobem. Nebo se mýlím?



jo nejspis je to jak rikas, ja se do karbcu moc nevrtam, a pamatoval sem si ze se prevazne skrti vzduch a nedoslo mi ze je to vzduch pred tryskou... dik, opravim to

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 12:34 | Nahoru | #33

FishX3 píše: Tak nějak mi radil Dřík, něco podobného (změřit na brzdě + přeprogramovat řídící jednotku) jsem právě očekával - nepotřebuji 10map nebo si ladit sám, jenže mi bylo řečeno "nelze" a já netuším, zda nelze proto, že to PGM-F1 neumožňuje, nebo proto , že to dotyčný neumí či nechce dělat.

Na to kde má CB katalyzátor musím podivat (myslím že je někde pod motkou kde se sbíhají svody.

Nevím co jaký je rozdíl mezi otevřenou a laděnou koncovkou - že má každý výrobce jiný odpor je mi jasné, ale nevím jak poznat... Mám Scorpion Titanium Oval delší verzi s dBkillerem (ten je doma na polici a občas ho svezu do světa).

KURVI/NEKURVI:
Tak ymne napadlo že se to bude asi chovat jinak na nějakém stroji kde je vyždímán z obsahu max výkon a na 1300ccm ze kterých tahnu cca 120koní - že by tam měly být větší tolerance pro podobné lumpárny. Ale ani to nevím, jen doměnka vycházející víc z tušení než logiky věci.



vyrobce - scorpion uvadi na svejch strankach ze k tomu vyfuku neni potreba menit "fueling"...

jednotka origo honda neni laditelna, tzn zmeny se provadi pomoci pridavne jednotky typu power commander ... ze to "nejde" je ponekud silne slovo, jsou lidi kteri se umi pichnout i na seriovou jednotku a prepsat v ni data... tech lidi ale nebude moc ja o nikom takovym u nas nevim... a samo ze kdyz to umi jeden z milionu ze to neudela "zadarmo" ...

projet to na brzde s lambda sondou = budes vedet jestli je smes takova aby poskodila motor, ale nemusi byt uplne idealni... bud se s tim muzes smirit nebo dokoupit commander a nechat naladit.
ve stavajicim stavu podle me poskozeni nehrozi a jestli tim snizis zivotnost tak treba z 200tis na 180tis km nebo neco v tom smyslu a to uz stejne tu motorku mit nebudes.. to me vzdy fascinuje jak nad tim nejvic badaj lidi co to poslou stejne co 2roky pryc (to nemyslim primo na tebe)

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 12:45 | Nahoru | #34

assassin píše: jo nejspis je to jak rikas, ja se do karbcu moc nevrtam, a pamatoval sem si ze se prevazne skrti vzduch a nedoslo mi ze je to vzduch pred tryskou... dik, opravim to


právě...typ vzdušník jsem dlouuuho neviděl. Teď se škrtí palivo pilotem.

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2011 v 12:48 | Nahoru | #35
No to aby to zásadně kazilo motor je blbost. Má to spoustu lidí co znám Kn filtr a otevřený výfuk a jezdí s tím na okruhu a a na odladění motoru serou pohoda. Jinak jestli tě trápí že to propouští hodně vzduvhu tak stačí jen stříknout více oleje a pak to bude mít jako originál. Ale pozor toho oleje jen tolik aby to vůbec něco propustilo

Naposledy editováno 22.03.2011 12:49:24

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 12:52 | Nahoru | #36
Assasin:
Takže návštěva brzdy, změřění lambda sondou a budu vědět aktuální stav s tím, že pokud budu u někoho rozumného, poradí jak zásadní je to pro motor a zda se tím mám, či nemám zabývat.
(přijde mi to logické, docela mne zaráží, že mi to KAUCKÝ SÁM NENAVRHNUL "PŘIJED NA HOĎKU UDĚLAME ZÁKADNÍ MĚŘENÍ (CCA ZA 500Kč) A DOHODNEME SE CO JE POTŘEBA DÁL" - přišlo by mi to jako férový a profesionální přístup...

PS: nějaká změna životnosti motoru nad 100tis km mne vůbec nezajímá, protože jednak tolik nenajedu - bud budu menit nebo to rozbiju a popravde vzhledem k obecné náladě bude tržní cena té motorky s nájezdem 100tis nepříliš odlišná od současné ceny PC

PS2: nejsem "ten spravny český obchodník" a tak sice neřeším, zda se motka dostane do dobrých rukou (zamrzí pokud to nový majitel rozbije ale ne zas moc) , nicméně rád prodávám věci tak abych neměl černý svědomí. Takže když je něco na levačku, řeknu to rovnou - nechci teď neco podělat a zbavovat se pak motorky jako horkého bramboru aby si to vyžral někdo druhý...podle toho co píšeš to chápeš stejně

Naposledy editováno 22.03.2011 12:57:25

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 12:56 | Nahoru | #37

tigerbou píše: No to aby to zásadně kazilo motor je blbost. Má to spoustu lidí co znám Kn filtr a otevřený výfuk a jezdí s tím na okruhu a a na odladění motoru serou pohoda. Jinak jestli tě trápí že to propouští hodně vzduvhu tak stačí jen stříknout více oleje a pak to bude mít jako originál. Ale pozor toho oleje jen tolik aby to vůbec něco propustilo



asi bych neexperimentoval - nacpal bych tam origo a nazdar .. ale dík za info

2 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 12:58 | Nahoru | #38
Takže čistě teoreticky lze to shrnou takto?

Kdýž mám propustnější filtr sání a otevřený laufy (nikoliv laděný výfuk) a nedochází ke střílení do výfuku a nikde nejsou znát výkonové změny – jen lepší startovatelnost a menší spotřeba o 0,2l/100 při relativně stejných podmínkaj jako s origo filtrem, tak pák můžu být v klidu, protože bohatost bude nejspíš OK?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:04 | Nahoru | #39

Durex píše: Takže čistě teoreticky lze to shrnou takto?

Kdýž mám propustnější filtr sání a otevřený laufy (nikoliv laděný výfuk) a nedochází ke střílení do výfuku a nikde nejsou znát výkonové změny – jen lepší startovatelnost a menší spotřeba o 0,2l/100 při relativně stejných podmínkaj jako s origo filtrem, tak pák můžu být v klidu, protože bohatost bude nejspíš OK?



To jsem si na minulé straně tématu taky myslel, ale teď mám spíš pocit že to zjistíš až po měření - více méně to asi nenicčíš "moc" ale "méně" či vůbec....co to znamená moc-méně se men neptej a myslím že ani nikoho kolem :)

Můj názor - já se uklidnil, ty buď dál v klidu

...i když podle mého úsudku že čím menší výkon na stejném obsahu, tím větší tolerance pro lumpárny by jsi se měl bát víc než já :) .....každý máme trochu jiných 1300ccm ...al jen o trošku

Naposledy editováno 22.03.2011 13:06:52

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:05 | Nahoru | #40
mě se to začlo více hřát ,ale o poznání to lépe jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:06 | Nahoru | #41

šmudla píše: mě se to začlo více hřát ,ale o poznání to lépe jede

A nekroutíš jen víc heftem?

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:08 | Nahoru | #42

Durex píše: A nekroutíš jen víc heftem?


...aby se mi nestalo, že na 50straně tohoto tématu zjistíme, že nejvíc kurví motor ten co drží heft...takže já

Naposledy editováno 22.03.2011 13:08:52

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:12 | Nahoru | #43
voda je v pohodě - olej má pouze větší teplotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:17 | Nahoru | #44

šmudla píše: voda je v pohodě - olej má pouze větší teplotu

Na kolika máš olej? Já jezdím konstantně s 80 st. Měřeno budíkem u spojky

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:18 | Nahoru | #45

FishX3 píše: To jsem si na minulé straně tématu taky myslel, ale teď mám spíš pocit že to zjistíš až po měření - více méně to asi nenicčíš "moc" ale "méně" či vůbec....co to znamená moc-méně se men neptej a myslím že ani nikoho kolem :)

Můj názor - já se uklidnil, ty buď dál v klidu

...i když podle mého úsudku že čím menší výkon na stejném obsahu, tím větší tolerance pro lumpárny by jsi se měl bát víc než já :) .....každý máme trochu jiných 1300ccm ...al jen o trošku


Já zústávám v klidu I s BMC, Laufama a irid. Densama

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:28 | Nahoru | #46
jestli jde u hondice přeprogramovat už musí říct kdo to zná, na mojí motorce to jde dokonce to nabízí i skoroznačkový servis se zárukou

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:31 | Nahoru | #47

Danielos píše: Tak to zřejmě budeš velmi dobře připraven



jj, jsem připraven lépe než skaut, ale problém je s časem, na obou stranách..

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:33 | Nahoru | #48
Teď mne napadá, že kdyby se v motoru dělo něco s teplotou, melo by se to projevit i na svíčkách (odcházet, blbě pálit) takže jelikož mám v této konfiguraci najeto cca 8000 a současně pořád první origo svíčky(přes 30t km) tak by to taky mohlo ledacos napovědět???

...jako že ty teploty asi nebudou takovy problem, prtože by svíčky musely jít do kytek, nebo minimálně nefungovat správně

je to dobrý úsudek??

(svíčky budu měnit ale spíš proto,abych to nedělal někde u krajnice v Rumunsku)

Naposledy editováno 22.03.2011 13:48:07

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:52 | Nahoru | #49

Durex píše: Takže čistě teoreticky lze to shrnou takto?

Kdýž mám propustnější filtr sání a otevřený laufy (nikoliv laděný výfuk) a nedochází ke střílení do výfuku a nikde nejsou znát výkonové změny – jen lepší startovatelnost a menší spotřeba o 0,2l/100 při relativně stejných podmínkaj jako s origo filtrem, tak pák můžu být v klidu, protože bohatost bude nejspíš OK?



da se to tak rict... kazdopadne s jistotou se to da rict az po zmereni(no ikdyz jistotat to taky neni, ale nebudem to komplikovat)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 13:54 | Nahoru | #50

FishX3 píše: Teď mne napadá, že kdyby se v motoru dělo něco s teplotou, melo by se to projevit i na svíčkách (odcházet, blbě pálit) takže jelikož mám v této konfiguraci najeto cca 8000 a současně pořád první origo svíčky(přes 30t km) tak by to taky mohlo ledacos napovědět???

...jako že ty teploty asi nebudou takovy problem, prtože by svíčky musely jít do kytek, nebo minimálně nefungovat správně

je to dobrý úsudek??

(svíčky budu měnit ale spíš proto,abych to nedělal někde u krajnice v Rumunsku)



kdyz je smes tak chuda ze upaluje svicky tak to poznas ze to nejede.. hlavne pri prudke akceleraci to zdechne a vyrazi se spozdenim, jeste doprovazeno vystrelem :)

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 14:49 | Nahoru | #51

assassin píše: kdyz je smes tak chuda ze upaluje svicky tak to poznas ze to nejede.. hlavne pri prudke akceleraci to zdechne a vyrazi se spozdenim, jeste doprovazeno vystrelem :)



myslel jsem to tak že svíčky jsou zatěžovány vyšší teplotou, tak se zkrátí jejich životnost. tj svíčky co mají najeto cca 22tis bych těmi 8tis za horších podmínek měl zničit. To že to nemusí být až tak špatné aby nefungovaly chápu.

Řeším to s kamarádem a jeho nápad je zajít na emise a porovnat je s hodnotami výrobce - otázka je které hodnoty a o kolik procent bych pak měl brát jako toleranci která je Ok a jaký "ústřel" bych měl řešit. - myslím že pokud by se kontrola mohla tímto vyřešit, bylo by to šikovné info pro mnohé z nás (STK - emise - jsou všude)...jen mne napada ze ani nevim jestli motorku změří - nikdy mi ji neměřili a čeho se případně chytit.

Naposledy editováno 22.03.2011 14:50:28

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2011 v 16:16 | Nahoru | #52
Fishi, já mám teď na dvouhrnku(takže daleko víc náchylný na jakýkoli variace ve spalování) dutej lauf bez katíku, K&Nko jsem tam zatím ani nedal, nechci tu jednotku zbytečně víc blbnout(než jí přemapuju), ale nic zásadního se neděje. Někdy motor drží vyšší volnoběh(přecijen to asi i výplach ovlivňuje) Předpokládám, že tím K&Nkem by se ještě zlepšilo sání a bylo by to ještě chudší - tedy vyšší teploty spalování, ale opět se bavíme v teoretický rovině. Podle mě to bude hlavně zlobit v přechodech mezi otevřeným a zavřeným plynem a v nižších otáčkách.
Se stoupajícíma otáčkama (opět podle mě) se schopnost motoru plnit se snižuje(pokud nemá přeplňování)a motor nabere kynetiku a je vyváženější. Čím menší odpor ve výfukový soustavě tím obvykle lepší chod ve vyšších otáčkách na úkor spodku(proto i přívěry výfuku - kvůli průběhu krouťáku) Tedy pokud ti rapidně nestoupá teplota motoru a motor se nechová nijak "podezřele" - cukání, střílení, vibrace atd. není se myslím čeho moc bát(kór u čtyřválu) ...
U dvouhrnce je to znatelně citlivější - kór s motorem co má 3kg kliku - 998 má dost lehkou kliku a v nízkejch točkách cuká sama o sobě - každý další zásah do spalování tomu"nepřidá" - ale nic razantního se neděje.
Na brzdu bych to asi nedával, ale mapa na otevřenou soustavu by se někde našla za mrzkej peníz ne?

2 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 16:27 | Nahoru | #53
trošku jsem to prolít, ale většina věcí o kterých se tu píše je pro mě španělská vesnice. nicméně na svýho zeda jsem loni před zimou nechal namontovat svody a koncovku akrapovič, najezdil max 500km s tím, že to samozřejmě střílí jako prase, v podstatě při každým ubrání plynu, což nechci(bavilo mě to asi 20minut), samozřejmě lehce pozměněnej průběh výkonu.
v tuhle chvíli mám objednanej powercommander a zároveň jsem koupil vložku KN, kterou mám připravenou, že jí nechám namontovat až dorazí PC a motorka půjde na doladění na brzdu. má teda smysl tam KN dávat? nebude lepší to nechat naladit se seriovým filtrem? motorka je rok stará, najeto 5tis km.
ladit se to bude v Budějovicích u Smrže, kde jsem jí i koupil a dá se snad předpokládat, že jsou to profíci co ví co dělaj.

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 16:50 | Nahoru | #54
Luke288> pokud vyjdu z toho čeho jsem se dopídil s PC tam KN dej

Naposledy editováno 22.03.2011 16:57:46

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 16:53 | Nahoru | #55
t_freedom> S tim copises souhlas, ohledne mapy - problem je ze jelikoz nemam PC (ve kterem bych se event mohl i stourat sam) , tak potrebuji (tedy asi uz jsem dosel k zaveru ze nepotrebuji) prehrat mapu primo v ridici jednotce - jenze zatim nikoho kdo by to umel neznam.

S brzdou a konfihgurakem dynojet pro PC neni problem, ale do seriove ridici jednotky to umi asi malokdo.

PROZATIMNI STAV ME MYSLI:

motka nezlobi, ladacek ma ve specifikaci že se nemusi ladit palivo takže se pokusim vyhrabat origo filtr, prsknu ho tam a budu bádat zda se neco zmeni. pokud ano, necham origo filtr a ladak (filtr koupim asi novy). Pokud se nic nezmeni, dam zpet KN (vyperu a naolejuji) a hurá na silnici.


Naposledy editováno 22.03.2011 16:55:51

K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 16:57 | Nahoru | #56
Jeste by mne zajimal nazor na to reseni pres "kontrolni" promereni na emisich. muze to neco napovedet jak jsem psal výše?

1 reakcí na tento příspěvek K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 17:00 | Nahoru | #57
fish: cece na emisich toho moc nezjistis... protoze sice maji techniku co meri to same co se meri na brzde (co se tyka slozeni vyfuk plynu) a jeste neco navic.. ale meri bez zateze... turuji to na neutral.. ve chvili kdy zrychlujes tak se vse zcela zmeni.. o tom jedinem ta brzzda je, na miste simuluje to co se deje za jizdy...

navic co ja vim tak na emisich si za jedno mereni vezmou vic nez kdyz si nekde nechas udelat jedno mereni na brzde

navic - nesmis to tak hrotit... moje motorka najezdila 40tis s ladakama (kupoval jsem ji jako padenou na okruhu a ladaky byly na ni) a bez jakyhokoliv commandera, nasledne sem na ni dalsich 20tis pridal ja a pak sem se v jednotce povrtal ja a nastavil si ji "podle ucha" takze klidne muze byt uplne blbe... proste sem jezdil do kopecka a pridaval/ubiral palivo az mi prislo ze to jede OK :) tzn ma najeto 70tis v rezimech v jakejch by mela bejt uz davno mrtva kdyby platilo co se siri v motorkarskych kruzich :)

(reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 17:04 | Nahoru | #58

Luke288 píše: trošku jsem to prolít, ale většina věcí o kterých se tu píše je pro mě španělská vesnice. nicméně na svýho zeda jsem loni před zimou nechal namontovat svody a koncovku akrapovič, najezdil max 500km s tím, že to samozřejmě střílí jako prase, v podstatě při každým ubrání plynu, což nechci(bavilo mě to asi 20minut), samozřejmě lehce pozměněnej průběh výkonu.
v tuhle chvíli mám objednanej powercommander a zároveň jsem koupil vložku KN, kterou mám připravenou, že jí nechám namontovat až dorazí PC a motorka půjde na doladění na brzdu. má teda smysl tam KN dávat? nebude lepší to nechat naladit se seriovým filtrem? motorka je rok stará, najeto 5tis km.
ladit se to bude v Budějovicích u Smrže, kde jsem jí i koupil a dá se snad předpokládat, že jsou to profíci co ví co dělaj.



jj naladit i s KN...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 18:09 | Nahoru | #59

assassin píše: fish: pak sem se v jednotce povrtal ja a nastavil si ji "podle ucha" takze klidne muze byt uplne blbe... proste sem jezdil do kopecka a pridaval/ubiral palivo az mi prislo ze to jede OK :) tzn ma najeto 70tis v rezimech v jakejch by mela bejt uz davno mrtva kdyby platilo co se siri v motorkarskych kruzich :)



Jak je řešená regulace na řidící jednotce???? u karburatoru bych to chápal, ale na elektronice?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N a Otevřený výfuk - co na to motor

22.3.2011 v 18:21 | Nahoru | #60
FishX3> chichi, to je jak věštit z křišťálový koule...nemyslím si že to maj všechny jednotky a výrobci stejný, ne?
Ale většinou to poměřuje polohu klapek a plynu,otáčky(někdy teplotu motoru - bez man. sytiče)),lambda koeficient...sakra co ještě ...no a podle souhry součinitelů ti to tam cákne benzín(dle mapy) ... tedy hodně laicky.

Assasin doplní ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 1300 S - barevná kombinace Honda CB 1300S Obdélník 4 31.7.2023 v 22:46 Obdélník
Palivový filter Honda CB 1300 Honda CB 1300S vladoxxx7 6 23.2.2023 v 21:03 vladoxxx7
Pohodlná polokapota pro vyšší posta... Yamaha FZS 1000 Fazer, BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, H... QU33G 13 12.1.2023 v 07:25 DominikF
Honda CB 1300 S Honda CB 1300S OSKARCB 7 12.1.2021 v 18:51 Ozzy_
čidlo ventilátoru Honda CB 1300, Honda CB 1300S Dr.Kosák 2 18.8.2019 v 12:56 fs155


TOPlist