globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 Sport
18.3.2011 v 15:39
Uvažuju, že si pořídím jawu sport(s kapotou). Fórum se pročítal, ale mám ještě dotazy:

1. Jaká je funkčnost kapoty?
2. Jak je to s praskáním litých kol?
3. Jaké je zrychlení? Stačí třeba i přirovnání k něčemu.
4. Doma se mi válí nový motor z 638, jak se liší od 640?

Toť zatím vše. Dík za všechny odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 10:34 | Nahoru | #91
JyrkaFM> Těch objednávek už JE víc, ve frontě nás pár stojí. Už jsem psal, že kopyto by mělo být hotové.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 10:58 | Nahoru | #92
Endy> ani to mi moc nezvedlo vlnu optimismu no ale ted musim letet do sichty zase ja...
PS:dnes maji dorazit plexa z fabriky ....tak jsem zvedavej jestli me netahali za nohu jestli prijdou..tak mi reknete kolik jich mam priobednat pro dalsi zajemce at nejezdite s nahacem

Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 12:30 | Nahoru | #93
Bracha mel 640 a byl sni spokojeny jen kdyz dostala sprchu tak nechtela jet.Jinak co jsem slysel tak lepsi byli ty starsi motory u tech novejch se prej hadaly valce.

Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 13:18 | Nahoru | #94
Já jsem měl zrychlení z 0-100 asi za 12sec podle GPS. Nad 100 už se jí ale moc nechtelo takže na jezdení po nejakych hlavních tazích to je na prd. V 640 je motor 638 jak už tu ale bylo řečeno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 15:17 | Nahoru | #95
nejtek> Dík za nabídku, jseš hodnej, ale Brodce jsou pro mě tak nějak dostupnější než Dublin Zatím to nechám tak a počkám co ten Mates. Myslím, že ani jako naháč nevypadá čtyřicítka vůbec špatně. Viděl jsi poslední fotky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 15:45 | Nahoru | #96
nejtek>Já třeba proti dvěpade nic nemám...zdá se mě akorát, jenom bych se na tom rád svezl. Taky se mě líbí ty bílé "šelmopruhy"... třeba na modré metalíze...
Je to vlastně jeden z mála dosud vyráběných klasických motocyklů se špicovýma kolama...

(reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 16:23 | Nahoru | #97
Endy> ted jsem na to podival...nejlepsi je ta posledni pod tim smrkem..

(reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 16:24 | Nahoru | #98
Zdenalbenal>

Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 18:20 | Nahoru | #99
Mám taky sportku s kapotáží a nemám nejmenší problém a spotřebu můžu odpřísáhnout jezdím ve dvou tři kufry do kila 3.8 l na 100 opravdu měřeno poctivě...mám ladáky a litá kola jedno prasklo před mnoha lety vinou asi 20cm hluboké jámy od té doby jen spokojenost

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 18:55 | Nahoru | #100
mam asi celkem stesti, ze me zatim ani jedno lity kolo neprasklo...

kazdopadne zapomnel jsem dodat, ze nejlip ta kapotaz vypada, kdyz je cervena (a nejlepe cerstve nalestena - 2. fotka )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:08 | Nahoru | #101
Skalda> Tak to ani náhodou - protože MODRÁ JE DOBRÁ!!

Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:23 | Nahoru | #102

Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:24 | Nahoru | #103
červená je červená jezdíme spolu už devět let a moc rádi Jawačus...=)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:32 | Nahoru | #104
Skalda> jj, červená je nejhezčí, zvlášť ta naleštěná
Doufam, že se někdo bude chtít podobné zbavit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:36 | Nahoru | #105
Endy> tedy fakt mi je lito...jo....ale chlapi maji pravdu...cervena nema konkurenci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:36 | Nahoru | #106
ssevcaa> kolik nabizis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:38 | Nahoru | #107
nejtek> I Ty, Brutte??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:53 | Nahoru | #108
Endy>
tedy fakt sorry ...jo...ale ja nemuzu jinak...chapes cervena je proste rajcovni

Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:56 | Nahoru | #109
nejhezčí je bílá

Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:57 | Nahoru | #110


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 19:59 | Nahoru | #111
nejtek> co to má ta červená třinda za budíky....?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 20:00 | Nahoru | #112
Skalda> Ono to ještě není tak akutní- 18 mám až o letních prázkách. Uvidim, za kolik se mi podaří prodat DR. A navíc sem nikdy na 350 nejel, tak si to musím někdy vyzkoušet, abych pak náhodou nelitoval Předběžně vybíram 350 do 20000kč. Jsou i levnější, ale abych se v tom nemusel moc vrtat.

Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 20:01 | Nahoru | #113

ssevcaa píše: Tak 4-5 l by šlo, já už se děsil, že až pojedu 100 tak mi to bude žrat opravdu 7 či kolik. A ja je to s dvoukomoráčema? Vyčetl jsem, že to líp točí, ae spotřebu mu to zvedne o 0,5l. A jak to změní zvuk, bude to porád bublat?



Tak něco přihodím..

S dvoukomorákama (koncovky upúravené TK Moto) má motorka ostřejší zvuk, je hlučnější, žere skutečně o 0.5l více, ale jede v otáčkách o hodně lépe. Spodek je ale slabší a vznikne výkonová díra kolem 4tis ot/min.

S rovnýma výfukama je spotřeba kolem 4,5l, styl jízdy má na spotřebu (aspoň u mé jawy) celkem minimální vliv. I kdybych to honil do bezvědomí, tak se spotřeba zvýší jen o litr. Žere více, když se podtáčí.

Zvuk s rovnýma je více bublavý a hlubší, takový jako je u starých jaw. Dvoukomoráky mají jedinou nevýhodu, v zimě reznou Právě proto jsem je zrovna dnes sundával, ať je můžu očistit a stříknout barvou. Mezitím jsem namontoval původní rovné výfuky, jsou původní, je na nich najeto 80tis km a chrom mají pořád parádní, bez závad. Celkem jsem čuměl, jaký má motorka s nima odpich Spodek a střed je nádherný, ale točí do 5tis, pak umírá. S dvoukomoráky jde v klidu na 6tis a dá se pěkně přetočit, když je třeba, třeba při předjíždění lze trojku vytočit s dvoukomorákama, i přes 120km/h., dvojka na kilo. To s rovnýma nejde.

Tady graf Toma Kasalického s originálními rovnými a originálními dvoukomoráky.
Rovné výfuky modrá křivka.
Dvoukomoráky červená.



a graf krouťáku


S upravenými koncovkami dvoukomoráku je výkon ještě o jednoho koně vyšší a nemá takový propad ve 4tis ot/min. Takže pokdu dvoukomoráky, tak ihned koncovku nechat upravit v http://tkmoto.cz/

Dále ke kapotě - s kapotou jsem spotřebu o půl litru nižší a maximálku o 10km/h vyšší. Je to ale težké na předek, na cestování super, ale na kravinky ve městě nic moc, mít celou váhu vepředu, přišlo mi to méně zábavné, neměl jsem v motorku takovou důvěru - ale zase nic tragického, pořád zábavnější než VFR nebo i GSXR

Naposledy editováno 21.03.2011 20:03:34

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 20:02 | Nahoru | #114
aaa, našel jsem i graf upravených koncovek dvoukomoráku, nárust krouťáku je evidentní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 20:10 | Nahoru | #115
c.j.> tohle je hodne slusny, TK ma na webu svoje grafy upravenejch koncovek a tam je ten narust mensi...

EDIT: mozna bych to zkusil , co on s tim vlastne presne provadi?

Naposledy editováno 21.03.2011 20:10:53

(reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 20:11 | Nahoru | #116
V.e.n.c.a__zr7s> ma jenom rychlomer,protoze je s oilmaistrem + starterem ,kdo dneska kouka na otackomer,ze ? ...kdyz clasic, tak se vsim vsudy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 20:19 | Nahoru | #117

Skalda píše: c.j.> tohle je hodne slusny, TK ma na webu svoje grafy upravenejch koncovek a tam je ten narust mensi...

EDIT: mozna bych to zkusil , co on s tim vlastne presne provadi?



To je graf z TK moto

Orig koncovka má uvnitř klasický labyrint, který se časem zasere a stane se neprůchodný. Koupil jsem jedny starší dvoukomoráky, namontoval a motorka jela jen na levý válec, pravý jen střílel do výfuku, jsem kolem toho skákal jak vůl celý večer, hledal chybu všude možně, ale že bude ucpaný výfuk, tak to mě nenapadlo.. No po hodině jsem na to přišel.. Nevěřili by jste, kolik váží stará koncovka dvoukomoráku, když je zakarbonovaná a zanesená olejem.. Tipuju že měla aspoň 1,5kg.

Tom Ksalický ji rozřízne, vytáhne labyrint a předělá na klasický expanzní tlumič jako u 4T. Takže uvnitř perforovaná trubka a kolem vata. Po té ji zase zavaří a nalakuje, nejde poznat, že s ní bylo něco děláno. Má nějaké přímo na výměnu, ale já měl fungl nové a takže jsem chtěl upravit ty mé, po domluvě jsem mu je v pondělí poslal a v pátek byly zpět

Už je mám 3 roky a jsem spokojen, až přestříkám ty rezavé kolena a první komory výfuků, tak je montuju zpět.

(reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 20:22 | Nahoru | #118
Skalda> jo než je pošleš na úpravu, tak prvně zkus, jestli už nejsou upravené Přes upravené jde vidět skrz. (teda jen světlo, díky ohybu na konci)

(reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 20:35 | Nahoru | #119
c.j.> jo, doslo mi ze je to graf od Kasalickyho (je ze stejnyho brzdovyho softu a k malokomu jinymu asi jezdej kluci merit Jawy , ale na webu TK ten narust tak velkej neni (taky proto jsem se na to tenkrat vykaslal)... tohle je primo z tvyho stroje?

(reakce na) Jawa 350 Sport

21.3.2011 v 20:39 | Nahoru | #120
c.j.> jeste ke hmotnosti zaneseny vyfuku... u Simsona jsem jednou mel tu zadni cast uplne plnou karbonu a oleje (taky jsem resil, proc je to tak liny a tim, ze se to zhorsovalo postupne jsem to zacal vnimat az pozdeji), a taky byl pak kvuli tomu neuveritelne tezkej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist