globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Za studena az na po dvacate:
7.3.2011 v 12:32
Zdravi vyznavace nejostrejsi kubatury vubec. Mam problem se startovovanim. Pustim benzin, nahnu stroj az vytece s prepadu benzin, parkrat n prazdno a pote nastava nekonecny a unavny proces oziveni stroje do tedoby nez to chytne uplne tak to asi dvakrat zatehne ale jak vyskoci otacky tak uplne stejne spadnou. Svicka je NGK a dle meho je zakopany pes v klapkach kde jedna v roho je trochu odchlipla, co myslite ? Vi ze tohle tema tady uz probihalo, ale tohle je trochu jina kapitola.

Za studena az na po dvacate:

7.3.2011 v 15:39 | Nahoru | #1
karbec nastaven dobře?

Za studena az na po dvacate:

7.3.2011 v 16:40 | Nahoru | #2
Jehla se dala o drazku niz je na predposledni, tryska do -7 az 10 zapomel jsem podotknout ze za tepla bez problemu ale kdyz chvili pauzujeme a trochu to schladne tak az tak 5 az 10 pokusu.

Za studena az na po dvacate:

7.3.2011 v 17:07 | Nahoru | #3
Jedna bába povídala, že ty dnešní kvalitní paliva s příměsema mají při nízkých teplotách tendenci neutvořit směs se vzduchem, ale dělají se kapky a pak to blbě chytá, ve chvíli kdy se karbec prohřeje to funguje dobře. Když je takhle zima něco by na tom mohlo bejt, ta babička dycky chvíli nahřeje karbec fénem a prej to funguje dobře, možná bych to taky zkusil.

Za studena az na po dvacate:

7.3.2011 v 17:55 | Nahoru | #4
má to sytič?asi né,že?tak potom je to celkem normalní,hlavně,že to startuje horké....

Za studena az na po dvacate:

7.3.2011 v 17:56 | Nahoru | #5
no ono už to po dvacátý je teplý

Za studena az na po dvacate:

7.3.2011 v 18:45 | Nahoru | #6
Sytic tam je ale je srobovatelny a pokud jej vysroubujes aby drzel volnobeh za tepla tak jako by zmyzel. Asi to prehodit na Brisk a dalsi podstatne vetsi investice tak klapky od V-FORCE coz je dalsi petka. Benzin je 1 ku 50 s Putolinem a cerstve namichany.

Za studena az na po dvacate:

7.3.2011 v 19:11 | Nahoru | #7
ten karbec je nějaký divný.na ty klapky bych to až tak neviděl...

důležitý je i stav svíčky a fajfky

Za studena az na po dvacate:

7.3.2011 v 19:32 | Nahoru | #8
Me tohle delalo na Yukine taky. Na levym riditku mam packu "Choke"(povoluje to privod ze vzduchace) zkus to co nejvic snizit. Kdyz to dam dolu tak to chyta bez problemu, pak jen vratis

Za studena az na po dvacate:

7.3.2011 v 23:58 | Nahoru | #9
To bych tim padem musel jako by sytic vysroubovat co nejvys abych zvysil volnobeh a soucasne i obohatil smes a pak by snad mohlo byt lepsi. Po zahrati opet sesroubovat.

Za studena az na po dvacate:

10.3.2011 v 22:24 | Nahoru | #10
Každopádně na tyhle stroje musíš mít zbrojní pas !!

Pravděpodobně chudá směs, zkus to obohatit vzdušníkovým šroubkem nebo větší volnoběžnou tryskou . . .

Za studena az na po dvacate:

13.3.2011 v 17:13 | Nahoru | #11
hele u CR bejval se startovánim často důvody že bude chtít výbrus.. a ty co je maj tak všichni za 5když škubneš plynem tak se nechce tolik zvedat a za studena to je hotovej tělocvik no skus se mrknou i na tohle

Za studena az na po dvacate:

13.3.2011 v 21:51 | Nahoru | #12
Pist tam je delanej pred asi 10 m(hodinama takze ti to asi nebude navic se to zveda i na tu 5 jen na pridani plynu takze jedine asi resit predepsane nastaveni dle v menualu kde je uvedena i nadmorska vyska, teplota a veskery aspekty. Navic to ma takovou kompresy kdyz to schladne ze jsem vcera i ukpopl startovaci paku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výbrus u p.vyroubal smržice Honda CR 500 wero 3 10.3.2023 v 21:50 DoktorJawa
honda díly Honda CR 500 kakasek 4 7.7.2020 v 21:38 milonovo
Vidlice KYB PSF rada Honda CR 500 kakasek 0 10.9.2019 v 13:20 kakasek
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... AimCat 10 9.4.2019 v 10:31 LukynHot
pomoc s dolazením podvozku Honda CR 500 kakasek 0 3.4.2019 v 15:57 kakasek


TOPlist