paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s rokem 2024
Suzuki Hayabusa a B-King sraz 2024 v termínu 31.5.-2.6.2024

v Ostrožské Nové Vsi .

Přátele, kamarádi zvu vas na sraz Hayabus & B- Kingu ktere se bude konat 31.5 -2.6.2024 v Ostrozske nove vsi. Postupne budeme dodavat informace ale at si muzete zarezervovat termin ve vasem kalendari. Na vsechny se moc tesime

Naposledy editováno 27.04.2024 18:10:17
Anketa: Hayabusa & B-King sraz 2019, Olomouc
počítejte se mnou
100%
10
bohužel se nezúčastním
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s rokem 2024

29.7.2011 v 19:26 | Nahoru | #1

Petřičák píše: I poučovat lze mnoha způsoby a pokud si o to dotyčný sám řekl... Chápu kam míříš... A víš co? Je to směšné. Pokud chceš být opravdový frajer, nestačí jen tak vypadat nebo mít v techničáku to či ono číslo.



-co je směšné?? to jsem nějak nepobral
-a jsme u těch čísel co jsem psal výše - "věř tomu,že o čísla tu nejde"

apropo je mi jedno kdo,jak,na čem a jak dlouho začíná,komu co sedí/nesedí a zda výkon stačí/nestačí.Mě na staré "nestačil",tak jsem zkusil primárko menší,no nakonec jsem skončil u nové,ale to jsme jinde.Až mi to nebude "stačit" budu to dál řešit

E: a řešit zda potenciál hay využiju či ne opravdu rozvádět nebudu

Naposledy editováno 29.07.2011 19:29:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s rokem 2024

29.7.2011 v 21:46 | Nahoru | #2

DusanHaya píše: -co je směšné?? to jsem nějak nepobral
-a jsme u těch čísel co jsem psal výše - "věř tomu,že o čísla tu nejde"

apropo je mi jedno kdo,jak,na čem a jak dlouho začíná,komu co sedí/nesedí a zda výkon stačí/nestačí.Mě na staré "nestačil",tak jsem zkusil primárko menší,no nakonec jsem skončil u nové,ale to jsme jinde.Až mi to nebude "stačit" budu to dál řešit

E: a řešit zda potenciál hay využiju či ne opravdu rozvádět nebudu


Hned na začátek věřím, že jsem se Tě nijak nedotkl, snažil jsem se nebýt osobní ani ofenzivní.

Psal jsi že dřív byl frajer ten, co měl pětikilo a dnes se na tom začíná. To vyznělo tak, že soudíš lidi podle toho co mají a ne čím jsou. To mi připadá pošetilé až směšné, ale je dost možné, že jsem to jen špatně pochopil a chyba je na mé straně.

Upřímně řečeno si dost dobře nedovedu představit, že by někomu bylo málo to, co se děje řekněme nad 8000 tisíc otáček. Musíš mít opravdu hodně citlivé zápěstí a zmáknuté řazení, pokud při takových otáčkách na dvojku nebo trojku vyvážíš Busu ze zatáček. Ani na rovině si kromě závodů ve zrychlení moc nedovedu představit využití takového množství koní.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Reset výměny oleje B king Suzuki B-King Starda 8 18.4.2024 v 19:42 Starda
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist