paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?

19.3.2011 v 22:20 | Nahoru | #1
Covece to je zajimave.. Na CBR 600F (r.v.02) jsem jel tez, a H6 mi prisel zivejsi.. To uz je pak mozna i o stavu.. Sice je fakt, ze jsem tehdy mel prave toho H6 s ladakem, ktery podle mereni z brzdy pridaval 9 koni..

Kurna polomrtvy polomotor, to zni tez silene.. Asi uz si na V2 docela zanevrel co? Ja nemuzu posoudit no.. Na V2 jsem jel na Viragi 750...chopper, tak proste pohodovka ze.. S tou R1 ale verim..ten rozsah otacek navic v litrovem objemu musi byt nedostizny..
Mozna v tom SV vidim neco co tam neni.. Rikam si ze bych jezdil pohodove kolem 3 - 6 tis. ot, obcas nejake cestovani, obcas nejaka strelba.. Ale pohodlne to asi nebude ani nahodou no.. I na tom H9 si rikam, ze by to furt mohlo byt pohodlnejsi.. Treba na gsx 1400 to je furt uplne o necem jinem no..

A nekdy bych se mozna i zastavil..

Naposledy editováno 19.03.2011 23:21:06

(reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

19.3.2011 v 23:38 | Nahoru | #2

MiCM píše: Covece to je zajimave.. Na CBR 600F (r.v.02) jsem jel tez, a H6 mi prisel zivejsi.. To uz je pak mozna i o stavu.. Sice je fakt, ze jsem tehdy mel prave toho H6 s ladakem, ktery podle mereni z brzdy pridaval 9 koni..

Kurna polomrtvy polomotor, to zni tez silene.. Asi uz si na V2 docela zanevrel co? Ja nemuzu posoudit no.. Na V2 jsem jel na Viragi 750...chopper, tak proste pohodovka ze.. S tou R1 ale verim..ten rozsah otacek navic v litrovem objemu musi byt nedostizny..
Mozna v tom SV vidim neco co tam neni.. Rikam si ze bych jezdil pohodove kolem 3 - 6 tis. ot, obcas nejake cestovani, obcas nejaka strelba.. Ale pohodlne to asi nebude ani nahodou no.. I na tom H9 si rikam, ze by to furt mohlo byt pohodlnejsi.. Treba na gsx 1400 to je furt uplne o necem jinem no..

A nekdy bych se mozna i zastavil..



tak GSX14 je podle me totalni bomba!!! obrovskej motor kterej umoznuje hodne a pritom kdyz se drzis pri zdi tak jede za 5,5 l... ma sestku coz XJR bojzel ne.. a CB1300 žere.. jinak tyhle tri bajky nabizejk to samy.. jo a jeste je tu ZED..taky bomba.. no ZED je krasnej.. ale mozna bych stejne sel do GSX14 kvuli tem nakladum..

na V2 jsem jeste nezanevrel, stale nejak doufam ze s nimbudu schopnej jezdit rychle.. je o 5 let starsi nez jsem mnel r1 a chybi mu 60 k takze rovinky nemuze bejt dost rychla.. a ja to po ni chci nepravem.. ale pokud budu schopnej bejt v zatackach stejne rychlej jako ctyrvalce, porcim si abych prestal nadavat.. zase podvozek na RSV je zajimavej.. zda se to hodne stabilni a citelny a dostavam vice inform,aci az mam nekdy pocit vic nez bych chtel vedetl.. to z R1 neznam.. ta proste jela presne tram kam ksem ji poslal, zadny odmlouvani zqdny keci proste tam jkela.. RSV takya neodmlouva, ale ma mozna citlivejsi podvozek a nema tlumic rizeni.. a jak rikam.. dostavam hrozne moc informaci ktery me nekdy az desej.. cimz me zpomalujou..
polomrtvy polomotor to je samozrejme jen hlaska.. ve skutecnosti zadna motkra nad 100 k neni v provozu mrtva.. a ma temer na uplne vsechny auta.. Virago bych do toho ale vubec netahal, to je proste uplne neco jinyho.. uplne jina kategorie vozidla.. a ze ma taky 2 vcalce.. to je jedno..
R1 07 zacinala jet od 8, ale od 10 uz opravdu slusne (aůle hodne slusne) jela.. jenze omezovac klapnul az ve 14,5..
nečvim jak SV, nikdy jsem zadny neridil, ani velkjy ani maly.. ale RSV zacne jet az od 5,5 ale spis se ji snazim drzet mezi 6-9,5.. akorat pocitove je 6-9,5 zhruba asu jako R1 6-10.. coz uz je fajn.. to uz rozhodne neni podtocena.. jenze ta spravna zabvava zacina nad 10..

Ale ty se nedej odradit.. on ten V2 je zabavnej.. je s nim sranda.. a hlavne..!!! budi pozornost..vsichni se otacek a lhal bych kdybych rekl ze to neni proijekmny..
jen to proste neni nejefektivnejsi.. podle me.. i kdyz teoreticky v urcitych pasazich ma mit nad 4valem navrch..
TDM850 99 ma kamarad a pro me je to brzda.. jede to do 200 appak konec.. a vubec iu to zrychoeni je hrozny.. pritom jizdni vlastnbosti nic moc.. mekka predni vidle na jnistoite neprida.. ja jedu s malickem v nose.. rejpu se v prdeli.. a stejne na nej cekam.. a to jedu na tom starym litru.. na R1 jsem s nim nikdy nejel..

pokud neches kupovat ted hned tak se klidne muzeme v prvni pulce sezony nekde v horach potakt.. ja se stejne chyxstam do orlickejch a i s,mer jeseniky.. takze pokud to klapne treba budes mit stesti i na pul cesty.. jinak pokud prijdes do bazaru a budes vypadat seriozne (jako my ve stredu) tak tio motorku pujcej i bez zalohy.. trakze jsem vc desti v zatackach okolo Seče byl otestovat pravš to H6 a snazil jsem se mu tam na nezunamy silnici plny zatacek a bordelu v desti dat co proto abych odhalil event mechanicky probelmsy.. na nic jsem neprisel.. jen jsem v nekolika zatackach byl lehyyynce dlouhej na brzdy atd..

na tvyn nmyiste bych si fakjt vytipoval inzeraty kde se nabizekj motorky ktery se ti libej a jel bych tam.. ne sam.. pac kdybys mel dat zalohu apod.. abys ji takjy dostql zpet.. klidne si na to vezmi nejakej formular ze ti ji musi vratroit.. pokud nic nerozbijes.. a vsechno bych to sjezdil..

jinak po H9 dle meho SV1000 nenji ndustojnyej nastzupce.. ale treba Breva jo.. i kdyz ma mensi vykon.. a MT01 rozhodne taky.. a taky ma mensi vykon.. ale to je vsechno o pocotech.. a dej na svoje.. jinak budes nestastnej..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist