paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z Horneta 900 na SV1000?
21.2.2011 v 13:53
Zdravím, chtěl jsem zeptat jestli by mi někdo neporadil.. Mám CB900f a uvažuju, že bych možná zkusil nějaký větší 2V, nejvíc se mi jeví (i vzhledem k ceně) SV1000, tak sem se chtěl zeptat jestli třeba někdo nemá zkušenost s něčím podobným.. Jde mi o to jestli bych si pomoh s krouťákem aby ta výměna měla smysl, a pak jak je na tom SV s pohodlností.. Chtěl bych občas jezdit i delší cesty, trochu pocestovat a tak.. A další věc jěště, jak moc je vážné to blokování zadního kola při ubrání plynu? Z toho mám docela strach.. Popřípadě jestli to v nižších otáčkách necuká (například jízda po městě apod.)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 17:07 | Nahoru | #1

MiCM píše: Fakt? Tak to nevim jestli bych ocenil.. Ta KTM prave verim ze jizdni vlastnosti bezkonkurencni, ale zas tak velka divocina, velka spotreba a na cestovani jestli to nebude tak to ne no.. Radsi neco pohodovejsiho a hlavne at se da ujet treba 300 - 500 km nekolik dni po sobe.. Mozna po letu, prelom srpen/zari zkusim vzit to SV..

Byt penize navic, tak bych si dokazal predstavit to MT-01..jak sem se dival na youtube, tak to vypadalo uzasne..uplne nizke otacky, nadherny zvuk, zatah a v nizkych otackach to vypada ze jde ten motor uplne "jemne", i kdyz je to dvouvalec.. (jemne myslim klidne silne vibrace, ale dokonale pravidelny chod, ani nadech cukani apod.). Asi je rozdil chopracky 2V ze..



ja bych se toho KTM tolik nebal.. zase tak ostrej ten motor neni, porad ma jen 1000 ccm a 130 k, ten podvozek a brzdy ti to vynahradej.. blba bude jen spotreba, protoze malej dojezd, alle zase budes muset furt stavet, takze se budes moct protahovat a nebudes z toho dobitej.

Na pohodli bych tolik nekoukal, nevim jak Duc, nebo MV Agusta, ale obycejny japonsky supersporty jsou dnes na dlouhy cestovani aspon podle uplne naprosto vhodny... neni problem na R1 ujet 1000 km za den.. Taze cokoliv kde budes mit nohy rvnejc nez na SS je podle me pohodlny az az.. nebo jsem divnej? ale nikdy mi neprislo ze bych se trapil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?

24.2.2011 v 18:49 | Nahoru | #2
R1PYCO> To CB1000R pro mne asi neni.. Sem se na to trochu vic dival vcera a je to takove nahrbene strasne, motor pres celou motorku. Je to urcite svym zpusobem pekna a povedena motorka, ale jsem spis pro tu klasiku, nez takovy moderni streetfighter "na druhou".. Jinak ze u toho smykne kolo pri podrazeni docela cumim..to bych necekal..

S tou pohodlnosti..na to se neda rict nic jineho, nez ze ani nevis jake mas stesti, ze takhle v pohode poradis na kde cem.. Pred XT jsem mel jeste horneta 600 a to bylo neco.. Po nejakych necelych 100 km mne bolely ruce (zapesti, dlane), kycel mne bolela ze mi skoro slzy tekly.. Sam sem to nechapal, ale bylo to fakt silene.. Proto jsem vlastne pak sel do XT, Absolutne vzprimena polohy, nohy volne, zadna vaha na rukou.. No a ted na H9 taky absolutne zadny problem, maximalne pohodlne, pro mne.. Ale uz jsem si proste vedom, ze to musim brat na vedomi pri vyberu.. Asi nejsem v nejlepsi kondici nebo neco..nevim.. Vsichni totiz H6 chvali z hlediska pohodlnosti.. H9 jak je vetsi, tak mi ta jizdni poloha (a pohodli na delsi cesty)sedi maximalne no..

Naposledy editováno 24.02.2011 18:51:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist