globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1 ...
18.2.2011 v 07:44
Zdravím.Tak mě čeká prodej mé Kawy a rozhoduji se co pořídit potom.Chtěl bych nejlépe min.obsah 900.Teď mám v merku krásnou R1 rok 00 provoz 01 po 1majiteli.Chci se vás tedy optat na co tento ročník trpí.Zda není lepší počkat na něco jiného.Hodně jsem se tu dočetl a co vím tak nějak z doslechu,že Yamahy berou docela olej.jsem zvyklí z mé Kawy že si olej nevzala od výměny do výměny.Ještě se mi zamlouvá jedno GSXR1000 K2 ale tj jiná cenová relace(o 10tis.více)Dík za rozumné odpovědi.Jak je to moc hrozné s tím olejem u R1 a nebo počkat na K2?

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 10:32 | Nahoru | #31
Koho zajma nejakej metr na sprintu? Kdyz s tim clovek umi tak neni problem pojezdit moderni litry na zatackovite trati

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 10:35 | Nahoru | #32

technasia píše: osobně jsem s lehce poladěnou R1 98.udělal na sprintu 400m.K1,hayabusu i zx 12.jak řikám hodně záleží kdo na tom sedí.



Já mluvím o letmým sprintu a o vyměněných motorkách, výsledek stejný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 10:35 | Nahoru | #33

4star píše: Koho zajma nejakej metr na sprintu? Kdyz s tim clovek umi tak neni problem pojezdit moderni litry na zatackovite trati



to samozřejmě nikdo nepopírá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 10:40 | Nahoru | #34
GRASSEL> Hele jen tak ze zvedavosti kdyz jedete ty letmace tak jaky podminky pri tom mate? Treba na ctyrku a od 50 do max? a nebo pak davate treba i z 90 do max a ze 130 do max atd? Aby se poznalo kazdy otackovy spektrum toho motoru a ne jenom ze kdyz mu dole ujedes tak on uz te na vrsku nestihne dotahnout?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 10:42 | Nahoru | #35
pylot> normálně, na jedničku a pak za to vezmeš

ve 100kmh už nejseš ve spodku otáček.

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 11:05 | Nahoru | #36
Grassel.kámo R1 2004 má moderní motor tj.spodek nic moc a výkon až ve vršku.podobně je postavený i veleúspěšný báwo S1000R.s tímhle prostě budeš na dromu rychlejší.k čemu je ti na dromu dobrej spodek K1.když po 6000otáček nejdeš.navíc s točivější yamahou nemusíš tolik řešit převody.jasně na normálních silnicích je to obráceně tam je dobrej spodek k nezaplacení.né kvůli rychlosti ale kvůli nutosti víc řadit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 11:28 | Nahoru | #37
GRASSEL> Na jednicku? Ja myslel ze kdyz das na jednicku plnej tak te to schodi.

R1 ...

18.2.2011 v 11:40 | Nahoru | #38
Koukám,že se vede opět nekonečmý téma R1 vs Gixxer K1 :)
Osobně mám karburátorovku Y2K celkově má nalítáno už 73K z toho mejch je 20K.Normálně olej moc nechlastá,ale pokud ji často beru po dálnici na topspeed,tak to si pak veme někde 0.3-0.4l/1000km,což je celkem pochopitelné.Rok 02-03 měl lépe udělanej povrch válců,takže spotřebou oleje moc netrpí.Spotřeba taky není hrozná normální svižnou jízdou (do 220) běžně 6.5, na dálnici se s ní dá jet i za 5.5.Co se v porovnánítýče,jel sem na kámošové 04ce a oproti tomuhle to je odspododa lempra.Tahle plynule zrychluje už od 2500 až do červenýho,pěknej lineární nástup.Dá se s tím jet i normální pohodovka (pokud tam nedáte komplet racing svody nebo vyhodíte EXUP).Loni jsem ji dopřál radikání upgrade,takže sportovní jízda na ní je ještě lepší :)

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 12:07 | Nahoru | #39

technasia píše: měl jsem 98čku,04ku a ted 08čku a ani jedna olej nežrala a to jsem jezdil jak prase.na silnici jsem pod 250 nešel a kombinace s okruhovými dny.model 2000 je dobrá volba.jestli je zachovalá tak neváhej.budeš spokojenej.nevim proč furt Grassel preferuje k2 krom silnějšího motoru to je mrdka.design,brzdy



ano - pokud bude zachovalá, pokud zachovalá nebude tzv: navrch huj uvnitř fuj - tak z toho bude nešťastnej

R1 ...

18.2.2011 v 13:07 | Nahoru | #40
R1 NEBRAT, jsou to shity

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 13:41 | Nahoru | #41
Taky u R1 koukej na rám.Je hodně měkej.A pokud je opravovaný motorka se chová divně.Jinak co se týče spotřeby oleje je to 03-05l na 1000km.Takže v poho.Někdy když je minimum oleje(ryska minimum) se ti rožne kontrolka oleje.Toho se neboj.Jen jak dojedeš domů tak dolej olej.Je tam hladinové čidlo které někdy blbne.Jinak je to nejlepší motorka co jsem kdy měl.Cestování 427km na jeden zátah bylo v klidu a do zatáček ani nemluvim.Jinak měřím 193cm a vlezl jsem se.
Nevím co bych víc k R1 dodal.Co se týče K1 tak na ní mám tak 5km měl jsem ji na kousek pučenou.Zdála se mi jako bych seděl na 1000rr ale ještě namačkanější.Byla po bouračce takže se už chovala taky divně.Radši jsem ji vrátil
Tak kup dobře

R1 ...

18.2.2011 v 13:53 | Nahoru | #42
R1 je krehotinka

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 13:57 | Nahoru | #43
strelec.dejv> hele co je slovo "rožne" ?

R1 ...

18.2.2011 v 14:16 | Nahoru | #44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 14:56 | Nahoru | #45

šmudla píše: tjn - 5 ventil má velice rád olej



pokud se nepletu R1 je normálka 16 ventil, 20 ventil byl ace

Naposledy editováno 18.02.2011 14:57:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 14:56 | Nahoru | #46

pylot píše: GRASSEL> Na jednicku? Ja myslel ze kdyz das na jednicku plnej tak te to schodi.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 14:58 | Nahoru | #47

Majklos píše: pokud se nepletu R1 je normálka 16 ventil, 20 ventil byl ace



Pletes se je to 20V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 15:03 | Nahoru | #48
k v tom případě to maj blbě i tady na motorkářích

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 15:07 | Nahoru | #49
Majklos> první R1 jsou 5 ventily

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 15:09 | Nahoru | #50
16V je to az od roku 2007

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 15:14 | Nahoru | #51
4star> Jojo pravda, teď jsem zběžně proběh manuál a je to tam, akorát se divím že se rovnou nepoučili z minulosti, už Ace jim s těma 20 ventilama dokázal sežrat i litr na tisíc, a to byl normálně zdravej.

2 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 15:31 | Nahoru | #52
Tak ti taky řeknu názor na olej ,na okruhu nejezdím a v normálním provozu si má R1 nevezme nic,kámoš je měl taky a stejně jako já nemusel dolévat.Tak přeju dobrej kup

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 16:07 | Nahoru | #53

4star píše:

Ale ja mel vazne zato ze litrovy krutostroje maj na jednicku tolik sily ze kdyz treba v 6000 najednou otocis plynem nadoraz tak se to postavi na prdel...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 16:16 | Nahoru | #54

Petr_F píše: Tak ti taky řeknu názor na olej ,na okruhu nejezdím a v normálním provozu si má R1 nevezme nic,kámoš je měl taky a stejně jako já nemusel dolévat.Tak přeju dobrej kup



R1 olej zere a ten kdo rika ze ne tak te ma motor po smrti a krmi nas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 17:16 | Nahoru | #55

pylot píše: GRASSEL> Na jednicku? Ja myslel ze kdyz das na jednicku plnej tak te to schodi.



Ani nevím jestli na tohle mám reagovat ano, pokud budeš chtít tak tě schodí......
Když budu chtít tak mě schodí i tvoje esvéšestpáďo

Naposledy editováno 18.02.2011 18:30:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 17:20 | Nahoru | #56

technasia píše: Grassel.kámo R1 2004 má moderní motor tj.spodek nic moc a výkon až ve vršku.podobně je postavený i veleúspěšný báwo S1000R.s tímhle prostě budeš na dromu rychlejší.k čemu je ti na dromu dobrej spodek K1.když po 6000otáček nejdeš.navíc s točivější yamahou nemusíš tolik řešit převody.jasně na normálních silnicích je to obráceně tam je dobrej spodek k nezaplacení.né kvůli rychlosti ale kvůli nutosti víc řadit.



čéče a kdo se tu baví o spodku?! Já tu mluvím celkově o motoru ve 100kmh nemáš otáčky ve spod ani u jedný. A nemyslím co že by to že když motor víc točí tak budeš na dromu zákonitě rychlejší. Pokud jiná motorka má v celým spektru sílu větší nebo ve spod větší a ve vrchu třeba stejnou tak bude zákonitě rychlejší a nebo pokud jí budeš držet u držky tak pojedou stejně.

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 18:38 | Nahoru | #57

Petr_F píše: Tak ti taky řeknu názor na olej ,na okruhu nejezdím a v normálním provozu si má R1 nevezme nic,kámoš je měl taky a stejně jako já nemusel dolévat.Tak přeju dobrej kup

presne tak me taky zadnej olej nemizi jak tady kazdej zvani .

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 18:41 | Nahoru | #58
Jen tak mezi řečí by mě zajímalo kde se teda ta všeobecná známá věc s olejem u yamahy vzala když nikomu nežere olej
To je asi jako Honda s regulátorem, všeobecně známý ale každej majitel napíše že ten jeho je ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 18:47 | Nahoru | #59

GRASSEL píše: Jen tak mezi řečí by mě zajímalo kde se teda ta všeobecná známá věc s olejem u yamahy vzala když nikomu nežere olej
To je asi jako Honda s regulátorem, všeobecně známý ale každej majitel napíše že ten jeho je ok

tak by me to zajimalo kdo to vymyslel ????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 18:47 | Nahoru | #60

GRASSEL píše: čéče a kdo se tu baví o spodku?! Já tu mluvím celkově o motoru ve 100kmh nemáš otáčky ve spod ani u jedný.



já jo, ale ten vršek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35609 Včera v 16:56 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist