globalmoto_kveten





Téma: Masarykův okruh a jeho okolí
 
16.2.2011 v 16:15
Podělte se společně s námi o krásné okamžiky jak ze starého, tak z nového Masarykova okruhu





1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 18:39 | Nahoru | #7531
Ta vlevo má evidentně vyšší tzn. větší nádrž. Důvod pro Brno někdo bude vědět ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 18:44 | Nahoru | #7532
Darmah> V triede 500 vyššia spotreba ?

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 18:49 | Nahoru | #7533
nikto00> V roce 1968 se jelo při GP v Brně ve 350 11 kol (153,4 km), v 500 13 kol (181,2 km). Nalevo "půllitr", uprostřed 350. Napravo "Junior 250" Honzy Novotného.

Naposledy editováno 02.02.2015 18:51:16

Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 20:12 | Nahoru | #7534
JV:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 20:14 | Nahoru | #7535

JV píše: knizepekel>Tady máš obě z Brna 1968.
Objem "půllitra" byl těsně pod 370 ccm (350 měla 345 ccm). Podle BS bylo cca 12 motorů + 6 rámů.







Ahoj, díky za info To jsem si myslel, že byl objem 500vky vyšší... Jestli tedy dobře chápu, tak byl vyroben jen 1 stroj pro třídu 500ccm? Nevíš, zda se tento stroj, nebo motor dochoval? Počet Tebou uváděných motorů a rámů by tedy vysvětloval různé zaručené originály v zahraničí. Ještě bych měl dotaz, jestli kromě známých jmen jezdců jezdil čtyřválec i někdo jiný z našich závodníků? A ještě mnohokrát otevřené téma. Kde skončili originály? Co třeba ten, co měl pan Faber ve svém muzeu?

1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 20:18 | Nahoru | #7536
Aby to s těmi závoďáky nedopadlo jako s Čechiemi - Boohmerlandy, dnes jich prý u nás jezdí pomalu dvakrát tolik, co jich bylo kdysi vyrobeno

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 20:26 | Nahoru | #7537
knizepekel> Kde to skončilo, to nevím, ale jezdí jich hodně. Z našich jezdců 4V jel jen Šťastný a Bíma. Staša se svez jen v roce 1971 na letišti. Zahraniční..to je také velmi známé. Ivy, Findlay, Grasetti, Molloy. Poprvé s 4V vyjeli v Assenu 1967, skončili po havárii Bímy a po nedohodě se Stašou v roce 1971.
Jedna je třeba tady...



(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 20:27 | Nahoru | #7538

Darmah píše: Aby to s těmi závoďáky nedopadlo jako s Čechiemi - Boohmerlandy, dnes jich prý u nás jezdí pomalu dvakrát tolik, co jich bylo kdysi vyrobeno



Já myslím, že už to tak dávno dopadlo. Čtyřválců po světě jsou možná desítky. Jen co jich je, nebo bylo za poslední 2 roky na prodej a skoro každý byl originál po Ivym...

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 20:31 | Nahoru | #7539

JV píše: knizepekel> Kde to skončilo, to nevím, ale jezdí jich hodně. Z našich jezdců 4V jel jen Šťastný a Bíma. Staša se svez jen v roce 1971 na letišti. Zahraniční..to je také velmi známé. Ivy, Findlay, Grasetti, Molloy. Poprvé s 4V vyjeli v Assenu 1967, skončili po havárii Bímy a po nedohodě se Stašou v roce 1971.
Jedna je třeba tady...





Ta na fotce je orginál? Tato jména, jak píšeš jsou známá, ale myslel jsem jestli to nezkusil i někdo jiný z našich.

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 20:34 | Nahoru | #7540

JV píše: knizepekel> Kde to skončilo, to nevím, ale jezdí jich hodně. Z našich jezdců 4V jel jen Šťastný a Bíma. Staša se svez jen v roce 1971 na letišti. Zahraniční..to je také velmi známé. Ivy, Findlay, Grasetti, Molloy. Poprvé s 4V vyjeli v Assenu 1967, skončili po havárii Bímy a po nedohodě se Stašou v roce 1971.
Jedna je třeba tady...





Jinak vidím, jsi z Českých Budějovic. Nebyl jsi náhodou loni na srazu k 95. výročí ČZ ve Strakonicích? Já byl v té době mimo Česko, takže jsem viděl jen fotky, ale byl tam vystaven dvouválec ČZ 125 ohc typ 858 a já se snažím dopátrat, jestli to byla replika nebo originál. Nevím o tom něco?

Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 21:03 | Nahoru | #7541
JAWA 350 4V - 12 motorů a šest rámů.... Pak nevím, proč jich nikdy nejelo víc než dva, nebo možná jednou tři...

Dnes je ovšem celé hejno replik! A každá originál údajně po Iwym jak majitelé tvrdí!

Naposledy editováno 02.02.2015 21:05:10

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 21:09 | Nahoru | #7542

JV píše: knizepekel> Kde to skončilo, to nevím, ale jezdí jich hodně. Z našich jezdců 4V jel jen Šťastný a Bíma. Staša se svez jen v roce 1971 na letišti. Zahraniční..to je také velmi známé. Ivy, Findlay, Grasetti, Molloy. Poprvé s 4V vyjeli v Assenu 1967, skončili po havárii Bímy a po nedohodě se Stašou v roce 1971.
Jedna je třeba tady...




Vypadá to jako u Bohouše S.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 21:33 | Nahoru | #7543
nikto00> Podle mne žádná 500 4 VÁLEC dvoutakt JAWA nebyla,jen delší závod-větší nádrž.Tehdy stačilo napsat např.YAMAHA 351 a už jel pullitry,tak jak ČZ 350 OHC,poslední jednoválec ČZ,s kterým dojel B.Staša 3.v Brně v 500-neměl vyšší obsah,jen se to napsalo v přihlášce.

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

2.2.2015 v 22:29 | Nahoru | #7544
imoladu> To je pravda!

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

3.2.2015 v 07:14 | Nahoru | #7545
imoladu> Jasné - myslel som tým, že stroj č. 36 s väčšou nádržou bol určený pre štart v triede 500 ccm. O tej praxi štartov so slabším strojom vo vyššej kubatúre (niekedy aj v nižšej ) viem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

3.2.2015 v 16:10 | Nahoru | #7546
imoladu> Ano, jasný příklad je Staša v roce 1973.
Jenže Jawa 4V vrtání 49,5, zdvih 47,6 (366,4 ccm). Oproti 350 (345) 48x47,6.
Dále ČZ pro 500 jeli 372. Neřešili to vrtáním, ale překvapivě zdvihem (rozdíl 5 mm).

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

3.2.2015 v 19:59 | Nahoru | #7547
JV> Sám B.S. mě před pár lety říkal,že žádný 1 vál ČZ pro třídu 500 neměl obsah nad 350,to má až nyní ta jeho replika-těch 372.Možná to výkresově bylo zpracované už panem Walterem v těch letech.JAWA 500 4 VÁL 2T-pochybuji,že v roce 1968,kdy měla JAWA problém ujet souvisle více kol-vyjímkou je Štastného 3 místo v Brně 1968,by ještě laborovali s 366.4.

1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

3.2.2015 v 20:03 | Nahoru | #7548

Moje amatérské záběry z depa v roce 1994

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

3.2.2015 v 22:17 | Nahoru | #7549

bowden píše:
Moje amatérské záběry z depa v roce 1994



Aspoň za mě velice nádherné Mnohým z nás se jakoby těch 20 let najednou vrátilo v
"současných" vzpomínkiách. Pokud budeš mít další videjka, budem jen rádi

Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 06:34 | Nahoru | #7550
Parádní

Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 14:24 | Nahoru | #7551
Úvodní strana kalendáře Bridgestone pro letošní rok
Moto je samo v desingu lonské sezony....






Naposledy editováno 04.02.2015 14:26:32

Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 15:46 | Nahoru | #7552
Do tématu o Masarykově okruhu přidávám fota z mého archívu které z těchto míst tady postrádám a určitě jsem patří, V roce 1968 až 1974 jsem sedával na stráni (která je teď zarostlá) ve výjezdu z Kohoutek. V roce 1965-66 jsem byl ve Veselce a v 1967 mezi Farinkou a lomem, 1975 až 1979 jsem byl ve Farince. Na všechny tyto GP mám pěkné vzpomínky,

































1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 15:52 | Nahoru | #7553
přidávám ještě další fota.
















































(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 16:44 | Nahoru | #7554
tomini> Nádhera môj obľúbený koník 58 na Königu a bomba Nieto na 50 ccm (1) s nohou na trati .
Fotky s atmosférou poklonaa.

Naposledy editováno 04.02.2015 17:47:29

Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 17:10 | Nahoru | #7555
Krásný záběry "Horní" Kohoutovice to byly fotografický, pomalý točky, ale výjezd
z Kohoutovic plus Libušiňák až do Pisárek - TO byla ta pravá srdcařina ...

Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 17:59 | Nahoru | #7556
Tomini:

Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 18:24 | Nahoru | #7557
Ještě přidám foto, jedno už tu někde je, jak veze Virtanen na emzetě Lansivuoriho v tréninku., má za to že je to rok 1975. Ještě přidám dvě fota jak jede kamarád po závodech v pondělí na třipade a já za ním v autě, farinka a sjezd v Libušíně údolí.













Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 19:24 | Nahoru | #7558
Toto je historie "Brna" - Libušiňák se sice příliš nezměnil, ale pamětníků
těch laviček na pravé straně Farinky už je málo Když člověk tudy jede
dneska, ani ho nenapadne, že tam někdy byly - je tam už normální les.
T.zv. náletový - nikdo ho nesázel.
Uvnitř zatáčky se po řadu let,počínaje 1971,"odehrávaly"pravidelné pondělní
srazy členů MotoKlubuBrno a poté,co akce vešla ve známost,i všech okoloje-
doucích. Provoz byl tenkrát na této spojnici Žebětín/Bystrc - Kohoutovice
minimální. Ani netřeba říkat, že tam proběhlo "exhibic pilotáže Farinky" ne-
počítaně ... Sanitky nikdy nebylo třeba, až na jediný případ, kdy se odshora
z Kohoutovic přijel předvést "pilot" Fechtla a na výjezdu to poslal do svodidel.

Naposledy editováno 04.02.2015 19:26:01

1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 20:50 | Nahoru | #7559

Ještě trochu historie z roku 1994

Naposledy editováno 04.02.2015 20:51:19

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

4.2.2015 v 21:04 | Nahoru | #7560
bowden> Ukazuje to, TOTO VIDEO JE SOUKROMÉ!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist