Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
imoladu> Ano, jasný příklad je Staša v roce 1973.
Jenže Jawa 4V vrtání 49,5, zdvih 47,6 (366,4 ccm). Oproti 350 (345) 48x47,6.
Dále ČZ pro 500 jeli 372. Neřešili to vrtáním, ale překvapivě zdvihem (rozdíl 5 mm).
JV> Sám B.S. mě před pár lety říkal,že žádný 1 vál ČZ pro třídu 500 neměl obsah nad 350,to má až nyní ta jeho replika-těch 372.Možná to výkresově bylo zpracované už panem Walterem v těch letech.JAWA 500 4 VÁL 2T-pochybuji,že v roce 1968,kdy měla JAWA problém ujet souvisle více kol-vyjímkou je Štastného 3 místo v Brně 1968,by ještě laborovali s 366.4.