AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Tomu nerozumím. Jak byla ta posloupnost? Napřed se mu chtělo brečet, pak teprve otevíral balíček a rovnou to natáčel? Proč teda chtěl brečet, když ještě nevěděl, co je uvnitř? A nebo to bylo celé trochu jinak
Já to tedy pochopil, že brečet se mu chtělo po rozbalení balíčku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
FJRPEPA píše: Já to tedy pochopil, že brečet se mu chtělo po rozbalení balíčku.
Dospělej chlap, připravený na to, že jde o podvod, dokonce si to i natáčí, takže žádný "šok" z něčeho zcela neočekávaného... Chce brečet. Tak jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Na Yamahu jsem též kupoval vidle po bouračce, dost ohlé. Nechal jsem je srovnat a přeleštit, nové gufera a po 10k km mám minimální únik oleje. Nechal bych je srovnat, jestli nemají okem viditelnou hranku na tvrdochromu, jako když se přeloží tvrdý papír. Pak je pevnost trubky mnohem nižší a v nejhorším případě může i selhat. Cena srovnání, přeleštění včetně dopravy asi 1500,-.
Teoreticky je možné, že pokud jsou vidle z bláta, mohou se trvale ohnout. Při jízdě se trubky vidlice normálně hýbou, prostě kmitají (v určitých mezích samozřejmě). Je to normální a jsou na to konstruované, ale nějaké bláto by se mohlo únavou materiálu trvale ohnout. Jestli je to ten případ, tak je to od jawy totální zmetek a nemělo dostat homologaci.
Obdivuji Milana za to jeho sebepoškozování, já bych na to neměl nervy. Co mám Yamahu, dost jsem vystřízlivěl, hlavně jak není čas se v tom furt vrtat. Jawu mám jen jako pojezd po městě, kdy se mi nechce tahat 230kg yamahu nebo startovat ropáka.
Zrovna nedávno jsem si hrál s jawkou, nové svíčky, fajfky, cívka Vape. Vše řádně utěsněno. Po 50 km na mokru Jawa chcípá, není jiskra. Fajfky na vyhoz, NGK made in Japan. Ta sůl to musí nějak rozežírat, v létě nebyl problém. No name fajfky vydrží v tomhle počasí ani ne polovinu.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Obdivuji Milana za to jeho sebepoškozování, já bych na to neměl nervy. Co mám Yamahu, dost jsem vystřízlivěl, hlavně jak není čas se v tom furt vrtat.
Jojo. Jak si člověk zvykne na lepší, tak ty neustálý problémy a problémky, který před tím neviděl a těžce obhajoval, najednou moc dobře registruje.
Ale je dost možný, že ti kokoti v Jawě, koupili nějakej extra shit z bláta, navíc třeba pro nějakou malou, lehkou motorku a ten dvoumetrákovej střep to prostě neunese...
Protože na malejch kubaturách, tříkilech, dvácách, bejvaj na oko masivní vidlice, protože to vypadá chlapácky, ale buď může bejt ojebaná tepelná úprava, protože na dvácu to není třeba, nebo budou mít slabší stěnu, nebo budou ze švový trubky.. Cokoli...
A pak pojedeš, někdo ti hodí kotvu, vezmeš za ty dva kotouče a zmorduješ to i bez nehody...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Jojo. Jak si člověk zvykne na lepší, tak ty neustálý problémy a problémky, který před tím neviděl a těžce obhajoval, najednou moc dobře registruje.
Je to tak. Já mám na jawce zatím věčný problémy, že nejede v dešti. Hlavně po zimě. Co už mám auto ale na motorkách v zimě nejezdím, ale jawku jsem chtěl vytáhnout. I tak je na ní sranda, ve městě se s ní vyřadím. Ta Yamaha má sice xkrát dražší díly, ale jsou prostě kvalitní a vydrží dalších 30 let. Momentálně mi odešel spínač větráku, 1500,-. Zatím ale jawku neplánuji prodat, chci ji stříknut do originálu a pak se uvidí.
Jirka4137>FZ750 je docela problém co se týče dílů. Je strašně moc verzí, pro EU, USA a JPN. Každá verze měla jiné vidle, karburátory, lanka, apod. Já mám verzi 3KT, což by teoreticky měla být poslední verze pro Německo. Má vidle z FZ700(původní byly nespolehlivé), což je US verze FZ750 s nižším obsahem. Karburátory z FZR1000, atypické lanka, spojka, převodovka, pumpa a mnoho dalších částí, které prostě koupit nejdou, i kdyby ses posral. A pokud jdou, ceny jsou úplně mimo (nové). Díky bohu, že se toho nechytil ten hype jako zxr750, kde i snad blbý šroubek stojí mění a bazar, pokud ho lze koupit, stojí pár korun (ND z Holandska). Ten dizajn se mi ale začal líbit, hlavně jak je neagresivní a motorka vypadá jako debil. Mnoho lidí to nečeká, ale je to fakt hodně rychlá motorka. Vždyť si ji měl, tak určitě víš, že dizajn neodpovídá výkonům. Jen mě sere, že se mnou závodí idioti ve vylítaných passatech a Peugeotech. Jeden mě málem i srazil, jak jsem brzdil a slyšel jsem pískání gum za mnou. Tak jsem projel červenou. Snad poprvé a naposledy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Za léta naježděná na motorce jsem zjistil toto : jedu-li například v koloně mezi auty a jedu úplně u krajnice ( což dělám běžně ) tak auto za mnou má tendenci mně předjet. A mnohdy předjede, i když před ním je třeba dalších 10 aut stejně rychle jedoucích. No a samozřejmě tímto manévrem mně ohrozí.
Pokud ale jedu víc ne středu silnice, nikdo potřebu předjíždět nemá.
Asi jde o psychologický efekt.
Sám jsem v autě snad nikdy v životě motorku nepředjel. Tedy s výjimkou pionýrů nebo Babett. Ti mojí Škodě 120 nestačí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Jojo. Jak si člověk zvykne na lepší, tak ty neustálý problémy a problémky, který před tím neviděl a těžce obhajoval, najednou moc dobře registruje.
Však jsme to předpovídali, že i silně obstarožní a zanedbaná Yamaha, si prostě s jakoukoliv Jawou, z celého průběhu prodeje, vytře prdel po všech stránkách....
Už je to tady, ono mít trvalé ruce po loket od šmíru, málokoho bude bavit celý život.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 27.01.2023 10:21:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Závodníci opravdu jsou, bohužel. Tedy spíš "závodníci ".
Za léta naježděná na motorce jsem zjistil toto : jedu-li například v koloně mezi auty a jedu úplně u krajnice ( což dělám běžně ) tak auto za mnou má tendenci mně předjet. A mnohdy předjede, i když před ním je třeba dalších 10 aut stejně rychle jedoucích. No a samozřejmě tímto manévrem mně ohrozí.
Pokud ale jedu víc ne středu silnice, nikdo potřebu předjíždět nemá.
Asi jde o psychologický efekt.
Sám jsem v autě snad nikdy v životě motorku nepředjel. Tedy s výjimkou pionýrů nebo Babett. Ti mojí Škodě 120 nestačí.
Oni si asi mysli, ze je poustis. Protoze vsichni ostatni motocyklisti jezdi v kolene po stredove care
Koudy01 píše: pech.> Jojo, predpovidali. Ale Skoty se rval za to, ze to tak nebude a nedopusti ja to mel kdysi podobne
To je prozření, kterým si musí každý příčetný vyznavač soci krumplů jednou projít....
Protože když to s ježděním myslíš vážně, chceš jezdit všude, nepřekážet, neřešit hovna a neničit si tělo, tak jednoho dne narazíš na překážky jako je výkon, komfort, spolehlivost......
Naposledy editováno 27.01.2023 15:17:06
Milan1963 píše: Závodníci opravdu jsou, bohužel. Tedy spíš "závodníci ".
Za léta naježděná na motorce jsem zjistil toto : jedu-li například v koloně mezi auty a jedu úplně u krajnice ( což dělám běžně ) tak auto za mnou má tendenci mně předjet. A mnohdy předjede, i když před ním je třeba dalších 10 aut stejně rychle jedoucích. No a samozřejmě tímto manévrem mně ohrozí.
Pokud ale jedu víc ne středu silnice, nikdo potřebu předjíždět nemá.
Asi jde o psychologický efekt.
Sám jsem v autě snad nikdy v životě motorku nepředjel. Tedy s výjimkou pionýrů nebo Babett. Ti mojí Škodě 120 nestačí.
Protože děláš chybu. Není důvod a ani dobrý nápad, srát se na hranici krajnice. Je to nebezpečné, zbytečné, nesmyslné...
Sice se ve vyhlášce píše, že máš jet při pravém okraji vozovky, ale je třeba přemýšlet, kde se nachází tvůj vnější obrys a to ti stejně nevyjde tak, aby ses plácal kolama u čáry....
Takže si to děláš sám... Pleskáš se nesmyslně pomalu a ještě na čáře, tak jak bys asi očekával, že se ostatní budou chovat...
Kdybys jel normální rychlostí, jako podmínky dovolí, jako ostatní provoz a prostředkem pruhu, nebo i v pravé koleji, pokud tam jsou hluboké, tak se ti tohle stávat nebude, protože k tomu nebudeš dávat ty podněty, které pak umožňují, aby se to dělo...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Buďme ale rádi že je RZta jen vzadu a motorky jsou takový underground mezi osobní přepravou. Zase si na nás politici nevzpomenou.
Otec kamaráda chtěl připojit sajdu k panelce, výsledek byl takový, že se na to vykašlal. Technický vzato není možné sajdu nějak "připsat" a lze to jen na černo. Jen do roku tuším 2005 to šlo nějak do TP přidat, dneska smůla nebo každou další STK jedině se sajdku. A v případě nehody bez sajdky problémy, prostě patálie. Vím to u svého auta ohledně kol, jaký to je boj je připsat.
SkotyCZ píše: Zákon ohledně motorek by se měl aktualizovat, protože některé jeho znění jsou fakt už hodně zastaralé. Např. že se může motorka předjíždět v křižovatce, že musí parkovat na místě vyhrazeným autům, že musí mít v tp rozdělení hmotnosti na nápravy, což velmi komplikuje přihlášení starší motorky. Nejlepší zákon je, že motorka musí jet u krajnice, aby "nepřekážela provozu".
Buďme ale rádi že je RZta jen vzadu a motorky jsou takový underground mezi osobní přepravou. Zase si na nás politici nevzpomenou.
Otec kamaráda chtěl připojit sajdu k panelce, výsledek byl takový, že se na to vykašlal. Technický vzato není možné sajdu nějak "připsat" a lze to jen na černo. Jen do roku tuším 2005 to šlo nějak do TP přidat, dneska smůla nebo každou další STK jedině se sajdku. A v případě nehody bez sajdky problémy, prostě patálie. Vím to u svého auta ohledně kol, jaký to je boj je připsat.
Aby nepřekážela.... To je přežitek z dob, kdy tady jezdily výhradně líné kulaté krumply, co měly 7-9-12 koní a i to nejobyčejnější auto o 50k si s tím vytřelo prdel....
Dneska se dynamika automobilového mainstreamu také pozitivně posunula, ale třeba tak o 30%, kdežto dynamika průměrné motorky se znásobila... Průměrný výkon velkých motorek je 50-150 koní a podle toho jejich dynamika vypadá.....
Na druhou stranu, radši ať si nevzpomenou, protože by zase navymejšleli snůšku hovadin, jak mají ve zvyku a to, že se nejezdí u okraje, protože je to píčovina, nikdo reálně neřeší, řeší se rychlost, hluk, případně ježdění bezohledných troglodytů po lesích...
Nejlepší zákon je, že motorka musí jet u krajnice, aby "nepřekážela provozu".
Nic takového v zákoně není. Všichni musí jet při pravém okraji pokud tomu nebrání zvláštní okolnosti. Reálně mě za jízdu středem pruhu nikdy nikdo nepokutoval a kdyby se stalo tak to pošlu do správního a pořešíme jestli štěrk a nebezpečné předjíždění náhodou nejsou zvláštní okolnosti.
Ano sajdkáru je třeba řešit jako přestavbu. Vzhledem k tomu že to ohýbá rámy a vidlice tak je stejně představa, že to bude odpojovat a připojovat podle nálady je mimo. A u kol je jaký boj? Pokud není výrobce zmrd jako Zetor tak dáš kolem litru za potvrzení a na základě toho ti to na úřadě zapíšou.
Naposledy editováno 28.01.2023 00:11:25
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Kalasnikov píše: Naposledy chtěli 8 tisíc co jsem slyšel.
Ouu... No ono věci na práci jsou drahý obecně... Když potřebuješ traktor k baráku, tak i několik desítek let starej Zetor, pokud je funkční, kompletní a s papírama, stojí jak sice menší, ale úplně nový auto...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Nicméně do lesa jezdíme Zetorem 5611, koupen za cca 30 tisíc. Vše funkční, ale bez dokladů. A testovat ho nechci, protože to by bylo do lesa zbytečné a proti smyslu testace. Tak riskujeme, kdyby něco...ale tady to tak má 50 % majitelů traktorů. Jezdí stejně jen po polní cestě, silnici už neviděl několik let.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Dospělej chlap, připravený na to, že jde o podvod, dokonce si to i natáčí, takže žádný "šok" z něčeho zcela neočekávaného... Chce brečet. Tak jo.
Ano, já to dělám také tak, pokud se mi balíček zdá podezřelej, rozbaluji ihned na poště a fotím, ještě se mi nic takového nepřihodilo, ale nasranej bych byl také a nebo brečet by se mi chtělo, když si představím co s tím budu mít starostí, abych dostal peníze zpět.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |