globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

14.1.2019 v 17:57 | Nahoru | #74731
Patřím do ( možná malé ) skupiny lidí, která uznává veterány vyrobené pouze před válkou, resp. do roku 1945. Co je potom, po roce 1945 - beru, jenže už tam mám ALE. Takový pérák - je to historické vozidlo, jenže je jich dochováno tolik a bylo jich vyrobeno tolik, že se to s předválečnou produkcí nedá srovnávat. To samé Octavie, stovky, panelky, žigulíky atd. A mám těch ALE víc...vím, že budu zase odsuzován, ale prostě to tak mám - tedy : Do roku 1991 jsem běžně jezdil s Popularem, tehdy starým 53 let. Okolo frčely nové Favority a já jako jediný široko daleko stále běžně používal předválečné auto. A péráka.
Dnes to mám stejné - okolo jezdí nové Fabie a já jezdím ve 42 let staré Škodě 120...jen péráka vystřídala Jawa 660. A jiné to nebude.
Mám názor, že vozidlo - at' už staré či nové - patří na silnici. Jízdu se svými auty ( tedy kromě Astry ) si užívám a vyjedu-li na pionýru nebo pérákovi, tak mám opravdu dobrý , hřejivý pocit. Český veteránismus jde jinam, než jsme si před lety představovali , bohužel. To, že existují překupníci a lidé jim podobní, je pravda. To dřív nebylo. Nás veteránisty to mrzí, ale neuděláme s tím nic. Jak píše Elevator - člověk který šmelí a k věci nedá žádnou hodnotu navíc NENI veteránistou a jen dělá ostudu.
Bohužel jsem se setkal i s pár lidmi, kteří byli asi vševědy a poučovali mně - nebo nás , co a jak, proč ... a neuměli se ani rozjet se stodvacítkou, natož s předválečným autem a řadit rukou na Jawě Speciálce byl pro ně problém...
Raději už toho nechám, napsal jsem zhruba - svůj názor a jdu přidělávat nové samonavíjecí pásy do neveterána Škoda z 80. let....

Naposledy editováno 14.01.2019 17:59:27

(reakce na) Jawablázni

14.1.2019 v 18:02 | Nahoru | #74732
MartinED250> Spěje tam, kam sme si ji poslali. Když kšeftaři vyhnali hnilého jak zemáky za dvacet.. Já těm majitelům forem držím palce.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.1.2019 v 18:26 | Nahoru | #74733
PetrL3 - Vyrob si zkušební stanici .
Hrnec, teploměr, nejlíp ponorný vařič, strč do toho čidlo (sem tak trochen postřehl, že néni zašrůbované v chladiči, ale nekde na drátě - a i kdyby bylo, tak štupl do chladiče to vyřeší).
Nemusíš startovat auto, jen zapnůt klíček. A čekat.

Naposledy editováno 14.01.2019 18:33:03

(reakce na) Jawablázni

14.1.2019 v 18:42 | Nahoru | #74734
Zdenalbenal> Díky za tip, ale když to čidlo vyndám, tak mi vyteče kapalina. Když už bych ho vyndal, tak na něj fouknu horkej vzduch z trysky, co s ní vařím plasty, ale právě ho nechci vyndavat z motoru. To už raději počkám na oteplení a třeba budu hřát chladič horkovzduškou.

(reakce na) Jawablázni

14.1.2019 v 18:49 | Nahoru | #74735
MartinED250> foto 3......krásná čmoudosteska ti pafíci se plazily po břiše

Jawablázni

14.1.2019 v 22:02 | Nahoru | #74736
To bylo krásné a dobrodružné Rumunsko před lety... Na první východ se nezapomíná...

(reakce na) Jawablázni

14.1.2019 v 22:03 | Nahoru | #74737
cmiral> Od Petrůvky navch se to drží. Jezdím to každý čtvrtek. Kopanice, Dolnˇácko, Hornˇácko. Slovácko. Tarahůni sů věčně pod sněhem .

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.1.2019 v 00:26 | Nahoru | #74738
PetrL3: Nastartuj to a nech to vrčet na volnoběh, případně podrž trochu plynem v otáčkách. A vypni topení, abys zbytečně nechladil vodu. Musíš to ohřat na provozní teplotu a bez náporu toho chladič moc nevychladí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 06:35 | Nahoru | #74739

skodovak píše: PetrL3: Nastartuj to a nech to vrčet na volnoběh, případně podrž trochu plynem v otáčkách. A vypni topení, abys zbytečně nechladil vodu. Musíš to ohřat na provozní teplotu a bez náporu toho chladič moc nevychladí



On je to právě slabej motor 1.4 přitom chladič je stejnej až pro 2.0i a teplota se v tomto počasí držela tam kde má i po 30 minutách, když sem to nechat bublat na místě. Ale je fakt, že sem tenkrát nevypnul topení. Další pokus udělám jak píšeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 07:00 | Nahoru | #74740
PetrL3> Čidlo teploty je proměnlivý termoresistor.
Pokud bys jej vymontoval a dal do hrnce s zahřívající se vodou, jak radil Zdenál,
tak bys naměřil ohmetrem zhruba toto:
20°C...odpor 3520ohmů
30°C...2238ohmů
40°C...1459ohmů
60°C...667ohmů
80°C...332ohmů
100°C...177ohm
Je to zhruba stejné u všech čidel, liší se to jen závitama a přírubama,
aby náhodou nepasovalo jedno čidlo do všech aut a motorek.
Pokud čidlo odpojíš, řídící jednotka to vydetekuje jako chybu a měla by přepnout do nouzáku a sepnout saharu,
aníž bys musel zahřívat motor tedy zjistíš, zda ti vrtule běží.
A zda jde čidlo zjistíš na palubním teploměru, při jeho opětovném připojení.
Chyba v ŘJ po čase sama zmizí, pokud ti naskočí symbol motoru na palubce.
Chová se takto většina samohybů, tak předpokládám, že ani Hnůjdaj nebude dramaticky jiné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 07:30 | Nahoru | #74741
Verdom> Díky, pokud se nezadaří ohřát na místě na dostatečnou teplotu, zkusím odpojit čidlo.

Btw tohle není to hnůjdaj ale mazda.

(reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 09:08 | Nahoru | #74742
PetrL3> Tak ani mazda no ,
bylo to myšleno tak, že i kucí z Asie to dělají podobně, jako Evropa
a předpokládám, že i Japončíci na tom budou podobně.

Jinak dnes u nás nemusíš ani jet, vichr jak při 60km/h.
V tomhle bych to do sahar asi neohřál a musel hodit přes hapnu deku.
Do toho to nekončící bílý svinstvo. Hnus

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.1.2019 v 09:12 | Nahoru | #74743
Petr - šak ono je to skoro fuk jestli je to hnůjdaj nebo nazdaj. Je to nacpaný kurvítkama až po volant ne-li vejš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 09:27 | Nahoru | #74744
Bimbam> Nedokážu posoudit. Je fakt, že jediný auto, se kterým jsem opravdu bezvýhradně spokojen (z hlediska toho, jak snadno ho udržím plně funkční) je octa 1 a tahle mazda z roku 2008. Kdyby nedostala na čumák, tak nebylo co spravovat.

Vše ostatní, co není nový se sere. Nejvíc multivan T4, což měl bejt největší držák. Zlatej passat B6 a to myslím vážně přes všechny nedostatky.

Ale ono není spravedlivý posuzovat rúzně ojetý auta. Každých 50 - 100 tis. km mění pravděpodobnost nějakých závad.

Naposledy editováno 15.01.2019 09:28:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 10:18 | Nahoru | #74745
PetrL3> multivan mi sloužil moc dobře,můj životní sráč byl sharan 1,9 tdi,ještě čerpadlovej,vyhlášenej držák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 10:54 | Nahoru | #74746
nemako> Právě proto sme zvolili "leštěnku" T4 málo jetej. A furt jen něco spravuju já nebo servis podle kde to bráchu nechá. Blbej kus, no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 12:16 | Nahoru | #74747
PetrL3> já to kupoval nový,poslední t4 a nemělo to chybu,2,5 tdi 111kw. jelo to slušně,na tahání těžkejch přívěsů uplně ideální,pohodlný,prostě dobrý auto. koupil ho můj zaměstnanec a jezdí s ním do dneška

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 12:32 | Nahoru | #74748
nemako> Taky máme 111kw 2,5. Vada v hlavě motoru - motorář říkal, že takovou závadu v životě neviděl, že by se to stalo. Něco ze strany se povolilo, nějakej čep nebo co. Přibodoval to prej, aby se to nemohlo opakovat. Teď už po druhý přestalo fungovat nezávislý topení. Podle diagnostiky ale tentokrát neodešla žhavička, ale přerušenej obvod. Jasný, motor byl venku, tak někde možná zachytili o kabel, vizuálně ale nic nevidím, je tam, málo místa okolo. Jak dali motor zpět, zapoměli utáhnout šrouby vnějšího ložiska dlouhý poloosy, jeden byl vypadlej v krytu motoru, druhej sem vytočil rukou. Vyrvalo se z toho gumovýho silenbloku, ve kterém je to zalitý. Odhalil sem to, když byl brácha u mě, tak to tam nechal, a když dorazilo nový, tak sem to vyměnil (velice příjemný, dělat to na zahradě u auta co má 2,5t). Říkal sem, že nevím, jestli to neomrdalo výstup z diferáku, když to bylo chvilku nesouosý. A vono fakt jo, u Bratislavy auto zastavilo. Na slovensku mu to za 200 EUR SVAŘILI (předpokládám nějakým COčkem Jinak nabídli výměnu dílů za 1500 EUR

Brácha zvolil svaření za 200E a cestou domů to prasklo v Brně. Tam už potkal lepší servis, díly sme našli za 5000 Kč a nechali je poslat rovnou do toho servisu. Uf, konečně normální přístup.

Tomu říkám mít smůlu na auto + kombinace blbýho dne servisáka, co dával zpátky motor.

Naposledy editováno 15.01.2019 12:35:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 13:00 | Nahoru | #74749
PetrL3> Takže to auto je v tom vlastně nevinně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 13:06 | Nahoru | #74750
PetrL3>tak topení není závada,já beru távady,který tě zastaví na cestě. topení je citlivý,chce to občas servis,protože když to používáš,tak odchází spotřebák,jako na všem. multivan nemá dohřívač,jako sharan,ale opravdický topení já bych auto bez webasta nechtěl,už jsem na to zvyklej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 13:15 | Nahoru | #74751

Wenca24 píše: PetrL3> Takže to auto je v tom vlastně nevinně



Minimálně to, že z toho od začátku cintá olej kdekoliv zastavíš a to, že motor měl vadu, která znemožnila další používání není vina mechanika.
jediný pozitivum na tom bylo to, že motor měl jít stejně na přetěsnění, aby nedělal kaluže oleje, takže ta závada to urychlila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 13:21 | Nahoru | #74752

nemako píše: PetrL3>tak topení není závada,já beru távady,který tě zastaví na cestě. topení je citlivý,chce to občas servis,protože když to používáš,tak odchází spotřebák,jako na všem. multivan nemá dohřívač,jako sharan,ale opravdický topení já bych auto bez webasta nechtěl,už jsem na to zvyklej



V passatu máme eberspercher a to je jiná liga Ale to je daný rokem výroby toho topení, je tam znát pokrok i ve výkonu. I to xc90 sme vybrali s topením.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 13:21 | Nahoru | #74753
PetrL3> kolik to má najeto? synovec jezdil sanitkou,která měla půl milonu a žádnej problém. 111kw

(reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 13:23 | Nahoru | #74754

PetrL3 píše: V passatu máme eberspercher a to je jiná liga Ale to je daný rokem výroby toho topení, je tam znát pokrok i ve výkonu. I to xc90 sme vybrali s topením.

mám bohatou zkušenost se všema topeníma,ebr,webasto,thruma,benzín,nafta,plyn a připadá mi to jedno,každý má něco.

(reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 13:29 | Nahoru | #74755

nemako píše: PetrL3> kolik to má najeto? synovec jezdil sanitkou,která měla půl milonu a žádnej problém. 111kw



Ani ne 300 tis. km. Z německa, celou dobu jeden VW servis... Jak píšu, mělo to bejt tip ťop auto. Při koupi mělo najeto myslím kolem 230.

Jawablázni

15.1.2019 v 19:00 | Nahoru | #74756
No já sem to myslel tak, že pokud je to čidlo přístupné, trošku ho povolím, abych našel odpovídající štupl podle průměru závitu (z keré flašky by to mohlo byt - esli od tramínu nebo od petrolínu).
Vymontím čidlo, díru zacpu štuplem - když budu šikovný, tak mě vyteče tak štamprla chladiva.
Tak bych to řešil já, neinformovaný laik.
Sofistikovaně ti poradil Verdom, páč já takové fígle nejen že neznám, ale ani sem o nich neměl tušení.
Že teď už jo, děkuju takovýmhle debatám.
Se aspoň neco dovím...

(reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 19:54 | Nahoru | #74757

Bimbam píše: Čmoud - tak jak jsi dopadl s uhlířema-briketářema?

Vyrazili dřív, potkal jsem je když už jeli s uhlím, tak jsem jel za nima a závozníci jsou z obliga.Tak uvidíme jak vyjde tahle várka a když stejně, tak příště jedu na váhu.Koleček tam sypali stejně a stejnej paragon zase rovných 20q

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.1.2019 v 21:23 | Nahoru | #74758
Pro odlehčení...Koukáte dnes na Báječná léta pod psa...? Tohle místo poznáte. Ten film jsem viděl mnohokrát a trklo mne to až teď...

(reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 21:52 | Nahoru | #74759
MartinED250> JJ právě jsem se dodíval. Nevím kde to místo je ale otec skončil velice podobně, řekl bych úplně stejně. Na vrátnici z nákupce chemikálijí pro celou fabriku.
Že by Jawa Týnec ? Nikdy jsem tam nebyl.

Naposledy editováno 15.01.2019 21:54:41

(reakce na) Jawablázni

15.1.2019 v 21:56 | Nahoru | #74760

MartinED250 píše: Pro odlehčení...Koukáte dnes na Báječná léta pod psa...? Tohle místo poznáte. Ten film jsem viděl mnohokrát a trklo mne to až teď...

Kdo by to byl řekl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist