globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.11.2017 v 22:06 | Nahoru | #65401
Dneska výlet do Šumperka - vlakem, musím pochválit ČD - jeli přesně na čas, super cestování.
Zpátky už po ose:

Auto po pánovi ročník 1947, v provozu od 07/2007, najeto 28tis km, každý rok servisní prohlídka s výměnnou oleje v autoriz. s. Škoda - veškeré faktury, servisní knížka, vpodstatě nový vůz. Ještě jsem to stihnul dneska přihlásit a potom jsem ho kompletně umyl včetně podvozku. Po vyschnutí bude následovat nátěr, nástřik spodku bitumenem (přední a zadní náprava atd.), nástřik Al částí motoru ochraným lakem, aby nedocházelo k oxidaci hliníkové sl. a navoskování laku tvrdým voskem, pár drobných vylepšení - těsnící profil mezi frontend a kapotu (nelítá bordel do mot. prostoru), apod a bude připraveno k provozu,
Těch cca 200km ze Šumperka jsem jel s průměrnou spotřebou 5,0l/100km.
Auto bude užívat manželka, doposud jezdící Clio II r.v. 1998, které zůstane v rodině k užívání synovi a mě.

Jawablázni

30.11.2017 v 00:30 | Nahoru | #65402
hurvajz pěknej, jen trochu škoda toho slabýho motoru....

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.11.2017 v 05:38 | Nahoru | #65403
Auto bude používat manželka pro pojížĎky kolem komína, takže na tyhle účely plně dostačující, TSi na tohle použití absolutně nevhodné (problémy s průnikem benzínu do oleje ....) a zbytečné.

(reakce na) Jawablázni

30.11.2017 v 06:13 | Nahoru | #65404
Jirka_S> Pěkná. Ta by se líbila i mojí polovičce.Ať dobře slouží.

(reakce na) Jawablázni

30.11.2017 v 07:32 | Nahoru | #65405
Jirka_S> Krásný kousek. Tak ať slouží!!!

(reakce na) Jawablázni

30.11.2017 v 09:10 | Nahoru | #65406
Jirka_S> HTP je úplně v pohodě motor, problémy jsou dnes vyplývající z toho, že jezdí lidi, co nemají vůbec představu jak to funguje, jenom ví, co to dělá nebo má dělat (brzda brzdí, plyn plynuje, spojka spojkuje....)

Jawablázni

30.11.2017 v 09:19 | Nahoru | #65407
Jestli je to na stejném principu jako ty staré HTP, tak tam se nemá parkovat z kopce bez ručky na zařazenej kvalt kvůli rozvoďáku. Napínák neudržel předpětí a při startu to mohlo přeskočit.

Jawablázni

30.11.2017 v 11:22 | Nahoru | #65408
HTP není moc v pohodě, sice tyhle poslední serie označené čytřpísmenným kódem už byly takřka bez problémů, ale ty předcházející jich měly dost. Především uhnané exempláře s propálenými katalyzátory, zadřenými vodítky ventulů a podpálenými ventily celkově. Ten motor není zkontruovaný úplně nejlíp, je to prostě celkem sráč a mouchy má, nicméně jsou lidi, co s ním jezdí léta spokojeně, protože jezdí kratší trasy mimo dálnic a moc to nehoní, tak jsou spokojeni jak se spolehlivostí, tak se spotřebou...

Nicméně uhnané exempláře těch, kteří si vybrali motor špatně pro svůj provoz (často přívěs, plné obsazení, vysoký podíl dálnic, vysoké nároky na dynamiku) tak ti ho jsou schopni utahat k smrti velmi rychle.... kdo s tím bude jezdit volným tempem po městě a kolem komína, nemá problém, kdo do toho trvale posadí celou rodinu, nebo to naloží po střechu krámama a pak to žene 150 po dálnici, to ten motor nesnese, protože se mu přehřeje olej, který začne karbonovat a degradovat, takže motor je plně zatížený a blbě namazaný, což je rychlý konec.

Takže když už máte tribit HTP, tak recept jak jej provozovat spokojeně a dlouhodobě zní takto: olej měnit po polovině předepsaného intervalu (7500km) a pečlivě dodržovat jeho specifikaci, nehonit to dlouhodobě v trvalém plném zatížení (nad 110-120km/h) Krátkodobě to nakulit aby ten lenochd vyběhnul kopec a nebo předjel traktora samozřejmě můžete, ale půlhodina v kuse skoro maximální rychlostí už je nevhodná... Při dodržení těchto podmínek to může dlouhodobě a celkem spolehlivě sloužit...

1,4 je v hurvajzovi ideální volba, oproti HTP nežere o nic víc, jede podstatně líp a není to taková hajsavka... když 1,6 je takřka nesehnatelná a v kombinaci přínosu dynamiky ku zvýšení spotřeby se moc nevyplatí.

Naposledy editováno 30.11.2017 11:30:27

Jawablázni

30.11.2017 v 11:30 | Nahoru | #65409
Pěkná Fabka já s HTP najel přes 160tis a na druhej máme teď ten samej nájezd,řek bych,že nejduležitější je nepřejíždět olej,já ho měnil po 10tis a Táta ho mění po roce což je cca 8tis km.,při objemu necelé tři litry je to zanedbatelná částka,plus každejch 20tis svíčky,taky nic drahého,zbytek auta byl festovní a měnily se jen věci opotřebené jako u každého auta,dvojkový Fabie už maj větší a odstíněnej katalizátor,takže podpálení ventilů,už tolik nehrozí a to co píše Petr nenechávat na kvaltu,což se týká obou verzí,ale 12V zvlášť.,měl jsem ji 12let a strašně nerad dával do světa,ale manželka s ní jezdit nechtěla je zvyklá na to její mini MPV od Opla

Pech--kdybys viděl jakej záhul moje HTP alá WRC dostala ,ten motor je točivej a otáčky potřebuje,ten kdo ho podtáčí a jezdí s tím jako s traktorem tak to podpálí jednadvě,já s ní byl na Slovensku 680km dá se říct v kuse se 150tkou na tachometru celou dálnici to samé zpět,naloženej na dovču u mne se fakt neflákala a jezdí dodnes,soused co si ji koupil tak ji furt chválí,že na ni nemusel ještě sáhnout kromě oleje,lil jsem tam normální Mogul 10W40 Extreme,Táta jezdí dokonce na 15W40 od OMW,co mu tam dali hned na začátku v origo servisu,normu to splňuje obojí,já na HTP nemám nic špatného.

Naposledy editováno 30.11.2017 11:38:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

30.11.2017 v 17:41 | Nahoru | #65410
Jirka_S>
Pěkný kup - ať slouží!
Vystříkej pořádně zadní víko valvolinem - v dolní hraně je nějaká chyba v přeplátování plechů a prorezne skrz.
Zrovna se snažím s naší 5/2009 TDi/190 t. km o řešení prorezavění se Škodovkou na záruku (10 let na prorezavění).
No, zatím to nevypadá to, že by se panáčci měli v úmyslu postavit věci čelem (ale prd....untertailem).

Naposledy editováno 30.11.2017 17:42:32

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.11.2017 v 21:06 | Nahoru | #65411
Plně souhlasím s Vlasťákem a mám potvrzené z množství kusů co nám prošli rukama v práci, či hlášky ze servisů. Pokud se o to člověk aspoň přiměřeně stará, tak je to bezproblémový motor, kolega v práci ji prodával když měla na tachu 180tis. km - bez problémů., běžný servis. Druhý který se se staral způsobem - výměna oleje po 2letech - za rok nájezd cca 20tis., tak mu motor kleknul ve 150tis. km - olej v motoru měl hluboce pod minimem na rysce a v hlavě větu to musí ještě vydržet, co k tomu dodat ................ . Jak říkám - pro běžné ježdění naprosto dostačující, ono to taky není jen o tom mít pod kapotou spousty koní, ale taky umět s daným typem auta jezdit a zkušený řidič si i se slabším vozem dokáže mnohdy poradit lépe než manták s nadupaným.

(reakce na) Jawablázni

30.11.2017 v 21:14 | Nahoru | #65412
Jirka_S> Hezké auto, kamarádka má stejnou, taky 1,2 HTP , najeto cca 120 tisíc a je plně spokojená. Tak at' Tvé manželce dělá radost.

(reakce na) Jawablázni

30.11.2017 v 21:14 | Nahoru | #65413

Franky píše: Jirka_S>
Pěkný kup - ať slouží!
Vystříkej pořádně zadní víko valvolinem - v dolní hraně je nějaká chyba v přeplátování plechů a prorezne skrz.
Zrovna se snažím s naší 5/2009 TDi/190 t. km o řešení prorezavění se Škodovkou na záruku (10 let na prorezavění).
No, zatím to nevypadá to, že by se panáčci měli v úmyslu postavit věci čelem (ale prd....untertailem).



¨Nenech se odbýt, potěš je "širokou publicitou v mediích", napiš přímo do fabriky apod.
Dutiny budu řešit až za tepla, aby to pěkně vzlínalo, teď pořeším spodek - nápravy apod, které jsou stříknutý černou barvou a časem se otryskají - dostanou nános bitumenu, díly ze slitiny hliníku ochraný nástřik Sonax plast - nesnesu ty zoxidované povrchy, mám to takhle na Octávii a po 7letech jsou Al díly bez kazu.

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

30.11.2017 v 22:23 | Nahoru | #65414
JirkaS--
Fabka sice občas vypadala takto


trocha zimní rally


trocha letní rally


občas kombík


ALE většinou takto.


Naposledy editováno 30.11.2017 22:25:05

(reakce na) Jawablázni

30.11.2017 v 23:17 | Nahoru | #65415
Vlasťák1973> paráda, měl jsi ji pěknou

(reakce na) Jawablázni

1.12.2017 v 07:58 | Nahoru | #65416
Vlasťák1973> ta první fotka je z Rally Šumava

(reakce na) Jawablázni

1.12.2017 v 09:35 | Nahoru | #65417
Vlasťák1973> Zima neba. U nás je zima spíš o házení a frézování než požitku z ježdění.
Foto naší nebožky xsarušky před garážema.
Na první pohled patrno, proč v zimě motky u nás spí.
V tom zmizí i Švéd s lyžema.
Ale tenhle citron byl zupa. S dobrýma gumama se šutrem to s přehledem vyjelo víc jak pražáci s 4x4

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.12.2017 v 11:53 | Nahoru | #65418
Xsara je velmi dobré auto.... pročpak je nebožkou? udělala bác?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

1.12.2017 v 12:56 | Nahoru | #65419
pech.> Najel jsem s ní 360tis. km. Dolejval jen kapaliny a měnil spotřebák. Kdo řekne, že franc. auta stojí zaprd, tak se musím smát.
Jen těch nocí uvnitř (lůžková úprava byla famozni. Naprostá rovina)
Když se budovalo, tak to auto tahalo za sebou vlek s váhou co mělo skoro samo.
Dovnitř se vešla tabuje plechu 2x1m. Nemělo to do kufru péra, ale dole skrutný tyče.
Projelo Abánii, Černou Horu, každoročně po vykydání a omytí jezdilo do Chorvatska naložený pod strop.
Před pár lety jsem ho ještě za 15 tis. prodal, ale kluci co ho koupili, to v zimě přepískli a šlo několikrát přes boudu.
Nikomu (krom auta teda) se nic nestalo. Ale už jej asi přetavili na hřebíky. Čest jeho památce.

Jawablázni

1.12.2017 v 14:15 | Nahoru | #65420
Tak zase zpět k motorkám, né?
Včera dávali majora Zemana, tak jsem si s prominutím dovolil



Naposledy editováno 01.12.2017 16:17:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

1.12.2017 v 18:29 | Nahoru | #65421
Verdom> Pěkná SPZ - 8888. Máš známé policajty ? To se vždycky hodí.
Já byl dnes s Astrou v AAA bazaru, jestli by ji nechtěli. Chtěli, ale už tam jednu , úplně stejnou, taky ročník 2001, taky v automatu měli. Za asi 23 tisíc. To jsem fakt nečekal... Raději jsem jel domů, jen letos nové brzdy , vloni rozvody, všechny kapaliny a drobnosti stály mnohem víc. Dcera Astru nechce, vozí se v BMW, tak jsem to zkusil. Kolega v bazaru vloni prodal svojí Š 120, dostal za ní neuvěřitelných 40 tisíc. Za starou škodovku víc než za moderního Opela. Asi žiju jinde.
Před AAA stála už další Astra, kombi, ale modernější, v barvě jako moje. Aspoň jsem udělal fotku.

Naposledy editováno 01.12.2017 18:30:35

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.12.2017 v 18:58 | Nahoru | #65422
tvůj opel není moderní,ani veterán. já bych ho dojezdil do rozkladu,nic rozumnějšího mi nenapadá

Naposledy editováno 01.12.2017 18:58:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

1.12.2017 v 19:52 | Nahoru | #65423

milan1963 píše: Za asi 23 tisíc. To jsem fakt nečekal...



Tak když chceš slušně prodat, tak přece nepůjdeš do AAA, že...

(reakce na) Jawablázni

1.12.2017 v 19:59 | Nahoru | #65424
Milan: ta nízká cena je jasně opodstatněná.... divím se že jsi očekával cokoli jiného. Je to běžné 15-20 let staré auto, co moderní už dávno není, má silný sklon ke kovomorce, je v okrajové konfiguraci o kterou je zcela minimální zájem..... jsou lidi co potřebují levné auto s automatem, například pro manželku do začátku, nebo pro starší lidi, takže prodat se to dá, ale nebude to za tejden, je třeba to inzerovat a počkat si.... pokud není moc shnilé, půjde to líp. Snáz by ses zbavil za podobné peníze třeba i pěkné felicie 1.3, je o ne větší zájem ačkoli je proti astre o generaci zastaralejsi. Ani p2p ale neočekávej výtěžek víc než 30 i pokud by nebyla ta astra shnilá. Není to špatné auto, je v rámci třídy celkem prostorné a slušně se chová na silnici, ale ty máš okrajovou konfiguraci. V běžné konfiguraci tj. Benzin s manuálem a s dobrou karosérií se toho jde zbavit taky snáz.

(reakce na) Jawablázni

1.12.2017 v 20:07 | Nahoru | #65425
Verdom> xsara je velmi dobrá, prostor, pohodlí dobré motory, kastle zdatně odolává kovomorce..... ta náprava co šetří místo v kufru se po čtvrtém objetí zeměkoule za buro zrepasne a je to. Já proti francouzům nic nemám, měl jsem kdysi v merku 306 což je totéž, jen to jinak vypadá, nakonec jsem koupil ze známosti české auto, na které si taky nemůžu stěžovat, ale mám mnoho známých co jezdí různé i velmi staré francouze a jsou spokojení.

(reakce na) Jawablázni

1.12.2017 v 20:15 | Nahoru | #65426

laďa-prášil píše: Tak když chceš slušně prodat, tak přece nepůjdeš do AAA, že...


Tohle se slušně prodat nedá. Leda by našel ještě většího blázna než je von.

Jawablázni

1.12.2017 v 22:20 | Nahoru | #65427
Já jen nechápu,proč nepostavíš na špalky 120tku vedle Populára a nehuntuješ Astru,když už ji máš,tak ať si to odpracuje a Škodověnka může odpočívat a přes léto občas provětrat.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.12.2017 v 23:58 | Nahoru | #65428
Vlasťák: to by dávalos mysl, 742 už se nevidí, on se dochoval slušné karoserie (byť těžce zanedbal péči o mechaniku) a místo aby huntoval bezcenné spotřební auto, tak huntuje škodovku a astru doma drží na semeno, přesně obráceně než je to jakkoli smysluplné.

Geodet: dá, jsou lidi co potřebují automat a nemají moc peněz, ale je jich málo, takže se to nedá prodat za tejden jako běžná konfigurace, ale je to na delší lokte...

Jawablázni

2.12.2017 v 00:19 | Nahoru | #65429
Zkusil bych dát Astru do Týnce protiúčtem za jawu 1000

Jawablázni

2.12.2017 v 00:49 | Nahoru | #65430
Kdyby uz zena nemela fabii klidne bych tu astru od Milana vzal...automat potrebuje a najezdi par km rocne...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist