AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
kehaj píše: Hlásím že Jesenice je ještě zamrzlá Dneska to šlo 100 kiláčků
keha....
jo dnes to šlo...projel jsem ze seržantem 60 km až na Klínovec.
Cestou pěkný sněhový bariéry po stranách...muselo to být tak deset dní ,zpátky ,pěkný peklo.
Pro Pecha a Milana....průměrná rychlost 30mil za hodinu,užíval jsem si to ,že jsem brzda provozu...
Bez automatu............dvakrát vyšlapávání spojky + meziplyn ,při přezařování.
Jsem blažen a spokojen... hubu od ucha k uchu.
Naposledy editováno 16.02.2019 16:58:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Frantas píše: kehaj> Zrovna dneska tady vyšel článek, o úpravách Hondy Cub. To je jedna z variant, resp. Nepřeberné množství kopií a napodobenin, jako je třeba moje Betka (ta ale ma manualní spojku). Honda Innova se občas u nás vidí (Cub vůbec) a zase její deriváty typu Yuki Smile atd.
Jinak v této otázce je často zmiňovaná Gilera DNAčko..
Tak 50ka betka je slabá, ale 125 innova je v ojetině skoro nesehnatelná motorka, protože kdo ji má, ten se jí obvykle nezbavuje, protože něco co jezdí skoro bez údržby a skoro zadarmo, to se dycky hodí a škoda se toho zbavovat. Známý je bývalý soutěžák a napřed všude jezdil na pincku 'MIlan no. II¨) a ted na Inově. To snad ten benzin rekuperuje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Kamarád než šel náměstkovat dělal šéfa autoparku na městě. O automaty se mu šoféři pomalu prali. Když někdo jezdí po městě a spočítá si kolikrát musí řadit není se co divit.
na kamion s manuálem dneska neseženeš řidiče už vůbec.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Betka jede pěkně, když se otevře na 125 Je to velkej polotovar, ale málo stojí..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
nemako píše: Milan1963> ten mercedes není žádnej trhač asfaltu,je to takovej obývák na kolech,jako zatáhnout to umělo,ale tak nějak v klidu. ono to bylo tuším z roku 91,560 sec. sice kupé,ale mělo to dvě tuny,tak žádnej sporťák.nemělo to ani 300 koní,taková klidná silná věc,asi by se ti to líbilo
Jo, to by se mi opravdu líbilo. Jsem pro klidnou jízdu, žádné velké zrychlování, žádné předjíždění, jen kochání...to by ten Mercedes splňoval.
Bimbo : právě jsem se vrátil ze školení testačních komisařů. Wildu ti závidím, resp. to, že jsi vyjel. Školení vlilo do žil chut' vyjet s Popularem, šlapat dvakrát spojku, dávat meziplyn..... jen ne ted', na slané mokré silnice... sníh taje, po cestách tečou potoky slané vody smíchané se štěrkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Akorát teda jezdím dynamicky a ne pomalu. Motory aut ježděných kochací jízdou jsou noční můrou automechanika, kde je průvan, tam je zdraví.
Můžu jen doporučit, zvláště na štreky 200km+ to člověk ocení, že je díky tomu tichu uvnitř a pohodlí unaven méně než po cestě Trabantem do krámu pro rohlíky
Jinak bohužel rozloučení s Čmoudem mi nevyšlo, byl jsem napaden zánětem dutin. Až poslední 3 dny jakš-takš funguji.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Mám smolíka, mám ho rád, ale pro denní ježdění jsem moooc rád že mám Hondu, která má 4x tolik výkonu, 3x tolik komfortu, neotřesitelnou spolehlivost a spotřebu spíše menší...
Ségra nadávala švagrovi, že koupil automata, dneska říká že by si radši nafackovala než kdyby ho neměli... jednak ten automat řadí krásně a druhak ji mezitím dohnaly následky sportování za mlada, zkurvilo se jí koleno a je moooc ráda že nemusí při pošustech po městě po každém semaforu 5x zmáčknout spojku, což ji vyřadí z provozu dřív než za půl hodiny jízdy... A Švagr se tetelí blahem, že nemusí každej den kvedlat po Praze v kolonách...
Dnešní automaty řadí mnohem líp, než 85% řidičů... Protože řidiči jsou dementi taky, jde na předjíždění a nepodřadí, zbytečně podtáčí motor, v kopci řadí pozdě....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Lidi podvádějí, s V-doklady jezdí s auty z roku 2000 dovezenými z ciziny, nebo ČZ 175 /477 sice z roku 1971, ale s motorem Jawy panelky 250 vydávají za tovární unikát a diví se, že jim to nikdo nechce otestovat atd. Staví se tady už i hot-rody jako v USA a ty by taky chtěli zájemci testovat jako veterány.
Důležité je, že už je možná likvidace vozidla , resp. jeho odhlášení z běžného registru a převedení do registru HV bez ekolikvidace. Vše se převádí a musí přepisovat elektronicky...to se tedy mně osobně vůbec nelíbí, preferuju papír , proto pomalu ustupuju z funkce. Je toho víc, stačí se podívat na stránky FKHV.
nemako píše: na kamion s manuálem dneska neseženeš řidiče už vůbec.
Manuální dožívající werky se dávají ve firmách jako náhradní stroje za to když něco na autě zkurvíš, nebo za drzost a prostořekost...
Ono odkvedlat si třeba trasu Barcelona-Warszawa a nebo jet automatem, kterýmu dáš jednou za 150km korekci čudlíkem, protože
oči ta převodovka pořád ještě nemá... to je jiná písnička
Milan1963 píše: hrnous> Stále platí věk veterána 30 let, i když v úvaze bylo 40 let. Osobně bych dal 50 let, stejně jako mnozí další kolegové, protože taková 350 / 634 nebo škodovka 100 veteránem....to mi nejde do hlavy. Toto patří do běžného provozu. Ale co naděláme...
Lidi podvádějí, s V-doklady jezdí s auty z roku 2000 dovezenými z ciziny, nebo ČZ 175 /477 sice z roku 1971, ale s motorem Jawy panelky 250 vydávají za tovární unikát a diví se, že jim to nikdo nechce otestovat atd. Staví se tady už i hot-rody jako v USA a ty by taky chtěli zájemci testovat jako veterány.
Důležité je, že už je možná likvidace vozidla , resp. jeho odhlášení z běžného registru a převedení do registru HV bez ekolikvidace. Vše se převádí a musí přepisovat elektronicky...to se tedy mně osobně vůbec nelíbí, preferuju papír , proto pomalu ustupuju z funkce. Je toho víc, stačí se podívat na stránky FKHV.
Milane - já chápu že kilovka, hroch na kozích nožičkách (634), číza 477 nebo jejich doboví spouputníci nejsou praví veteráni, já s tím i souhlasím. Jsou to totiž Youngtimeři,
svoje vlastní kategorie k těm co byly dřív (V,Pre-V, post-V) ale tyhle werky do běžného provozu už skutečně moc nepatří. Jediné co je v dnešním provozu skutečně
bez nějakých omezení a s přivřenýma očima schopno obstát jsou wergly o zhruba dvě generace novější, které jsou výkonnější, stabilnější, bezpečnější, snadno ovladatelné... Tebou zmíněné wrgly sice tak nějak obstojí, ale pod podmínkou že je vede osoba zkušená, znalá a se zakrnělým instinktem strachu a potlačeným pudem sebezáchovy, protože udržet se v dnešním reálném provozu bez zdržování je až na hranici možností zmíněných werglů a jen málo těch co mají tyhle wergly rádi jsou schopni je vodit tak aby provozu stačily... I ty patříš při vší úctě mezi ty, kteří to nedovedou... I proto uvažuju o výměmě Roudstra a Smolíka ze jednu věc, která sice bude mít drátěná kola, žebra na motoru a chromované cetky, ale bude mít slušný výkon... Na Smolíku se začínám v dnešním provozu oprávněně cítit nebezpečně, když na mně doráží kamiony a autobusy které v kopcích zdržuju, pokud se oni na druhou stranu někde trochu courají (členitá trať) nebo potřebuju vidět před sebe, nejsem vždy schopen je předjet a pak je to o licitování jestli riskovat život a nebo se na to vysrat a jet za ním, nevidět nic a nechat se fackovat vzduchovými turbulencemi... A to mne přestává bavit... Obě ty motorky byly splněným snem, obě jsem je mooooc chtěl a nakonec jsem si je mohl i dovolit, ale diskomfort a malý výkon Smolíka začíná být trochu problém, Roadster je sice skutečně komfortní, i výkonnější, ale i u něj je ten výkon hraniční než dostatečný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ten automat 125ccm samozřejmě nesháním pro sebe.
Naposledy editováno 16.02.2019 21:26:28
Frantas píše: laďa-prášil> Jojo, proto jsem psal, že to děla nejen Yuki, ta se da snad zaplatit i jako nová. Ale Honda je honda no. Ovšem když se objeví, bude stát starši jak ta nová yukina. U nás je tenhle trh bídnej.
Betka jede pěkně, když se otevře na 125 Je to velkej polotovar, ale málo stojí..
Já na posledních dovolených na řeckých ostrovech koukal ne co je v půjčovnách, ale na čem jezdí domorodci. Tak z 50 procent deriváty Cub, pak skutry a velké motorky jen 10-20 procent. A to ty skutry jsou nejvic z pujcoven s turistama...
Ty malý čtyřtakty tam jezdí často bez servisu, z našeho pohledu úplně zbědované, ale furt to jede. 70 tisic na tachu jsem viděl, urcitě jsem i mnohem větší najezdy..
Nový brka mají 135 i 150 kubíků a jedou moc... 120 neni problem v serii a myslím, že taková 638 by se hoodně
červenala :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
nemako píše: Vlasťák1973> počkej,až to vyfasuješ a budeš s tím jezdit,tak doma ten manuál vykopeš z garáže. automaty jsou dneska trošku jinde,
Jo vykopu,ale jen proto,že mne bude srát skákat mezi manuálem a automatem.Jednou jsem celej den nakládal vys. vozíkem kamiony paletama po celým dni jsem sed do 120tky dal stěrače a plnej plyn a divil proč to nejede auto řvalo a já čuměl proč mi běží stěrače,takže ne proto,že bych si automat zamiloval,ale abych neměl problémy jak s jedním tak druhým,ono je to pak o průser,když jsi celej dne zvyklej na automat a pak máš mačkat spojku a řadit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše:
Důležité je, že už je možná likvidace vozidla , resp. jeho odhlášení z běžného registru a převedení do registru HV bez ekolikvidace. Vše se převádí a musí přepisovat elektronicky...to se tedy mně osobně vůbec nelíbí, preferuju papír , proto pomalu ustupuju z funkce.
Už minimálně rok jde vozidlo přeřadit z Registru vozidel do Registru historických vozidel a zase zpátky.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Vlasťák1973 píše: Jo vykopu,ale jen proto,že mne bude srát skákat mezi manuálem a automatem.Jednou jsem celej den nakládal vys. vozíkem kamiony paletama po celým dni jsem sed do 120tky dal stěrače a plnej plyn a divil proč to nejede auto řvalo a já čuměl proč mi běží stěrače,takže ne proto,že bych si automat zamiloval,ale abych neměl problémy jak s jedním tak druhým,ono je to pak o průser,když jsi celej dne zvyklej na automat a pak máš mačkat spojku a řadit.
tak s tím já nemám problém,sednu do čeho sednu a jedu. můj problém je obrácený řazení na starej anglickejch motorkách. moc jsem chtěl nortona a kvůli tomu jsem ho nekoupil,protože brzdit řadičkou se nedá2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jinak tady je krásně leda tak na lyžovačku. A kam v okolí za kulturou? O víkendu Zásadě závody psích spřežení, minulou sobotu v Plavech lety na saních, prostě zima se vším všudy. Garáž s motorkama jsem včera odházel, aby se dalo vyjet, ale cesta je jeden led, jet po tom se prostě nedá. Netaje to. V noci je hodně pod nulou, než se to ohřeje, začíná to po obědě zase přituhovat a ve čtyři zase mrzne. Hnus velebnosti. Dokud do toho nebude pršet teplá voda a bude v noci mrznout, ani se to nehne. Svinstvo bílý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
... a já, protože mám dnes volno, což se mi v neděli nestává, jdu lyžovat. Běžky už jsem dlouho nezkoušel.
Naposledy editováno 17.02.2019 08:27:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |