globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

(reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 20:10 | Nahoru | #57541
jawaneználek> To je naprosto v pořádku.. protože nemáš alternátor s cizím buzením, ale řízený můstek.. V podstatě z toho regulátoru lezou takové běsy, že je ta baterka musí "vyhlazovat" Zkus si tam bez baterky / nebo v prachbídném stavu/ připojit mobil... a budeš volat z okna.. špičky dosahují závratných mezí... Jinak se dá pořídit kondenzátor od AEV http://eshop.aev.cz/aev-0403 a na baterku pak můžeš zapomenout, jednoduše ji zahodíš :) Blinkry a spol budou fungovat jak se patří, jenom bez nastartování bude logicky tma..

(reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 20:13 | Nahoru | #57542
Zdenalbenal> hmm, tak tos mi moc nepotěšil, páč si to odhad úplně přesně holt tam přidělam doraz a zkusim nějak doštelovat aby to brzdilo dřív, než položim nohu na asfalt...

Jawablázni

3.5.2016 v 20:19 | Nahoru | #57543
hrnous> no pokud to nebude vadit na technické, tak bych tedy pořídil ten kondenzátor. Je to levnější a asi vydrží déle než baterie. Hlavně aby to pak dobře svítilo, blikalo, troubilo.....

Jawablázni

3.5.2016 v 20:21 | Nahoru | #57544
Na svícení to vliv mít nebude, regulovaná střední hodnota napětí bude stejná.. zato ty blinkry klaksoon a spol budo vyřešené

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.5.2016 v 20:27 | Nahoru | #57545
Já jen že tady píšou, že to musí na technické svítit i bez nastartování http://www.jawamani...spx?questionid=43782

(reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 20:35 | Nahoru | #57546

jawaneználek píše: Já jen že tady píšou, že to musí na technické svítit i bez nastartování http://www.jawamani...tionid=43782 [/quote]

Kup v obchodě s baterkama záložnoí zdroj do alarmu za 300 a máš to vyřešený. Funguje mi to několik let...

Jawablázni

3.5.2016 v 20:43 | Nahoru | #57547
Myslíš něco takového.... http://www.battery-...Lgmi-yo2saAqNC8P8HAQ
No teď mě napadlo, že kmarád jich natahal z práce loni asi deset různých typů. Nových a nepoužitých.. tak jsem volal v naději, že jednu ještě má.. dal to do sběru za 120,- Kč všechno ......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 22:37 | Nahoru | #57548
milan1963> Za ty prachy mám dvouposchodˇovou vzducholodˇ . Možná bude mít zájem nějaké museum. Právě jsem se vrátil od kamaráda 22.20h na ČZ. Mírně poprchá. Při zajíždění do garáže jsem zjistil že mě nesvítí brzdové světlo od přední jedovaté brzdy. Zadní musím doštělovat. 19.5. mě čeká STK . Z baterie svítí číza ja vzteklá a za jízdy jak za dušičky. Na STK to není problém protože bez motoru je to v pohodě ale normálně by to mohlo být lepší. Asi zkusím nějakého autoelektrikáře.
S kamarádem jsme nemohli dotedˇ dostat ven motor z audi A4. Pořád to drží na převodovce. Až tedˇ zjišt´uju že musí ven i startér . (Ne na mojí A4 nový dovoz )

Naposledy editováno 03.05.2016 22:41:53

(reakce na) Jawablázni

4.5.2016 v 08:17 | Nahoru | #57549
Jirka4137> S elektrikou jsou někdy problémy a najít příčinu bývá často o nervy. Já v březnu vyjel na pérákovi, byla tma. Tak mizerné světlo jsem nečekal. Jo, je to 6 V. a navíc motorka mi málo dobíjí. Po asi 5 minutách už dobíjela dostatečně. A tak je to už delší dobu - vyjedu, nedobíjí, po pár minutách začne dobíjet dobře. Čím to je, nevím. Snad uhlíky ?

Jawablázni

4.5.2016 v 10:17 | Nahoru | #57550
Milane tohle bývá často dynamem a to díky větší vzdálenosti statorových pólů od rotoru (načtení výrobních nepřesností, apod). Projevuje se to právě takhle, když motor nějakou dobu stojí, trvá pak delší dobu samotné nabuzení. Pomáhá po nastartování krátce rukou přitlačit zpětný spínač na relátku, dynamo se nabudí a bude to dobíjet ihned. Nebo se rozjet a počkat. Cca do 5km se to vždy chytne samo.

Jawablázni

4.5.2016 v 11:34 | Nahoru | #57551
Jawaneználek - no a máš na sedle zespoda takové kulaté gumové štuple vysoké zhruba 4 mm? Těma by sedlo mělo dosedat na rám.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.5.2016 v 12:49 | Nahoru | #57552
Bimbam - myslíš asi toto... http://www.moto-ust...bozi.asp?klic_ma=536 napadlo mě to právě dnes.. odpoledne se na to kouknu, vůbec si totiž nejsem jistý zda tam jsou

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.5.2016 v 12:53 | Nahoru | #57553
Akamu - já sem to neodhadl, já sem se byl na to podívat .
Normálně tu štanglu ohni pajsrem důle a na nejaký dodatečně montovaný doraz se vyignoruj.
Protože on třeba nekde upadne a nebo se z něj páka zesmekne a jezdec pak minimálně znervózní.
To ohybání ale musíš provést inteligentně, že aby se nepokurvilo neco vedle.
Sme mívali pro takový případ starů trubku ze šavlí,na kerů byly na konci ve vzdálenosti cca 5cm od sebe přivařené dva kůsky dvanáctky kulatiny.
Všeuniverzální cajk na léčbu poohýbaných páček a všelijakých jiných neduhů, když se jezdec někde vyválel ve chroští.

(reakce na) Jawablázni

4.5.2016 v 16:22 | Nahoru | #57554
jawaneználek> No za tři kačky jeden špunt to je parádní cena. Před týdnem mě přišlo to samé na Fazera s poštovným za pětikilo 4 kousky.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.5.2016 v 17:58 | Nahoru | #57555
právě jsem se vrátil z hr.....či STK s klacíkem...vše OK i se všema pi...co tam mám tak že 2roky pokoj-(je to delší jen o ty fotečky)

(reakce na) Jawablázni

4.5.2016 v 19:54 | Nahoru | #57556

Zdenalbenal píše: Akamu .......................Sme mívali pro takový případ starů trubku ze šavlí,na kerů byly na konci ve vzdálenosti cca 5cm od sebe přivařené dva kůsky dvanáctky kulatiny.
Všeuniverzální cajk na léčbu poohýbaných páček a všelijakých jiných neduhů, když se jezdec někde vyválel ve chroští.



hm, dukláci tomu říkali Ringhoffer. Když jsem si to od nich občas půjčoval, tak mě nešel ten název přes pysky, tak jsem chtěl -rovnák na vohybák-

(reakce na) Jawablázni

4.5.2016 v 20:15 | Nahoru | #57557
ghrohe> Gratulace.

Jawablázni

5.5.2016 v 13:13 | Nahoru | #57558
Jawaneználek - eště praktický přípodotek k absorbčnímu tlumiču k jakémukoliv 2T výfuku - velice se mě osvědčil "uklidňovací" prostor za výletovů trubků výfuku - nenavazovat tedy děrovanou trubku tlumiče hned (třeba navařením) na koncovou trubku tlumiče, páč to ovlivní charakteristiku motoru, pracně doladěnou výletovou trubkou výfuku.
Dával sem tam prostor rovný alespoň objemu válce plus neco.Čím větší měl motor měrný výkon, tím víc-to neco.
Absorbční výplň - když se tam dá prachobyčejná izolační vata, vyletí ven. Drátěnka taky funguje, ale účinnost néni optimální, zvuk bude furt připomínat řev do pařáku. Origo vata je drahá jak nebožtík, používali sme rohož s názvem "Araver super".
Taktéž není marné udělat tlumivku tak rozdělávací, aby šla rohož namotat na tu díravů trubku a plášť tlumivky pak přes ni přetáhnout. Protože jednak je s tím sraní to tam nadžgat a ani demontáž nemusí byt bez problémů, páč po určité době provozu se rohož speče a vytáhnout ju ven je teda dílo.
Když máš sundávací plášť, tak se ten zapečenec dá rozříznout.
Tož tak.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

5.5.2016 v 21:40 | Nahoru | #57559
Zdravim pratele,resim maly problemek...chci svoji jawicku 638 za odmenu vybavit oilmasterem,otazky ohledne spolehlivosti resit nechci,mam celkem jasno,ale...cerpadlo mikuni na trindu se prodava za 2500 kdezto cerpadlo na cz 477 se da sehnat i za 400,vypadaji stejne a na nejakych diskuzich ctu ze prohodit jdou a jinde ze zase ne.mate nekdo s tim nejake skusenosti?rady?..omlouvam se ze pisu sem,ale uz si nevim rady

Jawablázni

5.5.2016 v 22:50 | Nahoru | #57560
Dej tam prostě ten za 400. 2500 je přeháňka

(reakce na) Jawablázni

5.5.2016 v 23:05 | Nahoru | #57561
Lumen> Jezdil jsem s oběma. ČeZeta měla čerpadlo taky spolehlivé jen když jsem otáčel plynem šlo strašně těžko. Tedˇ mám na číze Mikuni a jde lehce. Nevím jestli to bylo mechanismem vedení lanka u 476 a 487.4 nebo čerpadlem. Každopádně jsem to zkoušel u 476 mazat a nepomohlo to tak šlo ven. Možná ale staří zkušení harcovníci mají s čerpadlem ČZ jinou zkušenost. Já měl čz 125ccm 476 v 17ti v r. 1989. Houby zkušenosti ale po demontáži a používání special mixu už chodil plyn lehce.
http://www.ceskemoto...mp;sWord=%E8erpadlo+ Tady to máš komplet s víkem za 15 kil.

Naposledy editováno 05.05.2016 23:10:13

(reakce na) Jawablázni

5.5.2016 v 23:18 | Nahoru | #57562
ghrohe> Dnes jsem strávil na STKáčku 2h. Opětovná evidenčka 300kč. Zavřeli nás na zkušebně a šli na oběd potvory Všetulácké. Původní evidenčku s STK mě pan majitel prodrbal nečiností. Nakopal bych některé lidi dopr. a to ještě kvůli volovi pojedu vyřizovat osobně na přepis do Brna kde jsem se musel objednat přes net bo je to neschopný debil. Nepřepsal to ani s plnou mocí ode mě. Fakt mám z těch buzen co uzákonili nový pořádek při přepisech kurva radost . Dnes od rána na mašinách ještě jsem byl koupit u Radka spínač na přední brzdu na čz. Už mě čekají letos jenom dvě STK na číze a XJ.

Naposledy editováno 05.05.2016 23:22:42

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

6.5.2016 v 08:01 | Nahoru | #57563
Verim ze mikuni je spolehlive,ale pry to na cezetku maze v mensim pomeru,tak bych nerad usetril dvojku a pak nekde udelal jawku

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

6.5.2016 v 08:04 | Nahoru | #57564
Na čezetu je jiný půlměsíc - ten "převodník" na lanko.-. má jiné rozměry.. Pár lidí už to řešilo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

6.5.2016 v 08:17 | Nahoru | #57565
Trochu mimo techniku mazání ČZ a Jawy 350 - v sekci Motorkáři představuje svoji Jawu 660 Sportard jeden z prvních majitelů tohoto stroje. Doporučuju přečíst si recenzi, je to "výživné" čtení. Nutí to člověka se zamyslet...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

6.5.2016 v 08:19 | Nahoru | #57566

Lumen píše: Verim ze mikuni je spolehlive,ale pry to na cezetku maze v mensim pomeru,tak bych nerad usetril dvojku a pak nekde udelal jawku



Věrit je víc než doufat. To dáš. Co všechno budeš měnit?

(reakce na) Jawablázni

6.5.2016 v 08:34 | Nahoru | #57567
milan1963> Problém je v tom, že ten člověk nepopisuje extrémy svojí motorky, ale hrubý standard všech, co opustily fabriku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

6.5.2016 v 11:15 | Nahoru | #57568
Lumen> Tak jedině zavolat přímo prodejci a poptat se. Můžu mluvit jen za zkušenosti s čezetama. Na třindě jsem to nikdy neměl. Kdybych to na ní měl tak ji nikdy neprodám !!! Motorka na kterou nemusíš kupovat drahé pláště a celkem už to i jede. Na čezetu kupuju kvalitní oleje a mám jich minimální spotřebu. Dá se na tom i dost ušetřit proti mixu. Čerpadlo dávkuje podle toho v jakém režimu jedeš. Investice která se vyplatí jsem rád že ho tam mám.

(reakce na) Jawablázni

6.5.2016 v 11:59 | Nahoru | #57569
Tak se po téměř 2 měsících cítím dnes konečně dobře. Nevydržel jsem a pro kolo, které jsem potřeboval pár kilometrů převézt, jsem jel na pérákovi. Řídit vysokou a těžkou 660 nemohu, takový hrdina nejsem, ale jízda na pérákovi mi udělala radost.



(reakce na) Jawablázni

6.5.2016 v 14:04 | Nahoru | #57570
Lumen> no mají každý jinou kladku (rozuměj hlavně jiný průměr)
hlavně proto, že šoupátko karburátoru 180 a 350 je jiné, 350 má větší zdvih.
Na druhou stranu to znamená, že když použiješ menší kladku, bude oilmaster dávkovat víc oleje, protože se při stejným zdvihu víc otevře, tedy je to vlastně dobře. Jediný problém který by teoreticky mohl nastat je, že menší kladka nedovolí tak velký zdvih a nepustí ti šoupě úplně nahoru, ale prý se to neděje (je tam nějaká výrobní rezerva)

stačí pohledat na jawamania.cz jsou tam i fotky

p.s. original mikuni už neseženeš, teď se prodávají indické pricol
e: foto





Naposledy editováno 06.05.2016 14:07:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist