globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

1.5.2016 v 17:13 | Nahoru | #57511
Jak jste oslavili 1. máj ? Motorkově ? Já byl na zámku v Kamenici, byla i výstava veteránů. Jel jsem s Popularem. Hodně tam zaujal Harley-Davidson 750, tok 1942. Majitel s ním běžně jezdí na Slovensko, MZ 150 mu prý nestačí.










Jawablázni

1.5.2016 v 17:22 | Nahoru | #57512
To já byl včera v Ostravě na vysokých pecích, velice zajmavá exkurze.. Dneska tu stojí počasí za velký prd, takže čučím doma..

(reakce na) Jawablázni

1.5.2016 v 18:44 | Nahoru | #57513
milan1963> To já byl celý den doma a dělal kolem baráku. Motorku vytáhnu až do Rabakova protože budu každý den v práci celkem 12 dní.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.5.2016 v 18:57 | Nahoru | #57514
Milan-> já sem konečně vytáhl čezetku a musim říct, že kdyby měla o pár koníků víc, tak mi upadla hlava od úsměvu. Suprovej stroj!
akorát teda má tvrdý sedlo a otázka pro vlasťáka- jde nějak nastavit páka zadní brzdy? je moc nahoře, takže při normálnim položení nohou, sice nebrzdí, ale už svítí světlo

Jawablázni

1.5.2016 v 20:51 | Nahoru | #57515
Ahoj kamarádi Německo bylo vynikající. Kafi ještě jednou děkuji za pozvání a po dlouhé době jsem vás rád viděl

Jawablázni

1.5.2016 v 22:18 | Nahoru | #57516
Právě jsem se vrátil na Fazerovi ze Zlína jinak přes víkend pracovní pojíždˇky na ČZ. Obě motorky šlapou velice dobře a jak se dostanu do garáže zkusím složit XJ a dát nový startér. V květnu mě čekají dvě STK. Fazer už ji má hotovou a jede neskutečně pěkně . Jedinou chybu co ta motorka má je že mě neříká pane už od sjetí z linky.

Jawablázni

1.5.2016 v 22:44 | Nahoru | #57517
Akamu-- tak to nevím,já mám páku tak nějak zároveň se stupačkou a za jizdy se ji skoro nedotejkám a spínač brzdy spíná až po větším sešlápnutí,když na ni jen za jizdy položím nohu tak nesvítí. Koukni do deníku tam bude vidět jak je pedál vysoko,ale určitě bude nejaká možnost jak nastavit,hledal bych to na straně kde je táhlo,tam bude nějakej doraz.

Jawablázni

2.5.2016 v 12:13 | Nahoru | #57518
Ahojte, posílám odkaz na pár fotek z Jawapotlachu v Kruškách a z Germánie.





http://ed250.rajce.i...arni_Rodewisch_2016/

Jawablázni

2.5.2016 v 12:20 | Nahoru | #57519
Luxusní akce, škoda že to Německo neni blíž.. Dokonce i Pájoš s mojí ExStylkou

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.5.2016 v 12:30 | Nahoru | #57520
Jo, Pavel je věrnej navštevovatel Potlachu na Přebuzi

(reakce na) Jawablázni

2.5.2016 v 15:06 | Nahoru | #57521
MartinED250> Do Rodeviše jsem letos chtěl po letech jet. Jel jsem do prčic, tedy vlastně ani tam ne. Andrée, kterému jsem prodal Stylku, tam taky nebyl, je s Felicií na srazu ve Vídni. Snad příště. Fotky

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.5.2016 v 15:27 | Nahoru | #57522
Milane Andrée tam byl. Osobně jsem mu podával ruku.

(reakce na) Jawablázni

2.5.2016 v 15:47 | Nahoru | #57523
MartinED250> To se divím, psal mi, že pojede do Vídně. I tak bych stejně jet nemohl.

(reakce na) Jawablázni

2.5.2016 v 18:14 | Nahoru | #57524
milan1963> Krucinál, že já to před několika hodinami místo na ČB nevzal na Bystřici. Ale už to tam znám, loni na podzim jsme se tam byli mrknout s Mirkem ("Míra46"). Když jsme vylezli z auta a zamířili ke dveřím, vyšel majitel muzea se slovy: "Dobrý dééén... čím jste to přijeli, chlapi?" Fotek mám někde docela dost, ale nikam na net jsem je zatím nedával.
Jinak ale, co bude v sobotu Otvírání šoupat (ve Studené), tak je prý v plánu i cesta právě do Bystřice. Tak snad vyjde počasí.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.5.2016 v 23:01 | Nahoru | #57525
Při menších opravách mojí Jawky jsem narazil na neřešitelný problém.... Sedlo u Jawa 350/640 když ho zamknu zámkem, má vůli do boků asi 1 až 1,5 cm a taktéž má vůli asi 1 až 1,5 cm do zdvihu ( výšky ). Možná to je i o pár milimetrů více.... Prostě s ním kvedlám sem a tam a nahoru a fakt to nevypadá hezky... Nejde vytrhnout ani vyndat bez odemknutí zámku, to ne, ale prostě to má takovou ošklivou vůli... Potřeboval bych poradit - má nebo nemá mít takovou vůli a pokud ne, tak můžete sem prosím postnout detailní foto těch zobáčků co zapadají do té kulatiny pod sedlem a také foto té kulatiny: Buď mi tam něěco chybí, nebo jsou zobáčky špatné a nebo nevím...

Naposledy editováno 02.05.2016 23:02:25

(reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 10:39 | Nahoru | #57526
jawaneználek> Já měl 350 / 640 novou z Týnce a sedlo taky nedrželo úplně pevně. Ani u současné Jawy 660 není úplně na 100 %, jde s ním pohnout. Beru to jako vlastnost Jawy. Jo a bud' rád, že máš 640. Když se podívám vodorovně na sedlo u Jawy 660, je pod ním asi 1 cm mezera. V dešti to asi bude "sranda " např. já pod sedlem vozím lékárničkua ta když promokne, moc sterilní nebude...jak ale píšu - to jsou drobnosti, které berme tak, že k Jawě patří.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.5.2016 v 11:04 | Nahoru | #57527
Připomínky ku Jawaneználkovi - všeobecně:
- pokud motorka "netáhne" na vyšší kvalty (zdá se, jakoby na plný plyn to už nefungovalo, ale při pomalém ubírání plynu se motor začne vzpamatovávat) - je to chudé a musí se s tím neco udělat, hlavně teda u dvoutaktu.
Takže zrevidovat přívod paliva.
Kohůtkem by mělo u tohoto objemu motoru natéct asi 300-400 kubíků paliva (= necelý půllitr směsi) za minutu, z nádrže ve stejné konfiguraci, jako za normálního provozu (se štuplem).
Pak hladinu v plovákovce, hlavní trysku atd.
Motor by měl jet na plný plyn a "táhnout" až do maxima. Až se dostanu do tohoto stavu stroje, seřídím přechody jehlů a volnoběh šroubkem bohatosti směsi.
Všelijaké zaručené polohy jehly na druhý zářez shora a šroubek povolený o 1,5 otáčky jsou údaje základního seřízení a ty se můžou od seřízení funkčního, individuálního, dost lišit.
Vlivem výrobních tolerancí, technického stavu motóru a tak.
Giglání sedla - já tomám "vyřešené" tak, že tam mám tolik vercajku, dílů a všelijakých chujovin, že to taktak zavřu a ono vybavení mě vlastně dokonale (téměř dokonale) vůle vymezí... .
No, držím palce...žádný učený z nebe nespadl...ale odkáď padajů takoví volé, keří seďá v Parlamentu, to teda nevím...
Mladý třebas došel na to, že žárofku v zadním světle Bandita vymění po odšroubování deklu světla .
A jak byl šťastný...páč se k temu snažil dostat vnitřkem krovky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 11:17 | Nahoru | #57528
Akamu> Co to máš za stroj (ČZ)?
Páč třebas u modelu, kde je páka zadní brzdy kulatá štangla pod stupačků, napříč vedená na druhů stranu v gumových pouzdrech - tak tam polohu šlapky seřídíš pouze přihýbáním páky brzdy...
Její doraz je totiž spodek stupačky na místě "kam to vyjde" .

(reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 11:21 | Nahoru | #57529
Zdenalbenal> 300-400kubíků -Dytˇ tolik jich ani neznám
Konečně jsem udělal nějaké fotky FZS tak kdo chce mrkněte na profil .

Naposledy editováno 03.05.2016 11:22:57

Jawablázni

3.5.2016 v 11:22 | Nahoru | #57530
Ještě k té Jawě Jawaneználka - vlivem ekosraček a dlouhému stání motorky se může stát, že je díra v HT jimi redukována.
Takže trysku vyčistit. Profůknůt nestačí, musí se prožďárat.
Mě tyhle srajdy spolehlivě zcela ucpaly volnoběžku č. 58, což je průměr HT kdejaké padesátky...a HT 145 měla v sobě úsady jak trubka vřídla v Karlových Varech .

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.5.2016 v 11:38 | Nahoru | #57531
To měl ale Janek Ledecký pěknou Jawu .. to byly doby, kdy mohlo jezdit kdeco. Na dnešní STK by si už neškrtl..





Naposledy editováno 03.05.2016 11:39:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 13:12 | Nahoru | #57532

elevator píše: To měl ale Janek Ledecký pěknou Jawu .. to byly doby, kdy mohlo jezdit kdeco. Na dnešní STK by si už neškrtl..





A to je DOBŘE že s takovým to hnusem by dneska na STK neprošel.....

Pár takovej blbů a vše zkurvili...... a dneska jsme tam ,kde jsme......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 15:24 | Nahoru | #57533
bimbo750> Taková byla doba. Mě se nelíbí skoro žádný chopr ale co měl dělat když nebyly chechtáky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 15:38 | Nahoru | #57534
Jirka4137> Jo peníze...PESO (Petr S. ) , pořadatel Melechova, prodává svojí ČZ 180 4takt. Existuje 5 kusů, takže sběratelskou hodnotu motorka má. Chce za ní 189 tisíc. To je v podstatě podobné jako chce Jawa za nové Adenium. Jde o to, kdo tuto částku za ČZ dá. Já ji nemám...

Jawablázni

3.5.2016 v 18:15 | Nahoru | #57535
Ta sběratelská cena je u tohohle ošemetná, protože se jedná o stavbu - byť dle originálu a většinou z originálních dílů.. Ta motorka jako celek nikdy oficiálně prodaná nebyla.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.5.2016 v 18:34 | Nahoru | #57536
Tak jsem dnes tak nějak vyřešil tu vůli sedla do strany ( není to ideální ) - dal jsem na ty zobáčky zespod sedla tu prořízlou gumu (lemovku ) a je to o mnoho lepší. Zmenšil jsem vlastně tu vůli zobáčku proti té tyčce. Jde to sice ztuha zamknout, ale vydrželo ty asi čtyři nandání a zase vyndání sedla. Tak snad to nespadne hned. Vůle do výšky se nezměnila, ale zkusím to, že do vnitřní části toho plastu, ve kterém vlastně jezdí ta tyčka, vlepím kus plastu a tím zvýším tu tyčku..... a nebo provrtám ten plast a dám odshora šroub a dolů matku s pérovkou . Tím by se ta tyčka taky zvýšila a vůle by se měla výškově také zlepšit. No je to samo domo, ale to je asi předpoklad u vše jawích motorek....
Jinak trysky objednám nové, protože tam mám teď 95-75-45, takže dám 92-72-40. Ještě jsem laboroval s uděláním extra sání do vzduchového filtru ( menší úprava airboxu a do něj zamontovat třeba gumu sání pro karburátor ) a možná to vyzkouším...uvidím...
Co nyní řeším jsou dvoukomoráče. Zkusil jsem do nich fouknout a jde to u jednoho dost ztuha profouknout ). Takže asi říznu...vyndám a nějak za levno to udělám nové.. asi fasádní vatou -:)) Upřímně nemám v úmyslu do toho zase extra moc investovat, ale třeba je to také jedna z možností, proč to nejede do kopce tak jak má....

Naposledy editováno 03.05.2016 18:36:37

(reakce na) Jawablázni

3.5.2016 v 19:43 | Nahoru | #57537
jawaneználek> Projeď to BEZ koncovek.. jsou tam hlavně kvůli hluku.. pokud ti to sotva jede tak to musí potom letět jak stíhačka - pokud je to koncovkama.. Pro správnou funkci je důležitá ona expanzní komora..

Jawablázni

3.5.2016 v 19:57 | Nahoru | #57538
hrnous> mám to v úmyslu.. ale mám motorku u kamaráda ve městě a dojíždím tam dělat. Takže počkám na víkend... asi to bude trochu rachot -:)
Jinak myslím, že jsem tu psal špatný typ regulátoru u Vape.. nevím na co jsem myslel, ale mám tam R67. Ještě se dneska stihla výměna oleje v předních vidlích -dal se 10W-40 jak většina doporučuje. Starý olej byl docela dost černý. Výměna oleje do motoru, ladění toho sedla, změna tuhosti zadních tlumičů, odmontování těch výfuků a nějaké další ptákovinky, hodinové hledání závady blinkru a nakonec to bylo jen špatným konektorem... Já bych o té jawě řekl asi to, že jí nedělaly zlaté české ruce, ale při úpravách a opravách musí mít člověk zlaté ruce... a zlatou trpělivost nebo s tím šlehne -:)

Naposledy editováno 03.05.2016 20:09:29

Jawablázni

3.5.2016 v 19:59 | Nahoru | #57539
R67 je v podstatě nejuniverzálnější vapecí regulátor.. pokud ti nechcípně baterka a nenačne ho, nebo baterku neotočíš /+-/ tak často přežívá motorku..

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.5.2016 v 20:05 | Nahoru | #57540
Jo jo on funguje.. jen jsem napsal špatně typ v předešlých příspěvcích -jen když je špatná baterie, což ta moje špatná je ( nebo prostě vybitá ) tak nefunguje klakson a blinkry.. tedy vše funguje, ale nějak špatně... klakson píská a blinkry jdou velmi rychle nebo spíš svítí... asi to tak má být ... a musí tam být stejně dobrá baterie a nebo kondenzátor. Když jsem dobil baterku ( kapacitu už moc nedrží ) tak vše jde perfektně

Naposledy editováno 03.05.2016 20:06:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist