globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.2.2024 v 13:11 | Nahoru | #114661
Povinná výbava na motorku v roce 2024

Jen nevím kde ty holky prodávaj

Jawablázni

29.2.2024 v 13:20 | Nahoru | #114662
Kehaj -- při mém štěstí bych dopad s povinnou výbavou nějak takto

Jawablázni

29.2.2024 v 13:47 | Nahoru | #114664
Myslel jsem, že po překroužkování čízy bude stačit jedna nádrž na záběh ale začalo to po nějakých 40 kilometrech vadnout tak jsem radši potupně jehlu zvednul.

(reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 13:48 | Nahoru | #114665
kehaj> Tohle by mohla dělat Jawa. Kastlíky vyrobit umí, takže když koupí v Číně nějaký levný skútr jako základ můžou to dělat sériově.

(reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 15:33 | Nahoru | #114666
kehaj> To se neprodává... To holt musíš sbalit na svou přirozenou atraktivitu a charisma ?


Naposledy editováno 29.02.2024 15:34:50

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.2.2024 v 16:08 | Nahoru | #114667
Jawa jede
https://www.motorkar...vku-geeny-50899.html
Milan by si měl ráno přivstat, bude tam nával a budou hned pryč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 16:56 | Nahoru | #114668
DesperateDan> Doporučuji si přečíst diskuzi pod článkem. Hlavně by si to mohl přečíst také pan Kraft.
Originální Čína vypadá lépe, v Týnci na to nabastlili nějaký kus plastu na nádrž a vypadá to otřesně.
Ale chválím cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 17:14 | Nahoru | #114669
dave-lister> Vidím v tom pokus o "olitrování" designu.. Mrkněte na fotky litra a porovnejte vedle sebe.. :) Třeba na to nakonec dolepí nápis 1000 a budou počítat s tím, že si toho žádný z Milanů nevšimne, když to budou prodávat za půl mega :) On ten šusplast zase patrně odkazuje na řadu 660.. částečně na 650. Na 660 byl každý dekl jiný a prakticky nikdy nedokázali vyrobit ořezat a slícovat dekl na nádrži s plastem okolo "lešení" Tudíž to dopadalo tak, že po prvním sednutí na motorku obsluha viděla plast na jedné straně třea o půl centimetru výše a skoro se dotýkající plastů okolo, na druhé sraně zase jiné deformace a celé to pokračuje po rozjezdu, až se dosáhne rezonanční frekvence.. dekl na nádrži začně drnče tak, že ohlodává barvu na nádrži a okolo.. Dopadá to tak, že pod ten plast někdo narve nadru, jiný bednu gumových pásů.. pak začali dávat EPDM pásku mezi nádrž a hrany krytů přímo ve výrobě, aby nebyla odrbaná barva na kov už před vyjetím z fabriky.. Divím se, že se znovu pouští do stejné "řeky"

Čím víc budou svolní devalvovat svoji značku lepením nálepek na kdejaký čínský střep, tím více odpudí ty rádoby skalní příznivce. Tady už jenom chybí, aby začali prodávat motorky s logem Alza... :)

Naposledy editováno 29.02.2024 17:23:20

(reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 17:17 | Nahoru | #114670

Kafi píše:

Jawa 1000 na motosalonu, ja vam to rikal! Foto ukradene z vedlejsiho vlakna od Elevatora



Hnus, zmar a amatérismus....

Přesně to vystihuje to, jaká břečka to je.....

Naposledy editováno 29.02.2024 17:20:25

(reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 17:19 | Nahoru | #114671

assassin píše: Jsem si z te malé fotky rikal, ze jestli vykresali z toho prototypu takhle kompaktní motorku a proporcne docela ok, budu se muset verejne omluvit…

No jestli na tohle chtějí lepit nápisy jawa, tak to jsem zvedav co na to reknou jawablazni.



Nevím co to je, Jawa ne, ale aspoň to vypadá jako motorka, co se neprobudila po dlouhém spánku z roku 1973..... Jako to co prodávají z Číny...

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.2.2024 v 17:25 | Nahoru | #114672
Fabrika stojí, nemáme práci, jsme stále na 60 %, auta se stále neprodávají , anebo nás drtí konkurence...... ale i výhody to má. Nemusím do práce.
V pět ráno nastartuju Š 120 a v osm hodin budu v Brně netrpělivě čekat u hlavní brány, až ji otevřou. Ostatní kolegové - 650 a 660 - přijedou až na devátou, ale nevadí - novou Jawu 400 si hned objednáme jako první ! Bude o ní fofr , to je jasné !

(reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 17:33 | Nahoru | #114673
Milan1963> Zkus u vás v kšeftě navrhnout, že budete kupovat čínské lampy a pak na ně jenom lepit nálepky.
Očividně je to lukrativní byznys.. Můžeš se na to zeptat na salóně povolaných .)

(reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 17:33 | Nahoru | #114674

Verdom píše: V lepení nálepek je Jawa dobrá, to by pro Milana mohli udělat, nalepit na to Jawa 1000.
A byl by klid.
Nebo možná nebyl no.



Však u nich je každý podvod možný, takže ta cifra nemusí vyjadřovat objem motoru....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 17:41 | Nahoru | #114675
hrnous> No, tak trochu vážně : taky se divím, ale třeba se zlepšili.
U mojí 660 plast kryjící nádrž vibroval už od prvního vyjetí z fabriky. Doslova provibroval barvu až na plech. Podlepil jsem ho tedy v místě vibrací gumovou páskou. Chyba - plast začal vibrovat na druhé straně nádrže. Podlepil jsem tedy gumou celý obvod nádrže a dobré. Poslední rok ale plast prodřel i tu gumu a vibruje zase přímo o nádrž. Až budu mít stroj doma, tak musím opět podlepit celý obvod nádrže. Hlavně aby plast neprasknul - jiný neseženeme, ale dá se slepit. Mám už americkou páskou slepené oba boční kryty. Ty popraskaly už před časem. Pokud vím, tak Olískovi popraskal plast držící plexi, náporem vzduchu na plexi při rychlé jízdě ( nad 65 km / h. ). Opravil to tak, že plast nějak sešrouboval. A jezdí spokojeně dál.
Plasty se ale dají pořád nějak vyřešit. Hlavně aby Číňani měli dobře udělanou elektriku, podvozek a motor. Mně už elektrika Jawy, ložiska v kolech a tekoucí tlumiče straší i ve snech, proto se zmiňuju hlavně o nich.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 17:48 | Nahoru | #114676
Milan1963> Miilane ono je třeba na to nahlížet trochu z více stran. Když se ti něco splaší v elektrice 660, tak máš prostě smůlu, protože prostě druhá není, neexistuje a nebude. Neřešme to nakolik originál fungoval, nebo ne. Když se ti to stejné podaří na číňanovi, tak prostě na "aliexpresu" objednáš celý druhý svazek za cenu, za kterou by u nás nikdo ani nevstal ze židle a jedeš dál.. Jawa má v tomto smůlu, protože i kdyby chtěla, tak na těch deseti motorkách z nulté série, které byly vlastně taktéž určené na prodej nic kloudně neodladí. Protože šlo o to vyrobit a prodat. Navíc stylem, že když už se těch komponent nabouchala série na 100 motorek, tak se to tam prostě dá, i kdyby čert na koze jezdil. I když se ví, že jsou naprd..Číňan ať je jaký chce si může dovolit rozhodit po dealerech i 100 motorek na zkoušku ať si jezdí.. a i kdyby tak v rámci těch statisícových sérií ty mouchy prostě vychytat.

Naposledy editováno 29.02.2024 17:57:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 18:32 | Nahoru | #114677
hrnous> To co píšeš má smysl. Asi všichni, kdo máme Jawy 660 víme, o co jde. A hlavně - lepší to nebude. Já se Adenia vzdávat nebudu, udělám vše pro to, aby motorka zase normálně sloužila, v tomto případě - servis. I kdyby to ti kluci u nichž motorku mám dohromady nedali ( oni mi to na 100 % ani neslíbili ) , protože elektriku až tolik neznají, mám v záloze přímo motoelektro servis v Táboře. Tam bych chtěl, aby natáhl celou úplně novou elektriku. Ne, že ta od tebe byla špatná, naopak, ale poslední dobou motorka už nesvítila, neblikala, něco "velkého" se v ní dělo. A já chci, aby vše fungovalo na 100 % a hlavně - navždy !
Asi i proto ( sám píšeš ) stále uvažuju naprosto vážně o tom CF Motu 800. Dělá se to ve velkém, co čtu tak to i drží, elektriku to má v pořádku, kdyby něco - díly k tomu jsou. A zajištěný servis taky. To je na rozdíl od Jawy 660 velké plus. Cena nové, plně vybavené - únosná.
Špatný není ani Versys, ale je to 650 a je trochu jinde. Aprilia Tuareg - podobně.
Uvidím, co bude v Brně.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.2.2024 v 18:36 | Nahoru | #114678
Že to dělaj v Číně, to vem čert. Čína umí i kvalitu když objednavatel zaplatí. Ale teda co mě zaráží je jedna věc.
Čínskej skútr 50ccm jede s bídou 50km/h, značkovej (Piaggio například) jede klidně 70km/h. Levnej čínskej skútr 125ccm 4T jede s bídou kilo, Piaggio 125 4T umí po rovince klidně 120km/h. V TP maj oba 11kW. Nebudu hodnotit kolik kterej najede. Ale sakra, pokud moje hajtra se ztrátama ve variátoru a s jednoválcem 250ccm se dvěma ventily umí jet 130km/h a má 14kW, tak pasáž "má objem 401 cm3 a s výkonem 31,5 kW/43 koní prý se strojem vážícím 185 kg (včetně 16litrové nádrže) příjemně cvičí, maximálka činí 138 km/h." mě poněkud má tendenci rozbrečet. Ne že bych větší rychlost využil, ale už jsem zažil čínské stroje, které buď měly v TP nějakou cifru výkonu, ale v celém spektru otáček se nedala nikde najít a jelo to jak koloběžka, nebo to mělo tak strašně krátké převody, že jsem si připadal jak na ždímající tatramatce nebo na mixéru i při přesunu po státovce povoleno urychlostí.

Jawablázni

29.2.2024 v 19:01 | Nahoru | #114679
Tady dostal z originálu 160 čas ve videu 3:50



Třeba Jawa dostala 50 Kč slevu když vemou malé pastorky které nikdo nechce.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.2.2024 v 19:11 | Nahoru | #114680
Ale jako ma ten Kraft kruty pracky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 19:16 | Nahoru | #114681
Milan1963> jestli ono to nebude tím, že já se zabýval pouze častí řízení motoru. Vše ostatní si žije vlastním původním životem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 19:54 | Nahoru | #114682
hrnous> psal jsi že pár původních kusů vyjelo se svazkem z Yamahy. Tak pokud víte model , tak koupit novej nebo z bouračky a vyměna už nebude tak složitá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 20:02 | Nahoru | #114683
Vladimir> jj ale udělali u něj letní střih.. tedy použili komplet část okolo motoru a dobastlili zbytek okolo světel budíků a podobně. Samozrejme to předpokládá použití varianty pro stejnou verzi jednotky jako v J660 - liší se konektory a bižuterií. Okolo roku 2011 a výše už by to mělo být ok včetně použití komplet orogo bižuterie okolo - originální regulátory, relé, diodové logiky a ochrany.. nicméně ano, je to jedna z možností. Nový by se prodražilo. Ukazuje mi to cenu 21 tisíc za svazek bez bižuterie okolo

Naposledy editováno 29.02.2024 20:08:24

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.2.2024 v 20:15 | Nahoru | #114684

Někdy vám budu vyprávět pohádku jak čínská nýtovačka nevyhrála nad japonským řetězem.
Dneska už toho mám ale plné zuby. V Dubnici p.Ralskem jsem na dnešek topil celou noc a kosa, doma netopím už 3 dny a v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 20:23 | Nahoru | #114685

Milan1963 píše: Fabrika stojí, nemáme práci, jsme stále na 60 %, auta se stále neprodávají , anebo nás drtí konkurence...... ale i výhody to má. Nemusím do práce.
V pět ráno nastartuju Š 120 a v osm hodin budu v Brně netrpělivě čekat u hlavní brány, až ji otevřou. Ostatní kolegové - 650 a 660 - přijedou až na devátou, ale nevadí - novou Jawu 400 si hned objednáme jako první ! Bude o ní fofr , to je jasné !



Peníze budou, my nebudem.
Užívej volno za 60 % a buď rád.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 20:24 | Nahoru | #114686
hrnous> Takže shrnuto : komplet nové elektrika Jawy 660 ( třeba zrovna té mojí ) je za : svazek 21, řj 35, regulátor 6...a to jest celkem 62 tisíc. Plus práce ....může se tedy stát, že budu mít nejdražší Jawu 660 na planetě Zemi, ale nejen já....nicméně nechci malovat čerta na zed'.

Raději radostněji : v Brně bude stánek Motorkářů .cz. Vloni jsem z jejich veřejně přístupného počítače pozdravoval Jawablázny a tím se rozproudila debata, jak je to možné, že určitě mám "chytrý" telefon atd. a tajím to. Nemám, mám obyčejný 15letý. Bez fot'áku. Když to vyjde, z Brna se ozvu.

Naposledy editováno 29.02.2024 20:29:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 20:26 | Nahoru | #114687

Koudy01 píše: Ale jako ma ten Kraft kruty pracky



Chceš pujčit činku?

(reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 20:29 | Nahoru | #114688

Jirka4137 píše:
Někdy vám budu vyprávět pohádku jak čínská nýtovačka nevyhrála nad japonským řetězem.
Dneska už toho mám ale plné zuby. V Dubnici p.Ralskem jsem na dnešek topil celou noc a kosa, doma netopím už 3 dny a v pohodě.



Já před hodinou vyhrál nad ruskou flintou. Ale první vyržeč to taky nevodpružil.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 20:31 | Nahoru | #114689
Milan1963> ještě nemáš tu bižuteri okolo.. jednotka imobilizéru co je na okolo zámku stojí 20.. atd atd.. možná bude levnější sehnat celé jeté XT nebo MT na vykuchání

Mimochodem to mne přivedlo k myšlence.. já už si tu tvoji poslední story moc nepamatuju, ale zrovna sběrnice imobilizéru je řešená debilně tak, že se táhne od jednotky až dozadu do kastlíku kde je konektor na diagnostiku a z něj se zase táhne přes celou motorku do čtečky okolo zámku na riditkach. Pokud ti uhnila nějaká zem dozadu do kastlíku kde se rozbíhají i zadní blinkry a světla, tak by pak nemuselo ani fungovat spojení k immo a bude to točit, ale ani neprdne..

Naposledy editováno 29.02.2024 20:36:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.2.2024 v 20:35 | Nahoru | #114690

PetrL3 píše: Peníze budou, my nebudem.
Užívej volno za 60 % a buď rád.



Chce to brigadu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist