AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ložiska vyměním preventivně i v kolech, možná i celou řetězovku -je zrezlá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
SkotyCZ píše: Jirka4137> Už mám poslední rok výroby, 1991 a předek je klasických 120/70 r17. Zadek je problém, ale už se to lepší. Jde těch pneu vybrat více, ale vše sportovně cestovní a nevím, jestli by na výkon stačili. Je to můj první supersport, ještě k tomu z 80. a když přidám, tak ať to drží.
Je to asi tím, že teď tam jsou 10 let staré Bridgestone bt21 a na zadku BT45 a není to zrovna jistá jízda. Předek je nejistý a i při té jizdě po dědině (nemám ještě STK, není čas) si více než 80 netroufnu. Zkoušel jsem rychlý slalom a krizové brždění a je zázrak, že jsem to nepoložil.
To FZ 10 let stálo v garáží a pneu jsou úplně nové, jen staré. Nemají ani plošku, tak doufám že koupí nových se to zlepší, jinak mě čeká repas vidlic a tlumiče.
Ještě jsem objednal těsnění karburátorů, 8 gumiček a 4 jehlové ventily za 2500, zlaté ceny na J350.
Podle mě sis měl koupit tu hondu ode mě. Ta seděla perfektně, člověk na ní cítil tu jistotu, jela jak po kolejích...
Tohle co teď prožíváš je sice taky fajn, ale popravdě, stejně dospěješ k tomu, že lepší je stroj, kterej je dobrej a nic se na něm řešit nemusí.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 09.03.2022 14:51:22
Dan250 píše: Vážení, musíme si pomáhat a snad mě tu zdejší dozor neutluče, nabízím za mrzký peníz oktávku 1.9, potkaný motor, jinak by ještě chvilku vydržela. Nechal bych to za rozumno. Mně to tu překáží a třeba by to ještě někdo na chvilku užil.
To je tak deset tisíc za opravu. Když si to uděláš sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 09.03.2022 17:01:23
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Znám to např. od Jawy 660. Většina majitelů Jawy 650 , kteří ji prodali, koupili japonce. Kvůli poruchovosti, absenci servisní sítě i dílů. My, co jsme Jawu 650 prodali a Jawu 660 koupili, jsme tři v republice. Neodradilo nás nic. Hrdost na značku nic nepřekoná...když jsem ji chtěl, počítal jsem radši se vším. A je to nakonec lepší, než se zdálo.
Milan1963 píše: SkotyCZ> Máš správný přístup. Když něco chceš, musíš počítat s tím, že to nemusí být bez práce a zdarma.
Znám to např. od Jawy 660. Většina majitelů Jawy 650 , kteří ji prodali, koupili japonce. Kvůli poruchovosti, absenci servisní sítě i dílů. My, co jsme Jawu 650 prodali a Jawu 660 koupili, jsme tři v republice. Neodradilo nás nic. Hrdost na značku nic nepřekoná...když jsem ji chtěl, počítal jsem radši se vším. A je to nakonec lepší, než se zdálo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Eurol je u nás nedoceněnou značkou. Málo kdo ví, že ti Holanďané to drží ve svých rukách od počáteční výroby po finální produkt.
Takže si mohou stát za kvalitou a nemusí zachraňovat co někdo jiný pokazil, jako firmy nakupující základní bázi, kterou pak modifikují.
Trochu jsem to čekal. Lítají na to i Dakarové stroje a tam to není moc o kompromisu.
Taky se potvrzuje, že co za něco stojí, tak nepotřebuje nějakou bombastickou reklamu,
kterou zákazník vlastně nepotřebuje, ale zaplatí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: SkotyCZ> Máš správný přístup. Když něco chceš, musíš počítat s tím, že to nemusí být bez práce a zdarma.
Znám to např. od Jawy 660. Většina majitelů Jawy 650 , kteří ji prodali, koupili japonce. Kvůli poruchovosti, absenci servisní sítě i dílů. My, co jsme Jawu 650 prodali a Jawu 660 koupili, jsme tři v republice. Neodradilo nás nic. Hrdost na značku nic nepřekoná...když jsem ji chtěl, počítal jsem radši se vším. A je to nakonec lepší, než se zdálo.
Taky mám jawky ze všech značek nejradši. Jsou to tvrdohlavé krámy, ale mají něco do sebe. Svoji jawku bych do světa asi nikdy neposlal, už jen proto, že nic jiného kromě kola nemám. Jen se už asi ozývá ložisko na klice. Shodil jsem válce a žádnou vůli jsem nezaznamenal, tak budu jezdit dokud se to nerozpadne. Spravím jen nízkou kompresi na levém válci, z důvodu sjetých pístních kroužků (nějaké bláto, lze je nasadit i přes zámek -už jsem objednal buzuluk a i těsnění). Hlavně na 350 je sranda a to nemusím jet ani rychle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Líbí se mi TA 700. Ale vzhled je jediné plus. Honda má servis všude, díly na všechno, člověk může jen jezdit. A nestarat se. Jawa to nemá. A to se mi líbí, určitá dávka nedokonalosti, nějaké starosti a potom, když se vše podaří, čistá radost. To si u japonce nedokážu představit.
S auty podobně . A dalšími věcmi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ono totiž při škole máš docela čas jezdit. Podle mě je škoda proinvestovat při studiu vydřený prachy do údržby několika strojů, když je můžeš projezdit. Investovat do youngtimerů budeš mít víc prostoru a i finančních prostředků při práci. Ale času na ježdění tolik už nebude.
Já při škole najezdil nejvíc kilometrů. Su taky taková hračička jako ty, ale jsem rád, že jsem odolal a měl "jen" jednu spolehlivou motorku, se kterou jsem jezdil přes prázdniny po Evropě a každej volnej všední den na celodenní výlety.
Prostě si myslím, že na oživování motorek vyžadujících větší investice apod. budeš mít ještě dostatek prostoru. Ale tolik času na ježdění jako teď během studia už jako pracující, manžel, tatínek,.. mít nebudeš. Teda pokud se ti nepodaří mít nějaký zaměstnání, který vydělává, aniž bys tam musel trávil většinu dne.
Milan to píše hezky. Ale z pohledu toho pracujícího, výdělečně činného, v práci čas trávicího a o rodinu pečujícího člověka.
Naposledy editováno 09.03.2022 20:29:07
Milan1963 píše: SkotyCZ> Máš správný přístup. Když něco chceš, musíš počítat s tím, že to nemusí být bez práce a zdarma.
Znám to např. od Jawy 660. Většina majitelů Jawy 650 , kteří ji prodali, koupili japonce. Kvůli poruchovosti, absenci servisní sítě i dílů. My, co jsme Jawu 650 prodali a Jawu 660 koupili, jsme tři v republice. Neodradilo nás nic. Hrdost na značku nic nepřekoná...když jsem ji chtěl, počítal jsem radši se vším. A je to nakonec lepší, než se zdálo.
Ano, navzdory tomu, že jsem měl kdysi cuky koupit si "Velkou jakože Jawu" - konkrétně Dakara, tak jednak mne vyléčilo to zpracování, které bylo asi tak jako bych si to udělal doma se zlomenou pravou rukou a pak ty uživatelské zkušenosti... Pak mne začala srát Čz a koupil jsem si Japonce... Kvůli spolehlivosti, výkonu, jízdním vlastnostem......
Hrdost na značku je jedna věc, byť mám radši ČZ, protože prostě Jawa mi vždycky trochu lezla krkem, protože byla vždycky trochu horší, přesto protěžovaná. Jenže když bych si místo 45 let starého, levného a už vrtošivého werglu, koupil nový, drahý a ještě více vrtošivý wergl, tak to je jako si vybírat, jestli se střelit do levé nohy, nebo do pravé... Jsem sice motoimbecil, ale nejsem zcela naivní a nekritický.....
Už jsem opustil i to, že bych měl mít splněné sny, doma navždy a co nepoužívám, prostě prodám, resp. už jsem prodal...
Teď mně docela sere motor do Smolíka... Sice vyžaduje opravu po 17 letech, ale s jednorožcem samé problémy... Kliky jsem si dělal sám, ale protože kvůli personálním změnám, už nemám přístup k velkému lisu, tak jsem kliku svěřil do opravy zakázkově... První klikař utrpěl nějako nemoc, nemůže dělat, kliku vrátil s omluvou, dal jsem jinému, udělal kliku, naložil jsem jí do motoru, ale levý čep krátký o 5mm, takže primár mimo osu, prostě na píču... Tak reklamace, kliku předělal, čep, délka správná, ale zase ustříknul ten, kdo vyráběl ten čep, protože je kužel o 0,3 těsný a to pří stoupání kuželu co tam je, zase vyhodí to kolo o 3mm výš... Takže zase nahovno.... Převodovka má oproti běžným provedením, nestandartní předlohu a výstup, výstup byl v prdeli, než jsem to kolečko sehnal, dalo to dost námahy. To jediné kolečko, co jsem sehnal, byl ale zmetek, bylo nedodělané, protože na jedné drážce chyběl závit a výška příruby byla o více než milimetr jiná.... Sehnal jsem sice ještě komunistické, přeřazovací šestnáctizuby i vidličky, ale mrdání bylo s převodovkou taky až běda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom píše: PetrL3> Diky za info k olejům.
Eurol je u nás nedoceněnou značkou. Málo kdo ví, že ti Holanďané to drží ve svých rukách od počáteční výroby po finální produkt.
Takže si mohou stát za kvalitou a nemusí zachraňovat co někdo jiný pokazil, jako firmy nakupující základní bázi, kterou pak modifikují.
Trochu jsem to čekal. Lítají na to i Dakarové stroje a tam to není moc o kompromisu.
Taky se potvrzuje, že co za něco stojí, tak nepotřebuje nějakou bombastickou reklamu,
kterou zákazník vlastně nepotřebuje, ale zaplatí.
Hele a co oleje Comma? Nabízeli mi to v Intercars, neznal jsem, tak jsem si radši vzal olej z klasické nabídky Sunoco-Castrol-Shell.
Cenově to není nijak zvlášť laciné, třeba Shell stojí prakticky stejné peníze, ale mívají to běžně skladem a nevím, co je to zač, jestli
je to mrdka, nebo něco normálního, jen to není úplně známé... Pak jsem ještě ve stejných kanystrech, jako Eurol co píšeš, viděl značku PMO...
Tu yamahu jsem koupil i ze stejného důvodu jako tu jawu. Až začnu pořádně vydělávat, mít rodinu a tak, tak už tyhle stroje budou velmi drahé a těžko dostupné. Proto je radši koupím teď a spravím, až bude čas. Hlavně FZ je ve velmi dobrém stavu, jen věci které stářím odchází se musí vyměnit a počítal jsem s tím.
Tady je to samé FZ za skoro 2x toho, co jsem do ní dal. Spravím ty drobnosti a snad to bude OK
https://www.tipmoto....-fz-750-genesis.html
Naposledy editováno 09.03.2022 21:56:02
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
SUnoco beru nejčastěji, ale když není, tak beru prostě něco normálního, co znám.... Ta Comma by mne zajímala, co je to zač... Dohledá se kolem toho celkem hovno...
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
PMO neznám. Sice píší holandské oleje, ale alespoň sem to tahají z Polska, tak úplně důvěru nebudí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 10.03.2022 09:07:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Dan250 píše: cmiral> koruna posílila ,cena ropy za barel letí dolů, poletí to taky na pumpách?
Zapomeň..... Oni si to zdůvodní nestabilitou..... A nebo do toho naprali emisní povolenku, jak měli v plánu a schovali to za Putina a Ukrajinu..... Viník se vždycky najde...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
cmiral píše: Dan250> samozřejmě, cílená podpora a vláda žvanících nýmandů na to dohlídne . Kua ještě že už nejezdím jak ještě před půl rokem. Včera jsem si objednával materiál na sklad, nějaké pvc plasty a baba každý den přeceňuje...
A to jsi nekupoval kovy... Železo došlo, prodávají se vejškrabky, zbytky, za násobné ceny... U ostatních kovových materiálů, je to dost podobné...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |