AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ta Jawa OHC je , pokud nechceš dálkově cestovat, přece jen obratnější.
Já pořád tvrdím že JAPONEC NAKONEC, ale jak uvádí Koudy - tak Transalp 700 je super stroj. Měl jsem tu čest se na něm svézt a tak pohodovou motorku jsem nezažil ( i když vlastně znám jen různé Jawy a ČZ ).
Je to ovšem na Tobě.
https://verdom.rajce...waru_2018/1303919541
Asi bych jí nechtěl, ale to je spíše o tom, že jí nepotřebuju, jinak vzhledově v poho,
jízdně nevim, nikam dál jsem na ní nejel, jen spíše popojel a to celkem v poho.
A těžká? Tak to je každá motka od pulitru výš. Má myslím lehce nad 200kg, takže s těmi 36kw to je spíše na kochačku,
ale to Trans Alp taky a není to špatně. Každý nemusí chtít "jet palici" na maximálce.
Kdybych musel něco z Jawy, tak určo Scrambler.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 30.06.2021 20:13:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
SkotyCZ píše: Ta 660 vintage se mi líbí, vypadá na pěkný univerzál. Už vybírám nástupkyni 639 a vůbec nevím, čím ji nahradit. Lehkých, univerzálních a pohodlných strojů do 40k Kč moc není. Asi zůstanu u 350 a koupím nějakou silničku na zábavu. 350 si asi nechám na to ježdění do krámu a po terénu, prostě užitkáč. Ta 660 se mi líbí, protože taky vypadá na slušný univerzál.
lehkých, univerzálních a pohodlných strojů za 40k je po kokot..... Jen si vybrat. Je tam jediná podmínka... Ani jeden z nich není Jawa... 660 je totální jeb. Na plakátě dobrý, ale na ježdění je to horší, než podebraná pata...
elevator píše: 660 Vintage je již vyprodaná a ojetá nebude pod cenou nové vzhledem k omezené sérii. Prodej 350, teď jsou v kurzu něco přidej a kup Jawu 350 OHC. Ještě jsou k mání modely Euro4 za 99t.
350OHC je sice nejmíň jeb z těch jebů co bratrstvo kočičí pracky prodává, nicméně furt je to pořádný jeb a líná veš... Navíc není za 40...
Vlasťák1973 píše: Taky si myslím že pokud něco jiného než 350 je OHC dobrá volba já na to mít prachy tak už mi stojí Scrambler v garáži místo 180tky a to jsem s ní moc spokojenej proto ouplně nejlepší by byla 180tka s motorem OHC to by byla strojovna.
Bakelitka s OHC motorem byla... Dneska má repliku Soukup od Sázavy... To by byl skutečně lehký postrk na mrdání po městě, s motorem z Roudstra...
Dan250 píše: Milan1963> JAPONEC NAKONEC bych zas tak zarytě netvrdil. Taky jsem měl ve stájích jen Jáwa-čezet. Jenže ty teď letí do kosmických výšin a za tu cenu, co jsem splašil to CB, bych dnes horkotěžko sháněl slušnou 250 Jawu s papírama. A nakonec, CB za dobrý prachy, luxusní povození a aspoň můžu porovnávat,jak.na tom byly v tý době na západě a u nás byl vrchol ubučená 634ka. Neříkám, že naše motocykly nemám rád, začínal jsem na nich a navždy to budou motocykly, co mě k jedný stopě přivedly, snad aspoň trošku něčeho přiučily a daly mi radost z jízdy. na to se nezapomíná a v srdci budou vždy na 1.místě .
No právě... Já koupil půllitra CB za 25000. Byl sice otlučený, ale cena byla tomu odpovídající... Mezitím to už 6 let jezdí a jezdí a jezdí... A s těmi 60 koníky to jezdí tak, že jakákoli Jawa z celé její historie se může jít tak akorát vysrat... Rychlost, komfort, spolehlivost.... A spotřeba je zhruba stejná jako u věčně na doraz hnané čízy nebo smolíka.... Mám ty staré wergly rád, ale to jak to nejede, mně sere čím dál víc... Asi s tím motorem ve smolíku něco udělám, jestli si nechá říct.....
Motorku pod 50 koní už bych si nekoupil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: lehkých, univerzálních a pohodlných strojů za 40k je po kokot..... Jen si vybrat. Je tam jediná podmínka... Ani jeden z nich není Jawa... 660 je totální jeb. Na plakátě dobrý, ale na ježdění je to horší, než podebraná pata...
Docela by mě zajímalo, z čeho při hodnocení 660 Vintage (za jízdy) vycházíš... takže například kolik kiláků si na ní osobně najel a co že na ní je oproti jiným motorkám tak špatně (resp. co jsou nejhorší vlastnosti/věci zjištěné při praktickém ježdění).
Díky předem!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sofía píše: Docela by mě zajímalo, z čeho při hodnocení 660 Vintage (za jízdy) vycházíš... takže například kolik kiláků si na ní osobně najel a co že na ní je oproti jiným motorkám tak špatně (resp. co jsou nejhorší vlastnosti/věci zjištěné při praktickém ježdění).
Díky předem!
Přečti si to na mnoha minulých stranách, zač je toho dnešní Jawa... Už čtvrtina z těch vad a problémů by na to hodnocení stačila...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jako, proti Japoncům nic nemám a momentálně silně zvažuji koupi první sériově 16 ventilové vodou chlazené motorky na světě, taktéž si zahrála v slavném filmu z 80. let. Jen ale jako projekt a ať se mám v čem zase hrabat.
Jen mám pocit, že Japonci jsou overrated, prostě něco jako Octavia 1.9tdi. Všichni říkají, jak jsou nejlepší, ale mě to až na výkon a fakt dobré jízdní vlastnosti moc neoslnilo. Mám i zkušenost s gs500, která žere stejně oleje jako ta moje dýmovnice. Na zábavu super, ale na každý den radši tu 350, která je vlastně bezúdržbová a večer ji jen fláknu pod okno a ráno ji orosenou nastartuji a jedu. V zimě ji hodím do garáže a jak je nad 5 stupňů, tak se jde jezdit.
Hlavně teď otočím i 700km týdně a fakt je pro mě komfort a posez velmi důležitý. Vibrace mi nevadí (není nic strašného, ale jel jsem na jedné 350 a tam to bylo jako elektrikou do ruk, fakt tortura), rychlost kolem 90 taky ne. Hlavně, že když z toho sesednu, jsem ještě schopný pracovat se sekyrou nebo nakládat dříví.
No ve zkratce, 350 mám jako užitkáč, jako má někdo auto, tak to já mám J350 (v podstatě jediné vozidlo v rodině). Taky i pro zabavu, protože sranda na tom jezdit je, ale hlavně přepravník, který přežvýká vše. Terén, dlouhé cesty, město, dálnici (pěkně na ho*no, ale dá to). A hlavně to uživím za pár korun. No, napadá mě snad jen er5, ta taky vypadá jako univerzál. Tímto nechci působit jako nějaký jawafanatik, pro kterého existuje jen Jawa a kde nevýhoda je považováno za jasné plus. Jde mi jen o to, že je to dobrý užitkový stroj. Jestli dobrý volnočasový, to nevím, ale užitkový je fakt slušný.
Naposledy editováno 01.07.2021 00:04:50
Ale chce to fakt zkouset. Vzdy, kdyz budes mit moznost neco vyzkouset, tak to vyzkousej. Docela to otevre oci.
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Taky může hrát roli to, že od té jawy nic nečekáš a v terénu už vůbec ne, takže jsi pak překvapenej, že se to docela dá
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Kdyby tu byla rec o sportce s trochu chlupatyma pneu, tak chapu.
Naposledy editováno 01.07.2021 08:56:50
V tom ostatním se Skotym moc nesouzním a věřím, že by našel i mezi japoncema dobrou náhradu.
no a výhoda Jawy v terénu...před lety jsem na tohle téma udělal hodně pokusů a řadou úprav se dostal k celkem vyhovujícímu stavu pro "turistickej off", ale vysoký těžiště, stupny dost vpředu, úzký origo řídítka to hodně ztěžovaly... naopak úzký gumy byly mimo silnici plus a cejtil jsem se na nich jistěji.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
S tím terénem, zvládne celkem dost. Není to kroska, je trochu těžkopádná a musíš pomalu a s klidem, ale polnacku zvládne celkem rychle. Brodění až po sedlo je taky plus. Hele, netvrdím, že je to nejlepší stroj a tak, ale až na naprosté drobnosti téměř vše zvládne. Vždyť na přetížené 634 objel Sucháč svět. Je to takový český Bullet.
PetrL3> jo, endura jsem se díval, ale silně mi nevyhovuje jednoválec, musí se to držet v otáčkách a po městě to není ideální. Já ty vysoké endura moc nemusím (mám 178 cm), ale do práce a do lesa to bude určitě lepší.
Koudy01> zatím baví a funguje slušně. Na to, že podvozek má techniku z 70. let a motor z 50. let, tak dobrý. Původně jsem chtěl dokoupit cbf250 nebo cbf125, jawku jsem měl jen jako klukovský sen. Nečekal jsem, že na ní budu najíždět 10k km každý rok. Prostě mi její užitkový charakter pro chudého studenta sedla. Cbf250 by asi byla lepší alternativa, ale další mašinu nepotřebuji.
callowsick> jako já nejčastěji jezdím po turistických cestách, které nejsou moc blátivé, ale mají hromadu kamení a kořenů. Jinak stupačky jsou v terénu špatně postavené, ale světlá výška je dobrá. Jinak v blátě nebo těžkém terénu to je na nic, ale na ty polnacky a vyjeté lesní cesty to stačí bohatě. Zkoušel jsem u těžší terén, ale na to jsem neměl pneu ani zkušenosti. Není to sranda. V každé kategorii se najde lepší stroj, ale mně jde o ten mix vlastností, který využiji. Prostě dopravní prostředek. A je to ještě těžký punk
Naposledy editováno 01.07.2021 10:03:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
SkotyCZ píše:
PetrL3> jo, endura jsem se díval, ale silně mi nevyhovuje jednoválec, musí se to držet v otáčkách a po městě to není ideální. Já ty vysoké endura moc nemusím (mám 178 cm), ale do práce a do lesa to bude určitě lepší.
KLE je ale dvouválec (řadovej). Vysoké mi nepřijde. Transalp je na předek nízkej kdyžtak (to je dvouválec do V).
Podle mě jde spíš o to, že si neměl možnost sio to vyzkoušet. Nemáš zatím takovej rozhled. To je celé. Jinak bys asi na jawě nejezdil (tím myslím takové dálky a denně), protože přijde čas rapase kliky a výbrusů a vše to začneš vidět jinak.
Naposledy editováno 01.07.2021 10:49:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jel jsem ale BMW 650gs od strejdy a není to špatný, ale nejsem cilovka, moc mne to neoslovilo.
Ale velký rozhled nemám, to máš recht.
Já mám ale radši malé objemy, je to lehké a obratné. Mám třeba velmi rád cbf125, to je ve městě sranda na tom jezdit. Nebo třeba takový Duke 390, to bych si dal říct (ale na projížďku chcou kauci, kterou jaksi nemám).
Ty kliky a výbrusy, to mi zatím moc nevadí, ale chápu, že je to krok zpět a něco to stojí. Ale dejme tomu, že těch 7000-10000kc za 30k km dám (a to znám 350, která najela 90k km na 1 kliku a najela by min ještě 15k).
A hlavně mi ta Jawka dělá i radost, to je asi to hlavní. I když vypadá, jako bych jí našel na skládce, tak jen když jí nakopnu, tak už jen to mi udělá radost.
Další motku nechám na náhodě, která mě osloví. Ať už japonskou, evropskou či čínskou, mě je to upřímně jedno. Hlavně ať mě bude bavit a vyhovovat.
Naposledy editováno 01.07.2021 13:40:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | Včera v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |