globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
Má někdo radu, nebo zkušenosti, s olejem, ol. filtrem a vzduch. filtrem do Dragstara 650 ? Chystám se na výměnu a přivítal bych postřehy ohledně kvality, výrobce, ceny atd... Děkuji za příspěvky, čau.

Naposledy editováno 03.02.2011 11:27:37

1 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2011 v 11:53 | Nahoru | #1
S filtrem Hiflo chybu neuděláš. Co se oleje týká,tak můžeš použít cokoliv ve specifikaci výrobce nebo s přihlédnutím k jízdímu stylu a klimatu.

(reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:01 | Nahoru | #2
Durex> díky za odpověď, na filtry HIFLO jsem koukal a co olej MOTUL 5100, máš s ním zkušenosti ?

Naposledy editováno 03.02.2011 12:03:22

olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2011 v 12:07 | Nahoru | #3
Tady nejde o zkušenost. To není věc,jako mp3-ka,aby ti někdo řekl, že je to dobrý nebo ne. Je to olej jako každej, co splňuje API SG, kterou požaduje výrobce. Viskozitu si zvol ty. Asi bude předepsáno 10W40. Pokud ti to olej nebere a pořád to nikde nedrtíš a venku nejsou tropy, tak jí zachovej. Jinak bych to viděl na 15W50 nebo 10W50. Značku můžež zvolit podle hezký etikety Jestli to bude Motul, Motorex,Repsol,Elf a podobně je jedno. Pokaždy to bude dobrej olej. Takže vol podle ceny nebo dobrýho pocitu

2 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:08 | Nahoru | #4
Najdi choppera, co nejezdí na Motul 5100...a ještě třeba 10 W 40...

Pořád dokola..jaký olej...kůže nebo textil..nakonec ukaž kozy...

Naposledy editováno 03.02.2011 12:11:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2011 v 12:11 | Nahoru | #5

rancher píše: Najdi choppera, co nejezdí na Motul 5100...a ještě třeba 10 W 40...


Tak třeba doma Virago 535 jezdí 10W40 už 70 000 km. Né teda motul,ale to je jedno. Pak Třeba Intruder 800 ten taky cca 65 000km. Má pokračovat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:14 | Nahoru | #6
Durex> Dyť je to pumpička, motul dávám, že mě stojí 190,- za litr...

1 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:21 | Nahoru | #7
Každá rada drahá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2011 v 12:22 | Nahoru | #8

rancher píše: Durex> Dyť je to pumpička, motul dávám, že mě stojí 190,- za litr...


Já mám olej 2x levnější Jinak mě šlo o to, že si narážel na tu viskozitu,než na ten motul

(reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2011 v 12:23 | Nahoru | #9

PETRUS72 píše: Každá rada drahá.

Proč? Vždyť si dostal vše, co potřebuješ vědět a za to bych zasloužil poděkovat

1 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:26 | Nahoru | #10
Ještě prozraď, kde kupuješ ten levnej olej a je to OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:27 | Nahoru | #11
Durex> Do našich podmínek stačí, maže i v chladnějším období...taky dávám 10W40..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2011 v 12:31 | Nahoru | #12

PETRUS72 píše: Ještě prozraď, kde kupuješ ten levnej olej a je to OK


Je to olej ELF 4HP ECO a normálně stojí kolem 180 kč. Já se k němu takhle levně dostanu,ale je to jen pro moji potřebu

(reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:32 | Nahoru | #13
Durex>

Naposledy editováno 03.02.2011 12:33:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:33 | Nahoru | #14

rancher píše: Durex> Do našich podmínek stačí, maže i v chladnějším období...taky dávám 10W40..


V chladnějším období maže i ta 15W v klidu. Ale jde spíš o fakt teplý dny, kdy seš v zácpě a jen tak popojíždíš. Tady by ta 40-ka už nemusela stačit. Nehledě k tomu, že po pár tisících km se z tý 40-ky stává viskozně 30-ka...

1 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:36 | Nahoru | #15
Měním po 6000 km...

(reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:37 | Nahoru | #16

rancher píše: Měním po 6000 km...

No,ale on ten olej jde takhle dolů někde kolem 4000 km. Pokaždý ale záleží na provozních podmínkách. Ale to neřeš. Pořád to stačí.

olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:57 | Nahoru | #17
pokud bys chtel filtr hiflo
a olej motul
oboji mam skladem jinak vzduchovy filtr hiflo vychazi kolem 400Kc ten tu bohuzel nemam skladem.

olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 12:57 | Nahoru | #18
ajeje zas oleje

petrus72olejový filtr je jen vložka http://motobazar.mi...c/24957/hf-145/3221/

vzduchový filtr: http://motobazar.mi...yamaha-xvs-650/1822/

ceny se líší jen v páru korunách olej dej viskozitu co ti udává výrobce najdeš tady http://www.motorkar...ragstar.html#manualy a neřeš značku je to víceméně šumák pač 100lidí 100 názorů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 13:04 | Nahoru | #19

Durex píše: V chladnějším období maže i ta 15W v klidu. Ale jde spíš o fakt teplý dny, kdy seš v zácpě a jen tak popojíždíš. Tady by ta 40-ka už nemusela stačit. Nehledě k tomu, že po pár tisících km se z tý 40-ky stává viskozně 30-ka...



celkem by mě zajímalo kde jsi na to přišel??

1 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 13:08 | Nahoru | #20
Díky za postřehy a nabídky, myslel jsem spíše zkušenosti starejch chopperáku, kteří mají již léta prověřený fígly a rady, které se nemění.Jinak bezva diskuze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 13:10 | Nahoru | #21

HornisGSX píše: celkem by mě zajímalo kde jsi na to přišel??

O co ti přesně jde? To o tom umazání nebo tu změnu viskozity?
Když se o to budeš zajímat, tak na to přijdeš taky. Dřív jsem si taky myslel,že je to pořad stejný ...

Naposledy editováno 03.02.2011 13:19:57

(reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 13:17 | Nahoru | #22

PETRUS72 píše: Díky za postřehy a nabídky, myslel jsem spíše zkušenosti starejch chopperáku, kteří mají již léta prověřený fígly a rady, které se nemění.Jinak bezva diskuze


Ono na olejích a olej filtrech není co vymejšlet. Jednou je daná nějaká specifikace a té je potřeba se držet. Na značkách moc nezáleží. A je jedno jestli je rada od enduristy nebo brusiče sliderů-jen když poradí dobře. Jinak mám dobrou zkušenost s olej. filtry KN,ale nevím, jestli se dělá pro tvůj bajk. Vzducháč BMC taky ok,ale taky nevím,zda se dělá. To už musíš pohledat sám

olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 13:18 | Nahoru | #23
Ale samo, že pokud chceš dobrej kompromis mezi cenou a kvalitou, tak nejlepší poměr je asi to hiflo. A ty oleje jsem psal už dřív

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 13:29 | Nahoru | #24

Durex píše: O co ti přesně jde? To o tom umazání nebo tu změnu viskozity?
Když se o to budeš zajímat, tak na to přijdeš taky. Dřív jsem si taky myslel,že je to pořad stejný ...



no čeče nechci se hádat, ale zdá se mi jako blbost, že by si nějaký výrobce dovolil aby jeho olej třebas s viskozitou 10w40 po ujetí pár km degradoval či jak to mám nazvat na olej 10w30 to se mi nezdá... ale hádat se o to nebudu.

(reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 13:52 | Nahoru | #25

HornisGSX píše: no čeče nechci se hádat, ale zdá se mi jako blbost, že by si nějaký výrobce dovolil aby jeho olej třebas s viskozitou 10w40 po ujetí pár km degradoval či jak to mám nazvat na olej 10w30 to se mi nezdá... ale hádat se o to nebudu.


To není o tom,že by si výrobce dovolil. To je prostě fakt. Olej degraduje a mění se jeho vlastnosti.
Naopak většina Long Life olejů je ve viskozitě 5W30,protože ta 30-ka je stabilnější a po celou svoji životnost se drží-resp provozem jde viskozně nahoru, takže za nějakou dobu se rozdíl mězi "něco"W30 a "něco"W40 setře a jsou si viskozně rovny.

Naposledy editováno 03.02.2011 14:00:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2011 v 17:18 | Nahoru | #26
Malej drak neni masina, na ktere by se dal snadno olej prehrat ani na krizovatce v polednim vedru. (teda pokud to nehodlas drzet pod plynem vzdy, dokud nezhasne cervena na semaforu) Pokud ti to olej nezere, pak neni duvod davat neco s vyssi viskozitou nez udavany 10W40.
edit: ja mam Motul 5100 ester 10W40 + filtr KN.

Naposledy editováno 03.02.2011 17:23:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 17:39 | Nahoru | #27

bizon_cz píše: Malej drak neni masina, na ktere by se dal snadno olej prehrat ani na krizovatce v polednim vedru. (teda pokud to nehodlas drzet pod plynem vzdy, dokud nezhasne cervena na semaforu) Pokud ti to olej nezere, pak neni duvod davat neco s vyssi viskozitou nez udavany 10W40.
edit: ja mam Motul 5100 ester 10W40 + filtr KN.



přesně Bandit 600 ani v horku v koloně (teplota motor.prostoru 120°C)a motor si vrněl svoje gsx 1400 se mi ještě nepodařilo dostat nad 80°C hold na těch vzducháčích jsou zřejmě věčí vůle

(reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 17:59 | Nahoru | #28

HornisGSX píše: přesně Bandit 600 ani v horku v koloně (teplota motor.prostoru 120°C)a motor si vrněl svoje gsx 1400 se mi ještě nepodařilo dostat nad 80°C hold na těch vzducháčích jsou zřejmě věčí vůle


Když jsem měl GSX600F tak sem takhle lehce přidřel vačky. Kolona na srazu Brouků v Chlumci při vyjížďce,ukrutný teplo.Pomalu začaly padat otáčky na volnoběhu. A v motoru jen 10W40. Když jsem v zimě dělal ventily, tak vačky hrály barvama.
Ale jinak jsem viděl Dragstara v rukou jednoho poláka, jak ho držel v plnejch dobrejch 5 minut. Když byly rudý kolena, tak to chcipnul. No a za chvíly zase natočil a pokud neskončil, tak to dělá do dnes

Naposledy editováno 03.02.2011 20:18:53

olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

3.2.2011 v 18:46 | Nahoru | #29
Děkuji Všem za uvedené příspěvky, naleju tam Motul 10w40 a dám filtr HIFLO. S pozdravem J.P. LIVE TO RIDE

olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2011 v 22:14 | Nahoru | #30
Ahoj, dávám do Draka taky Motul 10w40 + filtr champion - kupuju tady u nás v Teplicích - www.matymoto.cz - 3 litry oleje + filtr 800,- Kč. Odleje Ti to ze sudu.
Servisák je ochotnej a domluvíš se s nim. Loni jsem si olej nechal měnit přímo od něj. Výměna oleje v motoru, výměna filtru a výměna oleje v kardanu 1200,- Kč a celou dobu jsem byl u motorky a kecal s nim.
Je fakt ochotnej a sežene vše co potřebuješ. Mě sháněl nerez šroub na držák zadního blatníku, prodávaj to jenom v sadě - 4 kusy. Vzal jsem si jeden a ty tři mu zůstali na krámě. Řekl jen, že až ztratim další, bude ho mít aspoň připravenej.
Vzduchový filtr jsem koupil v Dubí, páč jsem si na něj vzpoměl, když jsem jel okolo. Stál 394,- Kč. www.motodubi.eu/eshop/produkt_info.php

Naposledy editováno 03.02.2011 22:16:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Záměna halogenové H4 za ledkovou Yamaha XVS 650 DragStar Backer 30 24.5.2024 v 20:19 combust
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic mlukes 8 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk
akú VRLA nabíjačku Yamaha XVS 650 DragStar ian2112 3 5.3.2024 v 03:21 kokoška.
diagonálna vs bias belted pneu Yamaha XVS 650 DragStar ian2112 8 13.7.2023 v 16:37 Krautkopf


TOPlist