1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovni Pneu - test!
Stev píše: To jako chceš říct že jakmile není přední kolo v pohybu i když je motorka rovně automaticky jdeš k zemi? To snad ne.
chci říct že je to takový okamžik, že většinou jo. asi nebude velký procento takovýho "smyku" že to jede ideálně rovně. to je situace, kdy bys musel jít na brzdu v ideální rovné jízdě a tam bych se přiklonil k verzi "jde to na předek" zadek do luftu. to ale zná asi většina znás.
teď mi dochází, že na čopru nebo na motorce kde hodně sedíš by to teoreticky mohlo jít, při troše VK.
k dejvovi: to je jiná písnička. zažil jsem to na mokrejch gumách na okruhu a opravdu jedeš normálně bokem. na těch mokrejch se to dá i docela "užívat". za chvíli sem se toho přestal bát.
Naposledy editováno 03.02.2011 20:44:35
jim.bim píše: chci říct že je to takový okamžik, že většinou jo. asi nebude velký procento takovýho "smyku" že to jede ideálně rovně. to je situace, kdy bys musel jít na brzdu v ideální rovné jízdě a tam bych se přiklonil k verzi "jde to na předek" zadek do luftu. to ale zná asi většina znás.
teď mi dochází, že na čopru nebo na motorce kde hodně sedíš by to teoreticky mohlo jít, při troše VK.
k dejvovi: to je jiná písnička. zažil jsem to na mokrejch gumách na okruhu a opravdu jedeš normálně bokem. na těch mokrejch se to dá i docela "užívat". za chvíli sem se toho přestal bát.
mluvím o situaci kdy brzdím z větší rychlosti a jedu rovně, jindy to kolo prakticky není šance zablokovat, v náklonu se snad brzdy na maximum nepoužívaj (a kdyby se mi bloklo kolo tam tak půjdu asi k zemi). A v takovym případě je motorka vždycky ideálně rovně, ani to jinak nejde, to bych musel zatáčet.