znáte někdo tuhle programovatelnou jednotku pro Suzuki? Dá se pořídit za solidní peníz a tak mě zajímá, jak funguje. Jaké jsou výhody/nevýhody v porovnání třeba s Power Commanderem apod.?
Díky za každou informaci
HealTech electronics
1 reakcí na tento příspěvek HealTech FI Tuner Pro - programovatelná jednotka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HealTech FI Tuner Pro - programovatelná jednotka
YOSH_BOY píše: Napiš Murkinovi, dělá je je to prej jen pro suzuki volba 3 map atd. já to osobně od něj vemu na svoje TL a rovnou si to tam nechám naladit , když to řiká on tak není co řešit, teda podle mýho
jj, čekal jsem, že právě on tady tyhle jednotky veřejně ohodnotí Páč jsem si všim, že je má i v nabídce na stránkách.
Každopádně - podle toho, co jsem si o nich stihnul přečíst, tak dobrý. Není to asi přímo dokonalý pro závodní účely a tak, ale na běžné doladění motoru pro běžné použití naprosto OUKEJ
Bedus píše: jj, čekal jsem, že právě on tady tyhle jednotky veřejně ohodnotí Páč jsem si všim, že je má i v nabídce na stránkách.
Každopádně - podle toho, co jsem si o nich stihnul přečíst, tak dobrý. Není to asi přímo dokonalý pro závodní účely a tak, ale na běžné doladění motoru pro běžné použití naprosto OUKEJ
Správně,na sériovku,kde máte vyměněny výfuky,filtr a podobně je to super,netahají se žádné dráty,jen se nacvakne do konektoru a napíchnou se u jednotky otáčky a poloha klapky.U motorek,které mají výfukovou přívěru,tahle jednotka přívěru dokáže odpojit a nehlásí to žádnou chybu.Rozsah nastavování je +30 až -20% paliva oproti jiným jednotkám,které mají třeba i +200-100.Takže na upravované motory to není uplně dostačující,ale jinak OK.Na jednotce je dioda,která barevně signalizuje,jakou tam máte zrovna mapu.Ta se vybírá otočením plynové rukověti a zapnutím klíčku,mapa pak sama přeskočí na další.Jsou tam dvě,které se dají nastavit a jedna,která je tam na tvrdo a ta kopíruje sériovou jednotku(zero map)
Naposledy editováno 28.01.2011 07:37:11
Naposledy editováno 29.01.2013 15:59:43
taky uvažuju o FI Tuneru na Hayabusu-novej model, vzhledem k tomu, že jsem pořídil KN filtr a mám trošku obavy, aby to ve spojení s Yoshimurama duooval(homologovaný laďáky dávaný na Busu už z prodeje...) nemělo už moc chudou směs.Nerad bych řešil v budoucnu třeba podpálený ventily.
Mám tam ještě Power Box od stejnýho výrobce, jako FiTuner.
Zajímalo by mě, jak bude fungovat kombinace FI Tuneru a PowerBoxu PowerBox X-Tre S01 ,zda to může být vše dohromady.Mám za to že jo...
Jakej je podle vás názor na bohatost směsi u tohoto motoru při použití KN-ka+laďáků,asi to bude chtít doladit...
Pak mě napadlo, jestli by nebylo rovnou lepší odpojit lambda sondu a použít oxigen eliminátor...
Vaše názory?
díky
Takže je to vhodné buď pro někoho s výfukem, nebo výfukovým systémem od výrobce, který dodá mapu, nebo pro někoho, kdo chce mít možnost přepínat mapy, ale ten musí dále ještě investovat do odladení map na brzdě. Samozřejmě je ještě další možnost, kterou obchodníci popisují na svých stránkách: vraž to tam a bude to lepší a ještě ušetříš palivo... ale pokud nemáš akrapa, arrow atd. nebo pokud si to nenecháš odladit na brzdě, je to jen taková loterie, může to být pak lepší, ale taky nemusí...
Pokud máš např. GSXR a máš tam laďák a KN filtr, investuj těch 2500,- raději do odladění moto na brzdě. Pokud totiž nemáš vyloženě místo výfuku jen trubku, jde moto doladit na originál řídicí jednotce, která umožňuje v podstatě to samé, co FI tuner.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35275 | Včera v 19:22 Kubik19 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 7 | Včera v 17:19 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |