paolo_novy Přidat reklamu

Téma: sportovní filtr CBR600RR (07/08)
26.1.2011 v 00:54
Zdravím, mám určitě zkušenosti s funkčním tuningem aut, avšak co se motorek týče, jsem spíš jen "uživatel". Při nákupu současné motorky jsem počítal s menšími úpravami, konkrétně asi nějaký laděný výfuk (především kvůli zvuku - snad mě nikdo neodsoudí ) a sportovní vzduchový filtr. Nečekám žádné zázraky a nejde mi o to, honit se za výkony, rozhodně na silnici netrpím nedostatkem výkonu. Takže k tématu - má smysl uvažovat o sportovním filtru? A další věc, jakou volit značku? Nejsem zrovna příznivcem KN (a jiných "mokrých" filtrů), protože se trochu bojím, že impregnační olej postupně zanáší vše možné, což může vést ke ztrátě výkonu atd. Nebo je to naprostá hloupost?

Děkuji za každou radu. Větší část fóra jsem prohledal a odpověď nenašel, tak snad se už někdo neptal na to stejné

Naposledy editováno 26.01.2011 01:21:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)

26.1.2011 v 09:18 | Nahoru | #1

Boss.trx850 píše: Výměnou výfuku za otevřený, většinou motorce pomůžeš z nízkých otáček se trochu lépe vzpamatovávat(menší odpor výfukových plynů v otáčkách ve kterých ještě není taková učinnost a efektivnost spalování).
Mě u dvouválce(karburátor) následnou výměnou (Yamaha TRX 850) origo. vzduchového filtru za KN motorka začala nádherně chrčet do airboxu (za jízdy při brždění motorem prostě zážitek poslouchat) a tak nějak pocitově ožila ve vysokých otáčkách, ale zase se vytvořila výkonová díra někde kolem 3500 otáček. Takže u některých mašin to prostě nefunguje jen tak vyměnit-je třeba doladit.
Ale naopak u R1(karburátor) jsem výměnou filtru tak nějak nezaznamenal rozdíl ve výkonu (i na brzdě), jen tam byl přínosem pro mě výše zmiňovaný hluk(super zvuk) z airboxu.
Teď mám motorku se vstřikováním a zatím v sérii. údájně by to vstřikování mohlo zvládnout nějaké výkyvy v bohatosti směsi-ale jak moc to je asi na konkrétní motorce.



u aut to tak funguje, protoze meri "hmotnost nasavaneho vzduchu"... motorky zadnou vahu vzduchu nemaji a jedou podle pevne nastavenych map takze si vstrikovani nic samo neupravi. castecne v rezimu "volnobehu" kdy se dodavka ridi podtlakem v sani, na tom podtlaku se ciste teoreticky zmeny na sani muzou podepsat.. ale je to proste jen pro rezim s mirne otevrenou klapkou-v tom se na moto moc nejezdi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sportovní filtr CBR600RR (07/08)

26.1.2011 v 09:22 | Nahoru | #2
assassin> dík za info-tímpádem na svojí nové máňi na úpravy seru (power komander už není zrovna korunová položka)!!! Zase jsem ušetřil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist