Jde mi o to, jestli ho posadit na bezproblémového japonce, kde bude akorát měnit olej, gumy... anebo ho posadit na HD,což je MOTORKA ale může mu to znechutit motorky drobnýma problémama, netěsnostma apod. (majitelé HD mě teď asi virtuálně ukamenujou ). Jinými slovy bezproblémová japonská tuctovka nebo HD s možnýma drobnýma problémkama?
Já bych měl jasno (HD) ale nechci ho nikam tlačit.
Edit: Vzhledem k charakteru většiny odpovědí zkusím tu otázku položit znovu a jinak.
O tom, že motocykly HD jsou odlišné od motocyklů japonské výroby a že tvoří specifickou skupinu asi není sporu. Ať už je to z důvodů konstrukce, používané techniky, výkonů, designu nebo historie... Otázka tedy zní, zda lze právě z důvodů odlišnosti HD doporučit jako první motorku nebo je vhodnější získat zkušenost s řízením na japonském stroji?
Naposledy editováno 18.01.2011 08:12:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD jako první motorka?
honzabiker píše: Už je to tady
Nic tu není
Ať si pořídí co chce a na co má. Přechod z malé mašiny na HD, nebo nový začátek po letech není problém motorky, ale řidiče. Názory lidí vlastnící jen rejži a prázdnou kapsu na HD ... chceš to brát vážně, když ani neví o čem píší ? HD znají jen z benzínky, nebo z nějakého srazu a jenom šíří "jedna paní povídala ... " HD jako olejnička vzniklo ze strojů vyráběných do 2 sv. války, kde se nepředpokládalo, že najezdí tisíce km a tak třeba místo simeringu tam májí plstěný kroužek. Na rejži se dá najít to samé jako na HD, každé má něco.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
rovnání brzd.kotouče na motocyklu [1 ... 5, 6] Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe | harleyflorida | 160 | 15.5.2021 v 15:15 Morseman |