Tak tohle je nářez přátelé!!!
Tohle jsem si od srdce přál, tohle je úplně jiný level, řekl bych...
Ceny se mi zdají hodně slušně nastavené...
Myslím, že IV konečně vykročilo tím správným směrem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
1 reakcí na tento příspěvek Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
2 reakcí na tento příspěvek Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
IV Racing mažu ze záložek.
tomiK9 píše: Licenci si dělat nehodlam, díry do kapot vrtat nechci, pěnu do nádrže rvát nebudu a zátky přidrátkovávat taky ne..........
IV Racing mažu ze záložek.
Tohle mi přijde trošku přitažené za vlasy. Obecně jsou tyhle věci ku bezpečnosti nejen tvojí, ale i ostatních na dráze. Když jsem se byl podívat na svůj první CEC, tak jsem byl hned svědkem, jak někomu bouchl motor a na rozlitém oleji se hodně pošramotil jeden klučina z týmu Monstrů. Možná kdyby byla pod bouchlým motorem uzavřená vana, tak by se to nestalo...
Každopádně jsem za ty pravidla rád a těch pár korun navíc, za tu celkovou bezpečnost určitě stojí...
Plejba jr. píše: Je to mrtvý už jen kvůli sportovním řádům, které Ti říkají, že pokud není na startu alespoň 5 (?) účastníků ve třídě, nejede se vůbec o mistrovské body.
Hmmm... tohle je prostě problém nakedů... Bohužel je to třída na ústupu...
Taková pěkná modrá Rizla, jako má Nori, by ti určitě taky slušela...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
1 reakcí na tento příspěvek Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
1 reakcí na tento příspěvek Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
Racing Academy Michala Filly vypadá dobře
Naposledy editováno 20.01.2011 11:50:49
Prasouš píše: tomiK9> Já když stavěl jako člověk absolutně neznalý předpisů fároška na sezonu 09, tak jsem ho odvezl na podvozek k Halbichovi a když jsem si jel pro něj, tak koukám, proč mám všude drátky... Investice nulová, bezpečnost podstatná... Jsem rád, že to tam mám... Tyhle úpravy jsou asi to nejmenší co může člověka odradit od toho aby se stal "profíkem"... Bohužel všechno má svou daň... Profesionalizace CECu bude mít za následek úpadek naháčů a začínajících nováčků... Když by tady na trhu nebyly jiné agentury, tak by to bylo špatně, ale dnes je výběr veliký, tak proč se z jedné (která byla první a pořádá odlišné závody) nemůže stát promotér? Polívčičku si na tom přihřejou všichni... Racetrack i DA...
Svatá pravda. A takhle je to v pořádku. Každému co jeho jest...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
Vejmi píše: Kolda i Prasouš .. par direk do sroubku mi ruce nepolame, diru v klinu pod motoprem mam, dam jen zaslepku.. tyhle upravy jsou velice dobre, protoze cekat hodinu na to nez se uklidi cela cilovka v moste od oleje je opruz.. a jak psal Kolda, ten crash toho Monstra si moc dobre pamatuju, mam ho i natocenej.. nic moc pohled
monstra si pamatuju taky, pro úpravy sem rozhodně všema deseti, jenom bych řek, že to co si tu píšete je zcela alibistická debata. za jízdy vypadlejch a nebo vyšroubovanejch napoušťáků a vypoušťáků sem viděl opravdu minimum, respektive si na to vzpomínám jednou. to gsksero nebo z čeho to tenkrát vyšplouchlo na konci cílovky mělo v bloku motoru díru jako kráva, tam by byla vana zcela k ničemu, většina olejů na dráze je z prošoupanejch nebo proraženejch bočních vík kerý mam ten pocit maj bejt podle předpisů s karbonovým krytem. to je úprava kerá by měla smysl. stejně tak pěna, kerá ovšem v endurance nebude, opět si pamatuju hodinový přerušení shořelý fz1 v mostě, případně ploutvičku. drátky na napoušťák, vypoušťák a filtr sou sice gut, ale řeší tak 1 procento oleje na dráze
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
inkvizitorr píše: monstra si pamatuju taky, pro úpravy sem rozhodně všema deseti, jenom bych řek, že to co si tu píšete je zcela alibistická debata. za jízdy vypadlejch a nebo vyšroubovanejch napoušťáků a vypoušťáků sem viděl opravdu minimum, respektive si na to vzpomínám jednou. to gsksero nebo z čeho to tenkrát vyšplouchlo na konci cílovky mělo v bloku motoru díru jako kráva, tam by byla vana zcela k ničemu, většina olejů na dráze je z prošoupanejch nebo proraženejch bočních vík kerý mam ten pocit maj bejt podle předpisů s karbonovým krytem. to je úprava kerá by měla smysl. stejně tak pěna, kerá ovšem v endurance nebude, opět si pamatuju hodinový přerušení shořelý fz1 v mostě, případně ploutvičku. drátky na napoušťák, vypoušťák a filtr sou sice gut, ale řeší tak 1 procento oleje na dráze
Zase svatá, teda sataní, pravda S těma šroubkama to beru...ale každopádně to vypadá rejsově, že jo S tou vanou bych zas tak nesouhlasil. Když někdo padne a prodře víko, tak je to fuk. Když ti ale praskne hadice, vyběhne voda, benzín, tak to jde do uzavženého klínu. Na Lausitzu, jak mi praskl blok motoru, tak jsem přijel s plnou vanou vody s olejem. Dráha čistá a já neupadl...
Prasouš píše: Další článek IV ohledně volného ježdění a CSC
Racing Academy Michala Filly vypadá dobře
Racing Academy doporučuju...kdo chce zrychlit a něco se dozvědět (hlavně prozřít, jaký je mrdal ) tak směle do toho. Michal nám moc pomohl. I v teorii, i v praxi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
.Kolda. píše: Zase svatá, teda sataní, pravda S těma šroubkama to beru...ale každopádně to vypadá rejsově, že jo S tou vanou bych zas tak nesouhlasil. Když někdo padne a prodře víko, tak je to fuk. Když ti ale praskne hadice, vyběhne voda, benzín, tak to jde do uzavženého klínu. Na Lausitzu, jak mi praskl blok motoru, tak jsem přijel s plnou vanou vody s olejem. Dráha čistá a já neupadl...
já na to nic nenamítám, kdo chce jezdit na okruhu, má mít všechny tyhle věci v cajku, vana je naprosto v pořádku, já si jí dal i na bandita když sem s tim jezdil na okruhu, já jenom poukazuju na to, jak si tady svorně řikáte jak je to všechno v pořádku když dam na motorku tři dráty. neni. v pořádku sou ty úpravy co sem popsal, pak to má smysl. tj. vana za 2500,- karbonový kryty za cca 3000,-, pěna za 800,- plus dráty na šrouby a filtr. takže suma sumárum okolo šestky. pak se pojďme plácat po zádech že sme udělali něco pro závodění. a když už mam bejt ještě chytrej, tak nesklopný stupačky a ploutvičku a je to cajk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
inkvizitorr píše: stejně tak pěna, kerá ovšem v endurance nebude, opět si pamatuju hodinový přerušení shořelý fz1 v mostě
Ona ta pena se dava do nadrzi kvuli tomu, aby to nebouchlo. Horet to bude tak jako tak, ale s penou to bude prave jenom horet...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
Doufy píše: Ona ta pena se dava do nadrzi kvuli tomu, aby to nebouchlo. Horet to bude tak jako tak, ale s penou to bude prave jenom horet...
tak to je jasný, nejsem sice hasič, ale má to myslim ještě jeden důvod a to aby ten benzín opouštěl nádrž pomalu a né celej najednou bo z toho pak neni potok přes půl vokruhu posypanej vapexem
inkvizitorr píše: já na to nic nenamítám, kdo chce jezdit na okruhu, má mít všechny tyhle věci v cajku, vana je naprosto v pořádku, já si jí dal i na bandita když sem s tim jezdil na okruhu, já jenom poukazuju na to, jak si tady svorně řikáte jak je to všechno v pořádku když dam na motorku tři dráty. neni. v pořádku sou ty úpravy co sem popsal, pak to má smysl. tj. vana za 2500,- karbonový kryty za cca 3000,-, pěna za 800,- plus dráty na šrouby a filtr. takže suma sumárum okolo šestky. pak se pojďme plácat po zádech že sme udělali něco pro závodění. a když už mam bejt ještě chytrej, tak nesklopný stupačky a ploutvičku a je to cajk
Myslím, že nikde nepadlo, že by jen tři dráty něco vyřešily...
Jinak ty další věci jsou na každém... Já tam mám vlastně všechno, protože to byl nachystaný štok. Akorát ty karbony jsem po pádech musel vyměnit. Ale lepší prodřít karbon než víko.
Jdu se plácat do garáže...
inkvizitorr píše: tak to je jasný, nejsem sice hasič, ale má to myslim ještě jeden důvod a to aby ten benzín opouštěl nádrž pomalu a né celej najednou bo z toho pak neni potok přes půl vokruhu posypanej vapexem
no to je kluk sikovna a hned mu docvakne vo co tady jde, žadnej blbec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
inkvizitorr píše: tak to je jasný, nejsem sice hasič, ale má to myslim ještě jeden důvod a to aby ten benzín opouštěl nádrž pomalu a né celej najednou bo z toho pak neni potok přes půl vokruhu posypanej vapexem
Ja teda taky nejsem hasic (a navic vam to nechci kazit, kdyz si tu tak hezky notujete), ale tenhle duvod pena v nadrzi opravdu nema . Pena v nadrzi ma jenom jeden jedinej duvod a to zabranit explozi. Pravda, zpusobuje jeste to, ze se benzin neprelejva, to uz je ale bonus navic. Pomalejsi vytikani benzinu z nadrze je, ehm, konina...
P.S. teda alespon doufam, ze si nikdo z vas nenacpal do nadrze houby na umyvani, to by potom ten benzin asi vytikal fakt pomalejc... .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mistrovství ČR Endurance – CEC !!!
Doufy píše: Ja teda taky nejsem hasic (a navic vam to nechci kazit, kdyz si tu tak hezky notujete), ale tenhle duvod pena v nadrzi opravdu nema . Pena v nadrzi ma jenom jeden jedinej duvod a to zabranit explozi. Pravda, zpusobuje jeste to, ze se benzin neprelejva, to uz je ale bonus navic. Pomalejsi vytikani benzinu z nadrze je, ehm, konina...
P.S. teda alespon doufam, ze si nikdo z vas nenacpal do nadrze houby na umyvani, to by potom ten benzin asi vytikal fakt pomalejc... .
Doufy, opravdu se pleteš, ta pěna má přesně ten důvod, co psal Inkvizz, je tam kvůli tomu, aby v případě proražení nádrže nedocházelo k rozstřikování paliva, ale aby to palivo jenom vytékalo.
Pokud zagůglíš a zadáš Explosafe (stejnej princip jinej materiál), tak na jejich stránkách je ke stažení video, kde je to krásně vidět, jak to pracuje.