bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přetryskování CRF 250X
11.1.2011 v 10:15
Zdravim,mam hondu CRF 250X rok 04,je na ní komplet vejfuk akrapovič,moto má po prudkém přidání plynu díru,zakucká se a občas i chcípne.Budu vyndavat karburátor,chtěl bych slyšet názory ohledně přetryskování kvůli výměně výfuku.Uvažuju o dynojet kitu,ale nevím,jestli to má význam,jestli nestačí jen vyměnit třeba hlavní trysku.Navíc nevim jaký jsou v karbecu originál trysky,abych poznal jestli s tím už někdo něco dělal nebo jen vyměnil výfuk a na karbec nešahal.Jinak kdybych šel do dynojet kitu tak bych rovnou dal i vzducháč KN.Díky za rady a postřehy.Petr

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

8.2.2011 v 22:30 | Nahoru | #61

volodaj píše: Nemeň, ja teraz keď sadnem z WR na kamarátov Husaberg FE 400, 2003 tak sa mi to zdá ako parník :D. Neviem ako som na tom 2 roky jazdil . Inak dnes kontrola ventilov po asi 50 mth . Stačilo nastaviť jeden ventil + bude treba novú rozvodovú reťaz. Inak všetko OK, takže u mňa veľká spokojnosť. Ono to s tou životnosťou pri tých 250 4T asi nebude až také strašné ako si myslia tí, čo to videla tak na obrázku.


Ty máš štelovatelný ventily na WR250?

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

8.2.2011 v 22:40 | Nahoru | #62
Vespa> Jasný,jehlu jsem právě zvednul a hned to bylo lepší,seřízení bohatosti je na FCR dost problém,to asi víš ,nemáš nějakej fígl? jinak dneska to běželo jen v garáži,zítra to projedu,zahřeju a zkusim poladit.Jo,to tryskování je z webu ThumperTalk,velikost trysek neni problém,jde o to to sladit s jehlou a bohatostí.Když jsem měl jehlu o zářez níž,tak se ani nedalo přidat,hned se to dusilo,jak jsem jí snížil,tak to je hned lepší,dusí se jen při nejprudším přidání naplno.Šroub bohatosti mam 2otáčky,byl to jen muj odhad.Ale je divný,že to střílelo,když to bylo přehlcený a nešlo vůbec přidat,to bych viděl spíš na bohatý

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

9.2.2011 v 07:55 | Nahoru | #63
prackarr> Samozrejme, výmenou podložiek.

Naposledy editováno 09.02.2011 08:08:16

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

9.2.2011 v 21:30 | Nahoru | #64
Zdravím, někde v tomto tématu jsem viděl odkaz na seřizovací šroub bohatosti. Bylo to dost drahé a dnes jsem našel něco levnějšího. Snad se to bude někomu hodit.http://www.zrmoto.cz/sroub-bohatosti-smesi-honda-crf-250-450/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

9.2.2011 v 21:39 | Nahoru | #65
jikom> jj díky,našel jsem ten samej,možná jinej výrobce za 250kč,zejtra se mam stavit v bikerscrown,tam ho mají za 70kč!!Tak jsem zvědavej na tu kvalitu.Jinak dnes jsem přidal na směsi,ale s tim původnim šroubem to jde hrozně,motorka jde pěkně,ale potřebuju tam dát ten novej šroub,tohle je šílený.Už to ale začíná fungovat tak jak má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

9.2.2011 v 21:40 | Nahoru | #66

volodaj píše: prackarr> Samozrejme, výmenou podložiek.


Myslíš,že to pomůže?
Já měřil ventily na CRF450X naposledy v 280MTH a vůle pořád stejná...
Zatím vše původní,bez výměny...

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

9.2.2011 v 21:58 | Nahoru | #67
prackarr> tohle rád slyším

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

9.2.2011 v 22:00 | Nahoru | #68
Vorák> tak to je super, ten internet je stejně paráda. Za 70,- bych ho taky vzal. To seřizování s orig. šroubem jde fakt blbě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

9.2.2011 v 22:14 | Nahoru | #69
jikom> je to šílený,dneska jsem to dělal dlouhejma kleštičkama,ale šlo to aspoň o půl otáčky,to mi pomohlo,ale chce to ještě,tak snad zítra.

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

9.2.2011 v 22:21 | Nahoru | #70
Vorák> jak jsem na to koukal, mohlo by to jít i nějakým krátkým šroubováčkem, ale jak tam nacpat pazoury. Přeju hodně zdaru.

Přetryskování CRF 250X

10.2.2011 v 06:14 | Nahoru | #71
prackarr> Dúfam, že hej. Stačilo vymeniť podložku na najbližší rozmer. Jazdila bez problémov aj bez nastavovania. Keby sa nemenil ten rozvoďák, tak si to ani nevšimnem, lebo nie som nejaký extra zástanca príliš častého zhadzovania veka kvôli kontrole. Vôľa bola ešte v tolerancií ale už na kraji. Keďže bol kryt hlavy dolu, tak som nastavil aj toto. Ja som sa na ne pozeral prvý krát ako tú motorku mám. Bohvie kedy to bolo kontrolované naposledy, či už boli vôbec nastavované a koľko má vôbec mth. Predsa len nepoznám moc jej históriu.

Naposledy editováno 10.02.2011 06:26:48

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

13.2.2011 v 21:29 | Nahoru | #72
Tak jsem dneska vyměnil šroub bohatosti a seřizoval.Motorka jede pěkně,ale upřímně od přetryskování a otevření airboxu jsem čekal větší změnu než jen to,že půjde líp do otáček.Ještě přemýšlím,jestli to neni chudý,při deceleraci to střílí do vejfuku.Když jsem vyměnil hlavní trysku za větší a přitom snížil jehlu o zářez,není to špatně?Svíčka je taková neurčitá,když tomu naložim tak to ani trošku nezakouří.Tak nevim,na webu ThumperTalk je každej ze změny nadšenej,píše jak motorka ožila a jde na zadní plynem i na trojku a já to tak vůbec nepociťuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.2.2011 v 21:42 | Nahoru | #73
Vorák>

1. nemáš tam jehlu pro kterou je to otryskování designovaný. Jehla ovlivňuje směs v nejširším rozpětí ze všeho, přece sem ti ukazoval graf.

2. americký otryskovaní v Evropě obvykle nefunguje, je potřeba ho doladit, většinou směrem do bohata.

Ladění směsi je ladění v pravým slova smyslu, je to o trpělivosti a zdlouhavým zkoušení různých konfigurací.

To střílení při zavřeným plynu - jednoznačně chudá volnoběžná směs, evidentněs ji nenastavil správně. Pro jistotu - volnoběžná směs = volnoběžná tryska + poloha šroubu směsi.

Na začátku jsem varoval že ladění chce zkušenosti, a nebo hodně trpělivosti.

Naflákat tam trysky, dokonce bez doporučený jehly a čekat že to hned pojede super, to nemůžeš očekávat.

Naposledy editováno 13.02.2011 21:43:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.2.2011 v 21:56 | Nahoru | #74
Vespa> Tohle všechno je mi jasný,ale mate mě jedna věc:
Když jsem to přetryskoval,tak jsem tam nechal původní jehlu tak jak byla,nastartuju a motor nechtěl do otáček,dusil se a lítali plameny z vejfuku,tak jsem myslel,že je to moc bohatý,tak jsem snížil jehlu a bylo to hned lepší,ale teď si myslím,že to je všechno jinak.
Při ponechání jehly tak jak byla byla směs chudá,ne bohatá,proto chtělo jehlu ne snížit,ale naopak zvednout.Je moje myšlenka teoreticky správná?
Pak ale nerozumim tomu,že jsem jehlu snížil a motorka funguje normálně,nedusí se a jede vpodstatě jako před přetryskováním.
Ty jehly jsem na netu študoval,viděl jsem i grafy,takový rozdíl v nich neni,dá se to seřídit i s původní.Trpělivost mi neschází,času je dost,jen to chce povzbudit výsledkem...
Jsem vděčný za každou radu a postřeh,nejsem všeznalec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.2.2011 v 22:14 | Nahoru | #75
Vorák> tak zkus menší volnoběžnou a uvidíš - možný to je.

Já teďka zápasím s akceleraní pumpou na svý 250 EXC-F. Jsem už na dobrý cestě, ale taky ještě není vyhráno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.2.2011 v 22:26 | Nahoru | #76
Vespa> no uvidim,zejtra zkusim tu jehlu přizvednout.Ta volnoběžná je vzduch a šroub bohatosti je benzín,rozumim tomu dobře?
O akcelerační pumpičce mi nemluv,tu budu muset asi taky ještě poštelovat,je to teda o sto procent lepší než to bylo,byla přiucpaná tryska,ale pořád to má malou díru při přidání z volnoběhu naplno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.2.2011 v 22:30 | Nahoru | #77
Vorák> malá díra při megarychle připadným plným nevadí, to tak dokonce má být a odstranit úplně to nejde, nebo jen na úkor spotřeby a horšího výkonu. Hlavní je aby to dobře fungovalo při jízdě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.2.2011 v 22:41 | Nahoru | #78
Vespa> Při jízdě to jde perfektně a ta malá dirka po ohřátí mi vlastně nevadí,takhle razantně plyn stejně nikdy nepřidam
Co ten volnoběžnej system,je to tak,že tryska je jako vzdušník a šroub bohatosti je palivo?Tím pádem bych dal menší,tudíž méně vzduchu a více paliva doladil šroubkem?Ono to při deceleraci práskalo do vejfuku vždycky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.2.2011 v 22:46 | Nahoru | #79
Vorák> ty mě dáváš, tryskama proudí přece palivo :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

13.2.2011 v 22:57 | Nahoru | #80
Vespa> No to si myslim,tak proč jsi mi psal,abych zkusil dát tu volnoběžnou menší?Jsme z toho už zblblej.
Vorák> tak zkus menší volnoběžnou a uvidíš - možný to je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X

14.2.2011 v 10:52 | Nahoru | #81

Vorák píše: Vespa>Když jsem to přetryskoval,tak jsem tam nechal původní jehlu tak jak byla,nastartuju a motor nechtěl do otáček,dusil se a lítali plameny z vejfuku,tak jsem myslel,že je to moc bohatý,tak jsem snížil jehlu a bylo to hned lepší



Snížením jehly jsi to ochudil a říkáš že to jelo líp - tudíž navrhuju ochuzení volnoběžnýho okruhu = menší volnoběžná tryska. Mělo by to potvrdit i točení se šroubem směsi.

Většinou je teda střílení do výfuku příznakem příliš chudý směsi, takže jsem se zazačátku domníval že by pomohla větší volnobněžná (=víc benzínu =obohacení směsi). Opačnej extrém je ale taky možnej.

Já tu motorku tady nemám, takže se můžu jen dohadovat podle toho co napíšeš.
Nastuduj si ještě jednou a pořádně jak karburátor funguje. Nevědět že tryskama proudí palivo (a ne vzduch) a pouštět se přitom do ladění je nemoudré :)

Vespa píše:
Jinak to chce určitou zkušenost a hodně pokus omylů.. jestli se na to necítíš tak to svěř zkušenějšímu kámošovi, servisu (dobrýmu) apod.

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

14.2.2011 v 11:17 | Nahoru | #82
Vespa> Nevědět že tryskama proudí palivo (a ne vzduch) a pouštět se přitom do ladění je nemoudré :)
Nejsem idiot,to co jsem psal večer jsem napsal kvůli tomu,že jsi psal ať dám menší volnoběžnou,přitom potřebuju obohatit,tak jsem vymýšlel blbosti,protože jsem nerozumněl jak to myslíš.
Ptal jsem se taky na tohle:
Při ponechání jehly tak jak byla byla směs chudá(střílení,plameny),ne bohatá,proto chtělo jehlu ne snížit,ale naopak zvednout.Je moje myšlenka teoreticky správná??
To mě teď zajímá nejvíc.Každej tvrdí,že při hoření ve výfuku je směs chudá,ale může mít stejné příznaky i bohatá?

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:47 | Nahoru | #83
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:47 | Nahoru | #84
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:47 | Nahoru | #85
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:47 | Nahoru | #86
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:48 | Nahoru | #87
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:48 | Nahoru | #88
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:48 | Nahoru | #89
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:48 | Nahoru | #90
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Podvozek CRF250X proti CRF250 Honda CRF 250R, Honda CRF 250X, Honda CRF 250 F Milagros 2 28.3.2021 v 20:57 Milagros
Homologace a sto Honda CRF 250X J1Rk2 5 19.9.2019 v 07:47 JUPP67
Výměna moto Honda CRF 250X, KTM 150 SX J1Rk2 4 12.8.2019 v 16:57 Kohlstein
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... AimCat 10 9.4.2019 v 10:31 LukynHot
Honda CRF 250X - po prudkém přidání... Honda CRF 250X KubAiS 3 27.11.2018 v 09:43 foxdive


TOPlist