volodaj píše: Nemeň, ja teraz keď sadnem z WR na kamarátov Husaberg FE 400, 2003 tak sa mi to zdá ako parník :D. Neviem ako som na tom 2 roky jazdil . Inak dnes kontrola ventilov po asi 50 mth . Stačilo nastaviť jeden ventil + bude treba novú rozvodovú reťaz. Inak všetko OK, takže u mňa veľká spokojnosť. Ono to s tou životnosťou pri tých 250 4T asi nebude až také strašné ako si myslia tí, čo to videla tak na obrázku.
Ty máš štelovatelný ventily na WR250?
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
Naposledy editováno 09.02.2011 08:08:16
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
volodaj píše: prackarr> Samozrejme, výmenou podložiek.
Myslíš,že to pomůže?
Já měřil ventily na CRF450X naposledy v 280MTH a vůle pořád stejná...
Zatím vše původní,bez výměny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
Naposledy editováno 10.02.2011 06:26:48
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
1. nemáš tam jehlu pro kterou je to otryskování designovaný. Jehla ovlivňuje směs v nejširším rozpětí ze všeho, přece sem ti ukazoval graf.
2. americký otryskovaní v Evropě obvykle nefunguje, je potřeba ho doladit, většinou směrem do bohata.
Ladění směsi je ladění v pravým slova smyslu, je to o trpělivosti a zdlouhavým zkoušení různých konfigurací.
To střílení při zavřeným plynu - jednoznačně chudá volnoběžná směs, evidentněs ji nenastavil správně. Pro jistotu - volnoběžná směs = volnoběžná tryska + poloha šroubu směsi.
Na začátku jsem varoval že ladění chce zkušenosti, a nebo hodně trpělivosti.
Naflákat tam trysky, dokonce bez doporučený jehly a čekat že to hned pojede super, to nemůžeš očekávat.
Naposledy editováno 13.02.2011 21:43:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
Když jsem to přetryskoval,tak jsem tam nechal původní jehlu tak jak byla,nastartuju a motor nechtěl do otáček,dusil se a lítali plameny z vejfuku,tak jsem myslel,že je to moc bohatý,tak jsem snížil jehlu a bylo to hned lepší,ale teď si myslím,že to je všechno jinak.
Při ponechání jehly tak jak byla byla směs chudá,ne bohatá,proto chtělo jehlu ne snížit,ale naopak zvednout.Je moje myšlenka teoreticky správná?
Pak ale nerozumim tomu,že jsem jehlu snížil a motorka funguje normálně,nedusí se a jede vpodstatě jako před přetryskováním.
Ty jehly jsem na netu študoval,viděl jsem i grafy,takový rozdíl v nich neni,dá se to seřídit i s původní.Trpělivost mi neschází,času je dost,jen to chce povzbudit výsledkem...
Jsem vděčný za každou radu a postřeh,nejsem všeznalec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
Já teďka zápasím s akceleraní pumpou na svý 250 EXC-F. Jsem už na dobrý cestě, ale taky ještě není vyhráno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
O akcelerační pumpičce mi nemluv,tu budu muset asi taky ještě poštelovat,je to teda o sto procent lepší než to bylo,byla přiucpaná tryska,ale pořád to má malou díru při přidání z volnoběhu naplno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
Co ten volnoběžnej system,je to tak,že tryska je jako vzdušník a šroub bohatosti je palivo?Tím pádem bych dal menší,tudíž méně vzduchu a více paliva doladil šroubkem?Ono to při deceleraci práskalo do vejfuku vždycky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
Vorák> tak zkus menší volnoběžnou a uvidíš - možný to je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování CRF 250X
Vorák píše: Vespa>Když jsem to přetryskoval,tak jsem tam nechal původní jehlu tak jak byla,nastartuju a motor nechtěl do otáček,dusil se a lítali plameny z vejfuku,tak jsem myslel,že je to moc bohatý,tak jsem snížil jehlu a bylo to hned lepší
Snížením jehly jsi to ochudil a říkáš že to jelo líp - tudíž navrhuju ochuzení volnoběžnýho okruhu = menší volnoběžná tryska. Mělo by to potvrdit i točení se šroubem směsi.
Většinou je teda střílení do výfuku příznakem příliš chudý směsi, takže jsem se zazačátku domníval že by pomohla větší volnobněžná (=víc benzínu =obohacení směsi). Opačnej extrém je ale taky možnej.
Já tu motorku tady nemám, takže se můžu jen dohadovat podle toho co napíšeš.
Nastuduj si ještě jednou a pořádně jak karburátor funguje. Nevědět že tryskama proudí palivo (a ne vzduch) a pouštět se přitom do ladění je nemoudré :)
Vespa píše:
Jinak to chce určitou zkušenost a hodně pokus omylů.. jestli se na to necítíš tak to svěř zkušenějšímu kámošovi, servisu (dobrýmu) apod.
Nejsem idiot,to co jsem psal večer jsem napsal kvůli tomu,že jsi psal ať dám menší volnoběžnou,přitom potřebuju obohatit,tak jsem vymýšlel blbosti,protože jsem nerozumněl jak to myslíš.
Ptal jsem se taky na tohle:
Při ponechání jehly tak jak byla byla směs chudá(střílení,plameny),ne bohatá,proto chtělo jehlu ne snížit,ale naopak zvednout.Je moje myšlenka teoreticky správná??
To mě teď zajímá nejvíc.Každej tvrdí,že při hoření ve výfuku je směs chudá,ale může mít stejné příznaky i bohatá?
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podvozek CRF250X proti CRF250 Honda CRF 250R, Honda CRF 250X, Honda CRF 250 F | Milagros | 2 | 28.3.2021 v 20:57 Milagros |
Homologace a sto Honda CRF 250X | J1Rk2 | 5 | 19.9.2019 v 07:47 JUPP67 |
Výměna moto Honda CRF 250X, KTM 150 SX | J1Rk2 | 4 | 12.8.2019 v 16:57 Kohlstein |
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... | AimCat | 10 | 9.4.2019 v 10:31 LukynHot |
Honda CRF 250X - po prudkém přidání... Honda CRF 250X | KubAiS | 3 | 27.11.2018 v 09:43 foxdive |