Téma: highsider - jak předejít / jak ustát
 
10.1.2011 v 19:22
ukázkový H.

Ahoj. Už se mi jednou stalo něco podobného, jako tomu klukovi na videu. Já to naštěstí ustál. Ani nevim jak, pamatuju si jen, že jsem dělal na motorce holubičku a modlil se, at jsem co nejdál od svodidel. Ten svůj přičítám tomu, že jsem při průjezdu zatáčkou dal plynu příliš moc a zadek tak uklouzl (a urval držák SPZ)

Na tom videu mi ale přijde, že ten kluk žádnou chybku neudělal. Nebo ano?

A jak se dá něco takového ustát? štěstím?

P.S.: snad nikoho neurazím, moc zkušeností nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) highsider - jak předejít / jak ustát

10.1.2011 v 23:51 | Nahoru | #1

karf píše: No to přidání plynu má za následek utržení kola do smyku a mohl by pokračovat po zadku ve skluzu. Ono se pak ale asi při ubrání plynu to zadní kolo "chytne" a pak následuje kopanec a highsider


Po smyku ještě nemusí nutně následovat highsider, pokud není jezdec křečovitý a plynule ubere plyn. Kopanec většinou přijde proto, že pilot leknutím zaklapne plyn, čím ztratí i ten zbytek adheze zadní pneumatiky.

Mě se podařil highsider na podzim, kdy jsem brutálním bržděním zablokoval přední kolo abych se vyhnul srážce s autem. Normálně dokážu včas brzdu pustit, ale tady bylo auto pořád nebezpečně blízko a tak jsem si nedovolil tlak na páčku snížit. Proto následovalo, co následovat muselo.

(reakce na) highsider - jak předejít / jak ustát

11.1.2011 v 08:45 | Nahoru | #2

Petřičák píše: Po smyku ještě nemusí nutně následovat highsider, pokud není jezdec křečovitý a plynule ubere plyn. Kopanec většinou přijde proto, že pilot leknutím zaklapne plyn, čím ztratí i ten zbytek adheze zadní pneumatiky.


No ve smyku tu adhezi právě ztratí tím, že dá moc plynu. Když trochu ubere, tak se buď veze po prdeli dál a nebo se chytne
A když ubere ještě víc, tak se adheze zase vrátí a je z toho buď hajsoš pro diváky a nebo pro dochtory...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist