globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterie MiGM, zvlastni chovani
27.12.2010 v 15:59
Cau, chci se jen zeptat preventivne. V motorce (ZX10R 04) mam priblizne rok novou baterii MiGM, cely rok uplne v pohode. Ted mi stoji motorka asi 2 mesice na dvorku pod plachtou a rekl sem si, ze bych moh zkontrolovat a dobit baterii. Tak sem ji zmeril pres 12V zasuvku co mam pod sedackou a mela 12.98 V, coz mi teda prijde hodne podezrele moc. Pri zapnuti zapalovani, kdy se rozsviti parkovacky, zavrci privera a cerpadlo, tak to spadlo na 12.5 (pri cerpadle 12.4), po vypnuti to skocilo na 12.6 a pomalu to zaclo stoupat nahoru. Pripojil sem to teda na nabijecku udrzovacku (z Louise automatika ma 300mA, neco jako Lidl, ale tu mam ted v garazi na aute) aby baterku dostouchala.

Chci se teda zeptat jestli je to normalni ci zda s tou baterii muze neco byt spatne? Startovat sem nezkousel, ale predpokladam, ze by to v klidu chytlo.


1 reakcí na tento příspěvek Baterie MiGM, zvlastni chovani

27.12.2010 v 16:06 | Nahoru | #1
Napětí na prázdno ti nic neřekne. 13V je v tomto režimu celkem běžný. 12V ukáže i když je tam málo elektrolitu. Světla jsou malá zátěž, ale pokud bys zapnul všechny, pak by to možná něco řeklo. Nejlepší co můžeš doma udělat je startovací zkouška. Napětí při startu by ti nemělo klesnou pod 9,5V. Pak je aku "mrtvá". Jinak ideálně by měla držet cca 10,5V při startu. Ale po roce se nezničí. Navíc tyhle aku už jsou dnes celkem odolný. Jen dobij a nech být. Popřípadě ještě jednou za měsíc až dva. Pokud bude na jaře bezproblémů startovat, nechaůl bych jí tam bez obav.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie MiGM, zvlastni chovani

27.12.2010 v 16:44 | Nahoru | #2

Poggy píše: Napětí na prázdno ti nic neřekne. 13V je v tomto režimu celkem běžný. 12V ukáže i když je tam málo elektrolitu. Světla jsou malá zátěž, ale pokud bys zapnul všechny, pak by to možná něco řeklo. Nejlepší co můžeš doma udělat je startovací zkouška. Napětí při startu by ti nemělo klesnou pod 9,5V. Pak je aku "mrtvá". Jinak ideálně by měla držet cca 10,5V při startu. Ale po roce se nezničí. Navíc tyhle aku už jsou dnes celkem odolný. Jen dobij a nech být. Popřípadě ještě jednou za měsíc až dva. Pokud bude na jaře bezproblémů startovat, nechaůl bych jí tam bez obav.



jasny , tech 13 me proste prekvapilo, po 2 mesicich co to stoji na mraze, a to sem ji predtim asi nemel uplne dobitou, pac sem ji vyflusal gripama, hodinku dal na nabijecku (takovou tu velkou klasiku cervenou co ma stupnici do 9 A), a jel pak asi 150km. no mozna ji to nabilo uplne , nevim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist