paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Počkať, alebo ísť do toho
Nazdar.

Keďže som fagan, a mám 16 rokov. Prišiel som si sem pre radu. Vlastním Hondu CBF 125. Jediný nedostatok ktorý ja vnímam sú gumy. Necítim sa isto v náklonoch, a nebodaj keď naprší tak moja max rýchlosť je 40-60 km/h. Sú pomerne úzke, čo ma obmedzuje. Keďže si na motorky zarábam sám, takže si radšej dvakrát rozmyslím čo si kúpim. Rozmýšľal som nad KTM Duke 125 (odkúpenie od kamaráta) alebo Aprilia RS 125. Obe majú niečo do seba.. Len ma odrádza to že je to stále 125tka a veľký rozdiel to nebude, bude to teoreticky ten istý motor, len s inou kapotážou, a s inými gumami. V mojom prípade dosť zásadná vec.

Druhá vec, nie je to vyhodenie peňazí ? Veľmi sa mi páčia, či už po vizálnej stránke, aj gumy hrajú veľkú rolu. A ešte majú o niečo viac kW. (Duke - 11kw, Aprilia - 21kw) A tá Aprilia by mi mohla vydržať dlhšie, lebo si myslím že tá už potiahne troška lepšie ako momentálna CBFka.. Len zase je to superšport, ja chcem chodiť na výlety, nebolí z toho chrbát ? Natíska sa mi mnoho otázok, tiež tá či 2T nežerie “troška” viac než by mal, a podobne. Aký je váš názor ? Mám radšej vydržať na CBFke do 18cky a potom kúpiť niečo silnejšie ?

Budem rád sa Vaše názory a odpovede.

Uptade - Tak som sa už na KTMke aj povozil, je to niečo iné ale zvyknúť by sa na to dalo. A myslím že je aj trošku silnejšia než CBFka.

Počkať, alebo ísť do toho

Skvělá odpověď, děkuji! 30.9.2019 v 13:20 | Nahoru | #1
Jednoduše, vykašli se na to

Jezdi se svojí cbf, sbírej zkušenosti šetří peníze s nulovou údržbou a malou spotřebou a pak skoč na něco většího i s papírama ... Mimochodem vím že na cbf jsou ultra tenký gumy ale na CBR jsem měl taky jen 90tky a stejně držela až na stupačku o zem jen to chtělo dost odvahy abych těm gumám věřil

Počkať, alebo ísť do toho

Skvělá odpověď, děkuji! 30.9.2019 v 15:56 | Nahoru | #2
1. nauč se na té CBF jezdit
2. pokud je opravdu problem v gumách, není nic jednoduššího než je vyměnit za pár set eur. (myslím, ale že to není v gumách, ale v palici a bode č.1)

Počítej s tím, že otevřenej dvoutakt nebude jezdit za 3l jako CBF, ale tak za 8 - 10 když to budeš honit + olej.
Osobně bych se na 2T vykašlal, naučil se jezdit na CBF a v 18 koupil silnější. Stejně bys to tak udělal I kdybys měl RS s 21kw
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 lukomil 30 19.4.2024 v 14:09 rg250
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 Wiwien 5 13.3.2024 v 10:43 fzr
Nefunkční ukazatel paliva KTM Duke 125 WriX 6 22.1.2024 v 06:12 WriX
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 Leee 1 20.12.2023 v 20:36 jardad


TOPlist