Téměř po 20ti letech jsem vytáhl tuhle Jawu 350/354 rv 1961 z garáže a teď vyvstává hlavní otázka: Co s ní dál aby se na ní dalo legálně vyrazit do světa.
Velkej techničák psanej na mě sice mám, ale SPZ propadly v depozitu (kvůli mojí blbosti).
1. Přepsatelný papíry jsem po půl roce nesehnal.
2. Postavit ji na veteránský značky nebude asi snadný, kvůli barvě do který ji hodil původní majitel někdy před 30ti lety. Jinak je 99% dílů origo. (Benevolentnost veteránskejch testací a komisařů neznám)
Takže co dál??
Je to kráska i přes její “nedokonalosti” a rád bych ji oživil.
Napadá někoho nějaká spásná myšlenka?
Díky
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/35/454978_f89b40a500bfaebcfe8d0e6788288128.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/35/454979_dfe124338ed43c0177dace41ee397d8c.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/35/454980_9f3446f2ba1e0ceecc6c9960b03fadd9.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/35/454981_426772a0a39d8e6de65b41cd83a34190.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/35/454982_b42acdf022bee34c0e03dedbd51068c5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/35/454983_5975ce5ee910211cb541f5276c77e512.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 a co s ní dál
Ale nejprve bych oslovil nějakej klub, zda by to neotestovali tak jak to je.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 a co s ní dál
prohledej fórum na jawamanii každou chvíli se to tam řešilo, hlavně se na to neptej znova, protože někteří líní lulani se ptají dokola na věci které už byly x krát a nemají to tam rádi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 01.09.2018 19:52:25
- Pokud je motorka nerenovovaná a práce na ní prováděné jsou z uživatelského důvodu a staršího data (píšeš lak 30 let) správně by ti jí měli otestovat jak je. Změny provedené během normálního občanského užívání (dobové) jsou důkazem a výpovědní hodnotou konkrétního stroje a tyto změny včetně neoriginálních doplňků a vyměněných dílů mají na stroji ZŮSTAT! Veterán má být nejen ukázkou dobové výroby, ale i motorizmu jako takového - ukázkou doby - nedostatku dílů, zaměnitelnosti dílů, domácí pomoci si při opravách... To dělá každý stroj jedinečným a je nesmyslné taková vozidla zestejňovat se stovkami jiných.
- Pokud půjdeš cestou renovace, pak bohužel motorka musí být ve stavu jak byla vyrobena, jinak neprojde. Podobně neprojde, pokud se budeš snažit přizpůsobit ji nějakým stříkáním do "Normandie", protože to už není dobová uživatelská změna, ale účelová novodobá za účelem projít testací. Ovšem pravda je, že některé testační komise doposud neví která bije...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3908, 3909] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 117258 | Dnes v 16:10 dave-lister |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka | Matmote123 | 24 | 17.1.2024 v 19:44 Frantas |
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka | jawari | 1 | 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein |