pokouším se o renovaci své cz, a poté bych ji chtěl dát na veteránské značky. Mám nádrž, která je kitovaná a má hloubkovou korozi, takže dát ji do chromu by nešlo, ale někde jsem četl, že abych získal veteránské značky, tak musí být chrom všude tam, kde dřív byl. Koupit novou nádrž s chromem není levná záležitost, a tak jediné řešení, které mi zbývá je prostě celolak a na boku stříbrná/bílá barva zbytek motorky je černá se zlatými linkami. Projde to takto veteránskou atestací? Jinak zbytek motorky je v pořádku.
1 reakcí na tento příspěvek Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175
Naposledy editováno 20.03.2023 12:19:25
1 reakcí na tento příspěvek Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175
1 reakcí na tento příspěvek Podmínky pro veteránské SPZ Cz 175
Problém je, že "bazin" neví která bije, má nějakou utkvělou představu a tu šíří jako fakta. Ano, P.T. komisariát zná moje stroje, zná i mne a troufnu si tvrdit, že mám i nějaké renomé. Jak jsem řekl, je to o domluvě. Opravdu nenakládám 6 strojů (a nejsou to jen motorky) a nevleču je kamsi. Přesně to tu veřejně fakt popisovat nebudu. Ne že by se jednalo o nějaké šméčko, ale i tak do toho nikomu nic není a na rozdíl od většiny tlachajících já tu nejsem až tak anonymně a nerad bych si hrál na nějaký Horusice.
Asi takhle, milý mladý příteli. Takový pražský VCC má podle oficiálních statistik skoro 500 členů. Každý z těch členů má opravdu víc jak jeden vergl (a tipl bych si, že ze 2/3 to budou auta). Kdybychom vycházeli z tvého mylného předpokladu, že přetestace se ze zákona / vyhlášky oficiálně provádí jen jeden konkrétní termín v roce, znamenalo by to v jeden den navozit někam - nejlíp asi na letenskou pláň - stovky, no, spíš tisíce veteránů. A mezi nimi by zmateně a vyčerpaně pobíhala tříčlenná komis. Jako představa to je nesporně zajímavá, byl by to slušnej sraz, ovšem v reálu to takhle opravdu nefunguje. Takže opakuji, když o tom nic nevíš, mlč!
Mě právě jen zajímalo, vzhledem k opakovaným výkřikům, jak jsou "véčka" na hovno, které se vyskytnou v každém tématu, kdy na ně přijde řeč, co proti nim kdo konkrétního má. Ovšem tím jsem myslel ty, kteří je skutečně provozujou. Ne internetové žvanily, kteří vědí kulový, ale maj utkvělou potřebu do všeho kafrat, ke všemu se vyjadřovat. Ne že bych "véčka" považoval za dokonalý (ovšem to rozhodně nejsou ani bílý s STK), určitě by se jim dalo ledacos vytknout či změnit, ale zaplaťpánbůh, totiž ponovu zaplaťalláh, za ně.
Co se týče kejvaček, péráků a podobný havěti, můžu se jen podepsat pod to, co napsal bromep. Do tohoto tématu jsem se už ale nechtěl pouštět, už jsem se o tom nadiskutoval dost a je to marný, je to marný, je to ... marný. Kejvačkáři jsou stejně agresivní a samolibá skupina, jako třeba cyklisti a čoklaři. Nevidí, neslyší, nejsou přístupni argumentům, melou si jen to svoje...
Stran zakladateli tématu (pokud to tu ještě vůbec sleduje), normálně si najdi nějaký klub, třeba který máš blízko, a tam se zeptej. Pokud "zbytek motorky je v pořádku", jak píšeš, jsem si jist, že nádrž nikdo rozumný řešit nebude. Pokud bude chtít být komisariát jó pintlich, může do protokolu zapsat něco jako: "barevné provedení neodpovídá zcela originálu, nádrž pouze lakovaná, z důvodu výchozího stavu nádrže nebylo možno při renovaci dodržet původní kombinaci lak / chrom". A tím máš problém nádrže vyřešen, na funkci rostlináře nemá vliv. Ale schválně jsem se teď díval do protokolu, neb si vůbec nevybavuju kolonku k lakování. A je to tak, v současnosti platný protokol to výslovně neřeší. Je tam čalounění (sekce 15), ale barva nikoliv. Takže poznámka by se musela udělat buď do sekce "Restaurováno přestavěno (kdy a kým)", případně kolonky 14f, což si ale nejsem jist, jestli z principu není blbost (týká se aut a sidecarů). Co se týče KTK, tím se vůbec nezatěžuj, to se řeší přes klub. Jo, a samozřejmě, tak jako kdekoliv jinde, můžeš narazit na blba, co si honí ego. Tak se prostě seber a jdi jinam. Nebo se hádej, pokud máš na to nervy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 | yagi | 14 | 5.3.2024 v 16:52 Deadman |
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 | Jezdíííík | 5 | 24.12.2023 v 04:19 Hybrš |
ČZ 175 450 ČZ 175/450 | Matejj12 | 3 | 15.9.2023 v 19:24 Benda1 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |