Na těsnící vlastnosti by to asi nemělo mít vliv a kluzná trubka jde normálně vsunout, ale zrovna 2x košer mi tohle řešení nepřijde...
Ideální by asi byl kroužek tohoto typu
ale nemohu jej nikde najít v příslušeném rozměru (a neznám číslo jeho normy).
Při rozebírání ani v jednom kluzáku žádná ségrovka nebyla a gufera rozměru 36x47/7 byla zarovnána s horní hranou kluzáku.
Koukal jsem taky do katalogu náhradních dílů, v tom je rovněž zakresleno jen gufero bez jakéhokoliv zajištění.
Dokázal by mi někdo říci, jak to má být správně sesazeno?
Předem díky za odpovědi!
Položka 18 tu:
Mj. je to celkem obyčejná ségrovka, jenom má ta ouška nižší.
P. S.: Ségrovka co máš na druhé fotce je speciálně vyráběná pro motocykly a není tedy dle normy (je nižší než normální, to je její hlavní deviza).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |