Kazdej musi jednou na necem zacit
. Ale na danej model motorky pomuze manual. Nejspis bude nejaka ryska na casti pevne spojene s klikovkou, ktera pomuze najit horni uvrat pistu ve valci. Ja to mam na volnobezce, ktera se kontrolnim okynkem v krytu motoru musi nastavit do souhlasne polohy s ryskou na karteru. Pak se nastavi vackova hridel proti klikovce, vetsinou to vychazi tak, ze jsou ventily prvniho valce ve strihu(moment kdy vyfuk temer zavreny a sani se otevira). Me tuto polohu vacky ukazou cisla na kolech vuci delici rovine hlavy valce a vika ventilu - opet popsano v manualu. Kdyz je vse nastavene, navlece se retez na vacku aby casovani sedelo a zkousi se otacet motorem. Nic se v tom nesmi potkavat. Jsou dobrodruzi, kteri nastartujou hned po slozeni rozvodu a vlastne uz pak ani nenastartujou...
. Kdyz to protocis pomoci goly aspon o dve otacky, mas jistotu, ze se nic nepotka muzes pak zkusit startovat - maximalne to nepujde, ale nic se neznici. Jo a pred staryem jeste zkontrolovat stav napinaku a napnuti retezu. Moc povoleny retez muze preskocit o zub a vice a pak hrozi velke riziko zniceni motoru. Vic me k tomu nenapada, je mnoho druhu rozvodu, ale princip je vzdy stejny.