globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moto v tahu jede a po chvíli nejede
Zdar všichni, potřeboval bych poradit, jestli někdo nemá podobnou zkušenost - Suzuki GSX 600 F 2000r.v. / 44tis. km
Start je v poho, moto jede úplně v pořádku, volnoběh OK. Po městě a okreskách, kde se mění rychlost (nešetřím to), jede úplně normálně, ale problém nastane, když najedu na dlouhý úsek (D1,R10,Jižní spojka apod. - 80 až maximálka). Po chvíli je motor, jak, když mu dochází šťáva (čím vyšší rychlost, tím dřív). Začne se dusit, vynechává válec a nakonec chcípne. Po chvilce cca cigáro, zase natočí a jede se dál, ale potom zase a zase atd....Nejdřív stačilo dojet k pumpě, dotankovat plnou (do plna znamená dotank max. okolo 8L - do 20L nádrže), pak jela zase v pohodě, ale postupně se to zhoršuje a teď je jedno kolik je v nádrži. Čeropadlo tenhle typ nemá... Takže vše pouze podtlak.

Kohout - rozebraný a zdá se taky v poho (membrány) - trochu sákne těsnění u nádrže
Svíčky - nové BOSH
Karburátory - trisky, plováky, membrány - OK
Filtr vzduch - OK
Olej - celkem neztrácí
Cívky - OK
Fajfky - nově krácené kabely a opět našroubované
Jiskra - OK
Svody - textil omotávka, ale dělalo to i před tím...
Nekouří....

Už mi nějak docházejí nápady, co by to mohlo být....

Naposledy editováno 20.04.2018 00:28:01

1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2018 v 04:56 | Nahoru | #1
nejspíš ucpaný víčko nádrže

(reakce na) moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2018 v 05:11 | Nahoru | #2
dangsx1100g> Jj taky si myslím, zkus to s otevřeným víčkem nádrže.

1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2018 v 21:17 | Nahoru | #3
Čau, robil mi to zanesený palivový filter. Dal som nový a zas to isté , po čase. Potom som vyčistil nádrž, bola tam hrdza a dal štvrtý palivový filter a už OK. Tá hrdza bola tak jemná, že na filtri nebolo nič vidno. Držím palce. PS: ten štvrtý palivový filter som dal z nafťáku, teraz čakám kedy mi to zapchá karburátory.

moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2018 v 18:28 | Nahoru | #4
To fakt vypadá na ten kohout, nemůže to být nějakým způsobem zanesené pod tím sítkem? Je divný že na rezervu to jede nejdéle, když polohou PRI defakto vyřadíš podtlak, který ti pouští benzín po nastartování. Tím pádem podtlakovou hadičku můžeš vyřadit a zaměřit se na to sítko. Každopádně jak moc teče benzín, když dáš polohu PRI? Co si pamatuju, tak na fku to byl dost velký proud.

1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2018 v 23:15 | Nahoru | #5
Ten bazmek z boku karburátoru je jen snímač polohy škrtících klapek, je to propojené s řídící jednotkou, která na základě toho, tuším, mění předstih. Pokud nebude problém v proudu benzínu z kohoutu, možná to čidlo bude nějak posunuté (možná se uvolnily ty šroubky, které jej drží) - jestli si to dobře pamatuju z manuálu, tak se to dá seřídit s obyč. multimetrem, kdy jen nastavíš polohu toho čidla pomocí udávaných hodnot odporu v koncových polohách. Ale to už předbíhám...

Naposledy editováno 22.04.2018 23:16:20

1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 22.4.2018 v 23:42 | Nahoru | #6
Když ti to nejede, máš zality palivovy filtr benzinem? Mě se stávalo, že se mi, nikdo neví proč udělal podtlak a přestalo to jet, stačilo sundat palivovou hadicku co vede k filtru z nádrže, benzín pak natekl a mohlo se pokračovat
Ovzdusneni ok, kohout mám sice automaticky, ale kuchnuty tak, aby tekl pořád a nikdo neví proč to zlobilo.... Poslední vyjizdka byla ok, ale jestli to je v pořádku ještě nevím
Jediný rozdíl, mám bandit 650
Asi jsem moc nepomohla , co?

1 reakcí na tento příspěvek moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 23.4.2018 v 10:24 | Nahoru | #7
Mně některý z vyjmenovaných problémů dělal velký Bandit a nakonec to byla prasklina na palivové hadičce - když byl motor chcípnutý, nebo jel na volnoběh, tak z toho nic neteklo a až podtlak ji lehce zdeformoval a tu prasklinu "otevřel". Ve vyšších rychlostech tak neměla co pít.

moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 23.4.2018 v 11:07 | Nahoru | #8

Tady máš výřez z manuálu, ať to nemusíš hledat. Jedna z těch vypsaných závad to určitě bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto v tahu jede a po chvíli nejede

Skvělá odpověď, děkuji! 23.4.2018 v 15:03 | Nahoru | #9

ePPi píše: to zní logicky, ale tak mi řekni, že když začne cukat, a dam plnej knedl, tak se chytnou všechny 4... Zkusim to napojit na přímo novou hadicí do karb-nádrž, jak psal gobern a uvidíme...


Má pravdu s tou prasklou hadičkou. Podtlak se bere na karbecu mezi škrticí klapkou a šoupátkem. Takže při plně otevřené klapce a vyšších otáčkách otáčkách je zde takový podtlak, že to tu prasklinu v hadičce eliminuje. Při nízkém zatížení je prasklina zavřená, při středním se otevře. Současný stav nemusí trvat dlouho, až to praskne víc, nepojedeš vůbec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist