Líbilo se mě BMW G 660 GS jenže je to motorka pro ženy co jsem tak četl a pro menší lidi. Nebo Yamaha XT 660R, XT 600R atd...
Jezdil bych silnice 60/40 pole a louky.
Motorka do 100 000. Řidičák mám A2.
Byl bych rad za radu a osobní zkušenosti co mě napíšete.
Naposledy editováno 20.02.2017 12:47:46
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
DR RSE
660 TENERE
KLE
Transalp
Naposledy editováno 20.02.2017 08:40:56
(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
aAlofok píše: Dovi> Jak říkáš v prvním odstavci to mám na mysli :) Kdybych chtěl vyloženě vorat pole nebo dělat bordel tak si pořídim enduro či krosku.
Mě stačí polní cesta nebo měl jsem na mysli cestu k rybníku na ryby. :)
Takže ani ne tak silnice versus terén, ale spíš zpevněný vs. nezpevněný povrch cesty.
Potom je to OK u všech zde zmíněných strojů.
A jenom ještě malou poznámku z praxe (a už dám pokoj):
Ten zamýšlený poměr 60/40 bývá často velmi optimisticky nastřelen ve prospěch "terénu".
Skutečnost pak bývá z dlouhodobého hlediska (na konci sezóny) dost odlišná. Třeba na 5000 km najetých po silnici připadají jen stovky nebo i jen desítky kilometrů po nezpevněných površích nebo dokonce v opravdovém terénu. Ale může být, že Tě off-road hodně chytne a budeš pokukovat po vhodnější motorce než je to řekněme 220-260 kg těžké cestovní (silniční) enduro...
Tož zlom vaz, a ať dobře vybereš!
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Ibaže slušná do 100 000 dosť ťažko , ale poslal som ti tip cez správu .
(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Wenca24 píše: TomElefant750> Jj a nebo ještě X-chalange
Tam by to měl do toho kila fousový, s tím škrcením asi spíš nereálný. Navíc pokud ještě moc neví jak moc chce jezdit terén tak je to (stejně jako LC4) zbytečně vyhraněná motorka.
Ale jinak fajnovej stroj, uvažoval jsem o něm, pak jsem zvolil rozpočtový řešení.
Čau, Tom