Tady je video, jak to vypadá:
Na netu jsem našel informaci o tom, že se jedná o možný projev poškozeného těsnění pod hlavou, takže to vypadá, že normální to není. Setkali jste se s tím někdo prosím?
Jinak kompresi bych změřil, ale nemám jak, manometr nemám. Jen jsem zjistil, že na otočení klikovkou je potřeba 13Nm, tam, kde dojde (kažedé dvě otočky) ke kompresi, je potřeba cca 20 - 21Nm, víc toho bez manometru asi nezjistím
Předem díky za jakoukoliv pomoc.
Stejne tak za tim ze nema kompresi nemusi byt tesneni ale spousta jinych pricin - netesnici ventily, netesnici pisty....
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
Ahoj,
nic proti, ale klika na tomhle motoru je pootočená po 180 stupních a tvůj motor se chová jako jednoválec.
Dle mého je jeden válec úplně bez komprese. Když sundáš ventilové víko a vše se chová jak má, tak bych hledal problém uvnitř válce.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
Jinak KLE dekompresor nemá, tak ho ani hledat nemusíš. Jsem stejného názoru, dle tvého videa tam něco není v pořádku a jinak než sundáním hlavy to nezjistíš a pak budeš prostě pokračovat dál. Je to minimální tah a dozvíš se celkem dost v jakém stavu motor je. Maximálně bych pak sundal ještě vanu a podíval se zespodu, popřípadě trošku prohlédl olej co jsi vypustil. Pokud s tím chceš jezdit dál, tak máš ještě hodně času do jara a pak budeš vědět jak na tom jsi.
Keď som sa ešte za čias Škodoviek 100-130, žigulákov, poľských Fiatov a Moskvičov hrabal v ich motoroch tak sa tesnosť krúžkov vo valci kontrolovala tak, že sa do valcov po zhodení hlavy nalial petrolej a čakalo sa ako rýchlo pretečie /potom sa samozrejme musel vymeniť olej ale ten budeš dávať nový aj tak/ ak si dobre pamätám tak na dobrom motore tam vydržal aj do druhého dňa. Porovnávať kompresiu na 2T a 4T mi príde ako vtákovina.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |