Tady je video, jak to vypadá:
Na netu jsem našel informaci o tom, že se jedná o možný projev poškozeného těsnění pod hlavou, takže to vypadá, že normální to není. Setkali jste se s tím někdo prosím?
Jinak kompresi bych změřil, ale nemám jak, manometr nemám. Jen jsem zjistil, že na otočení klikovkou je potřeba 13Nm, tam, kde dojde (kažedé dvě otočky) ke kompresi, je potřeba cca 20 - 21Nm, víc toho bez manometru asi nezjistím
Předem díky za jakoukoliv pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
vilemx píše: Na tvůj dotaz jistě přijdou zcela protichůdné odpovědi. Z mé zkušenosti nevytahuj písty z válců, pokud to není nezbytné. Nebudou si potom muset sedat = přizpůsobovat = opotřebovávat.
Děkuji za reakci Původně jsem chtěl měnit preventivně těsnění pod válcem, ale právě z tohoto důvodu teď zvažuji spíše to, že válec vůbec nebudu sundávat.
sullda> Okej ventily jsou slušně obalené, ale petrolejová koupel a kartáček na zuby s otravnou ruční prácí to řeší velmi dobře
Naposledy editováno 04.01.2017 23:02:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |