Zdravím všechny motorkáře a chtěl bych poprosit o radu a zkušenosti majitele Jawy 350 typ 640 a podobné. Před téměř dvaceti lety jsem z rodiných důvodů prodal svého mazlíka 250/559. Nedávno jsem si domů přivezl dost zanedbanou, ale ještě funkční 640 black style. Už jsem ji přezul, vyměnil obložení brzd, spínače, filtr, elektronický přerušovač směrovek. A teď dotaz:
Motorka dost kouří a chtěl bych zkusit vyčistit a seřídit karburátor, který se chová prapodivně. Karburátor je Jikov. Máte někdo zkušenost s opravnou sadou co se prodává k tomuto karburátoru? Na motorce je Wape Z04, lze u toho hnout s předstihem a jak ho případně měřit?
Díky za jakěkoliv odpovědi a doufám, že budou užitečné nejen pro mne.
S pozdravem Viktor
Naposledy editováno 22.10.2016 23:26:52
2 reakcí na tento příspěvek Opravy a seřízení Jawa 350 typ 640
Osobně jsem zakoupil a namontoval tureckou repliku karburátoru za cca 750,-Kč. Oveřil jsem si seřízení hladinky, vyměnil trysky a jezdím. Nedej na zlé jazyky. Je to rukama.
- kvůli výbrusu nemusíš demontovat motor. Stačí nádrž.
- válce nejlépe otryskat, firem na to je hafo
Tak studuj, časem přídeš na to, že Jawka je jenom taková větší skládačka.
1 reakcí na tento příspěvek Opravy a seřízení Jawa 350 typ 640
Já měl i potom problémy s karbecem, proto jsem pořídil za cca 1500,- nový originál Jawa. Vypadá stejně jako Jikov, ale má nápis Jawa. Vyrábí se v číně, zpracování je obstojné. Co je hlavní, funguje 100%. Musí to být ale originál, Thaiwanská náhrada je shit.
Jinak hulí mi to taky a hulilo, dokud jsem nezapojil Oilmaster (byl odpojený od předchozího majitele). První nádrž oilmaster + mix v nádrží to hulilo ještě víc samozřejmě. Teďka už jsem dal jen N95 a není to tak zlý. Dávám olej Mogul Alfa 2T - dle specifikací by to mělo být něco mezi Mogul TS a Mogul TSF, takže pro mě dobrej kompromis a za těch pár peněz v Mountfieldu si myslim, že dobrý . Ten Mogul sám o sobě tak nehulí. Karbec jsem nastavil podle té příručky vejš do "továrního nastavení", přidal clonku (byla vyřezaná), vyměnil vzduchovej filtr, vyčistil karbec, vyměnil gumičky ke a od karbecu abych měl jistotu, že to těsní a nemám problém Džawu nastartovat startovacím rituálem studenou klidně po týdnu stání (sytič, třikrát kopnout naprázdno bez klíčku, zasunout bošák a kopnout). Chytně vždycky na první, maximálně na druhej kop.
1 reakcí na tento příspěvek Opravy a seřízení Jawa 350 typ 640
Co se týká toho plováku, tak jsem měl ten samej problém s Jikovem. Musel jsem tak dlouho laborovat s tím jazýčkem a také s tím uchycením na tyčince. Tak aby to vše fungovalo a podařilo se. U nového Jawa karurátoru zatím nemám žádný problém.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |