globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: X-motos XB 31 oprava motoru
Zdravim všechny,mam dotaz koupil jsem hodně levně tuto čínu 250.
je tam pár věcí na opravu jako utrhlej držák motoru na rámu,výfuk a pár drobností.,ale
motor byl skoro bez oleje ale nějak tak jede(samozřejmě po doliti oleje). Podle mně rozladěn,nikdo naněj nikdy nešahal.
staršně kouří a střílí do vejfuku tak že z nej letaj plameny.Podle mně špatný kroužky a gufera na ventylech.
Nevíte někdo kde sehnat sehnat kroužky a ty gufera a jesli velkej problém to vyměnit a dá se to udělat primo na motorce nebo přitom musí motor ven z rámu a jestli to zvládnu sám?
Jawky dělam normalně ale 4T jsem nikdy nedělal.
Dík za pomoc

X-motos XB 31 oprava motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2014 v 07:51 | Nahoru | #1
hlavně se neboj vůlí...tam jsou oproti jiným strojům obrovské..a sedla ventilů ae zaklepávají do nekvalitní hliníkové hlavy , častá kontrola a seřízení ,, ovšem jako vše na této replice motorky,ale nekup to když je to levné , ve finále tě provoz vyjde dráž než jakémkoli japonském crossu .. ale má to i výhodu. stane se z tebe zručný mechanik a později budeš jeden z nás co nadávají na čínu

(reakce na) X-motos XB 31 oprava motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2014 v 07:52 | Nahoru | #2
ja1> oproti dvoutaktu to nic složitýho není. navíc jen sundání a nasazení rozvodového řetízku, ale motor z rámu bych sundal. měla by pasovat: pístní sada a Gufera ventilů PS:je to OHV, nebo OHC motor? na OHC můžeš použít tento HONDA XL200 manuál. je to stejný

Naposledy editováno 10.05.2014 08:31:00

X-motos XB 31 oprava motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2014 v 13:46 | Nahoru | #3
Ten OHV motor je hodně spodovej a terénní ježdění s častym vytáčením mu moc nesvědčí a brzo jde do kopru, je to koncepce ze 70.let. Tenhle typ rozvodů se dnes používá jen u chopperů a cruiserů. OHC má modernější rozvod, líp se točí, jede víc.

X-motos XB 31 oprava motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 12.5.2014 v 22:54 | Nahoru | #4
je to OHV mam ten stejnej motor. motor musi ven delal sem uplne to stejny jako budeš dělat ty pístní sada a těsněníventylová vůle je sání 0,10 výfuková 0,15 díly najdeš na http://www.sohoo.cz/ tyto strance a jak se seřizujou ventily si najdeš na netu

(reakce na) X-motos XB 31 oprava motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 31.5.2014 v 13:42 | Nahoru | #5

hagrid.hagrid píše: ted otázka co s karbonem na ventilu a v kanále? jak to očistit jestli vzít na to drátěný kartáč na ventil asi (poškodit bych ho snad neměl).
Pak co sedla ventilů ty vypadaji že jsou v cajku nemám je zabrousit když už je to rozebrané a čím?napadla mě brusná pasta nanest na sedla konec vetilu chytit do vrtačky a protočit, co myslíte?



Pokud si s tím opravdu chceš pohrát, tak karbon z vyfukového kanálu opatrně oškrabat (stačí malým šroubovákem + třeba dremel s kovovým kartáčem), ventily se dají opatrně oškrabat (nejlíp se mi to dělalo "navlhčené" wd40) náhradní čepelí do odlamovacího nože.

Sedla bych zabrousil, zdá se mi, že jsou na nich vidět místa kde se do nich zaklepaly kousky karbonu, bohatě stačí jemná pasta , za dřík ventilu to rozhodně do vrtačky nechytej, poškodíš ho, moje metoda (možná mě za ni ostatní odsoudí, ale dělal jsem takhle dvě hlavy a obě šlapaly a těsnily bez problémů) je větší gumová "nožička" našroubovaná na delší šroub, který chytnu do akučka a tu gumovou část přimáčknu na talířek ventilu zasunutý do hlavy a jedu .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
X-motos? X-motos XB 33, X-motos XB 31, X-motos XB 35, X-motos... DejvAndrle 10 14.5.2021 v 11:03 Jerry3nduroBike
Xmoto XB31 prehriva se motor X-motos XB 31 Lucie97 1 7.6.2020 v 20:04 hagrid.hagrid
Seřízení karburátoru 250ccm 4t X-motos XB 31, X-motos XB 32 tonda2134 5 25.1.2020 v 08:18 tonda2134
Seřízení karburátoru Keihin PZ30 X-motos XB 31 Kevco 5 21.1.2020 v 20:21 tonda2134
nedrží otáčky X-motos XB 31 rodriguez11 2 18.2.2019 v 15:45 rodriguez11


TOPlist