globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...
Ahoj motorkáři.
Asi před měsícem přisla osudová zatáčka,která dopadla nebezkým pádem :D
Zprznil sem lak na kapotáži a lak na nádrži,(která je jestě navíc promáčklá :-/).
Chtěl bych jej přelkovat na hlubokou černou metlu ,jelokož sem kutil tak bych to chtel zmáknout sám a ocením každou vaší radu


2 reakcí na tento příspěvek Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 15.9.2012 v 21:45 | Nahoru | #1
Proč asi? Protože zadarmo jako kutil to v lakovně neudělají...
Každopádně kutil má do lakýrníka daleko, někdy vůbec do všeho má daleko.
Kup si dva spreje - metlu a krycí lak, to máš tak 200 a zkus si něco nalakovat. Třeba nádrž z jedné strany. Tak nějak zhruba zjistíš, za co lakýrník bere peníze. Nebo to zjistíš pak, pokud se pustíš do celé motorky. Jinak vzhledem k tomu, že tvoje motorka není moc origo, nemáš až tak co pokazit. Takže směle do toho

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 15.9.2012 v 22:16 | Nahoru | #2
Jako kutil to udelej nejakou normalni barvou a nevymejslej metlu. Akorat to domrdat a bude to zbytecne drahy

1 reakcí na tento příspěvek Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 16.9.2012 v 20:15 | Nahoru | #3
Panove at si necha manichat profi barvu do spreje s tuzidlem je to tusim za 4kila baj voko pak jeste tedka 2slozkovej zaklad cca 3kila a pak jeste plnic :) Pak brusivo,odmastovace atd :) A je vysledek paradni delal jsem tak S11 Mam ji v profilu a lak je fakt paradni dovolim si rici ze jak uz nejakeho prumerneho lakose. Delano normalni barvou jakou by to delal lakyra jen naplneno do kartuse.

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 08:41 | Nahoru | #4
Pokud nejsi kopyto, tak to zvládneš, jen musíš mít cca 20 stupňů teplo, jinak to nemá ani cenu stříkat a ještě mít nějakou místnost kde se nepráší Lepší je stříkat pistolou než sprejem, zkus se poptat po okolí jestli někdo nemá kompresor a pistol
Tady máš např. jeden odkaz co se tady řešil s lakováním: lak

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 19:50 | Nahoru | #5
Sprejem NIKDY neuděláš kvalitní lak jako pistolí.Používá se jiné tvrdidlo a tak až si nastříkáš nádrž sprejem ,natankuješ,přeliješ si nádrž tak je po lesku a můžeš to dělat znovu.Takže nech si namíchat barvu i lak,barevná báze je bez tvrdidla,to se dává jen do laku a pozor namíchej si jen lak který spotřebuješ,jinak je za zhruba 2 hodiny jako želé.Teplota musí být min 20 st. jinak se to nevysuší a zdrcne se to.Jinak na místě kde si necháš namíchat barvu si řekni o hrubší bázi metalízy,vypadá na motorce líp.

1 reakcí na tento příspěvek Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 19:50 | Nahoru | #6
takze za me jdi do toho. Kdo nic nezkusi nic nepokazi.

tohle je muj prvni vysledek. Nikdy sem nic predtim takhle nestrikal.

vybaveni tuze zadne , jen pujcenej kompresor a pistole a strikal sem to v garazi, kde pada omitka, takze sem musel zadelat strop igelitem.
Pomeranc co tam je pujde rozlestit. Snad :)







a takhle nejak sem si to namaloval v komplu.





hodne stesti.

1 reakcí na tento příspěvek Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 20:43 | Nahoru | #7
http://mfence.rajce.....cz/Lak_Stadion_S11/

A jako celek to mam v profilu kazdej kdo dela kompresorem a pistolkou cumel a nikdo nerekl kriveho slova samozrejmosti je profi podklad a dobra prace a sikovne ruce :)

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2012 v 11:19 | Nahoru | #8
Pokud chceš kvalitu, tak to sám nedělej. Pokud to tak neprožíváš (je to stará jawa, tak asi o nic nejde), mrkni ke mně do profilu na tu čevenou motorku. To je práce amatéra bez zkušeností (moje se vzdušníkem 25l), já sem spokojenej a mám z toho radost. Ale je tam pomeranč a všechny ostatní vady, který nevim jak se nazývaj, ale mně to nevadí. Hlavně si nech poradit nějakou barvu, se kterou se líp pracuje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2012 v 20:24 | Nahoru | #9

Ďuričko píše: Kluci,trochu se v tom ztrácím...příprava pro lak je mi jasná,tou brusnou peripetií pro plnič už jsem si prošel.Ale,když se pak nanese barva,tak už ta se po zaschnutí brousí anebo se brousí až bezbarvý lak co přijde na ni?


lak brousis jen mistne pokud ti nekde stece, ale jinak se lak (baze) nebrousi.
Vesmes klasicke barvy naneses primo na plnic a mas ji tam ,ale treba metlu sem mel takovou ,ze sem nanesl cervenej zaklad se trpytkama a pak neco jako tonovanej lak, takze kdyz jdes do metalizy tak pak strikas o vrstvu navic. Kazdopadne nic z toho nebrousis, krome plnice a pokud se ti podari tak nebrousis ani lak, ten pak uz jen rozlestis do lesku, popripade aby ses zbavil pomerance ,kterej tam udelas. Profi lakyra to ma ovsem uz tak v ruce ,ze pomeranc ani stekance nedela a za to mu platis ,ze pak to je A1.

jinak teda se tu jeste pochlubim kompletnim vzhledem motorky.












takze jak uz sem psal..bez do toho kdyz to pokazis tak to proste cele vybrousis. Jinak mnohem jednodussi je to polejt jednou barvou , nez se srat s takovejma vzorama. Strikat to na cerno tak to dopadlo si myslim aji lepe nez tohle. Kazdopadne Zkusenosti sem nemel tuze zadne, vybaveni take nic extra, pujcenej kompresor a pistol, no a strikal sem to v garazi ,kde sem steny a strop zakryl igelitem aby mi nepadal omitka do lakovani.
Na brouseni sem mel jen ruce, zadne stroje a slo to taky. Jak rikam ,neni to ideal, lakyra by rekl ,ze je to desne, urpimne bych lakyrnikovi za takovou praci asi ani nezaplatil ,ale zas na druhou stranu me to stalo mene jak tretinu nez rozpocet od lakyrnika a mel sem to hotove za tri dny od rana do vecra prace.

preju hodne stesti a neboj se toho.

Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 19:57 | Nahoru | #10
Zdar nečetl jsem si to tu celý,jen vím že někteří umý fakt poradit
Normálně to všechno zbav barvy(třeba ošmirgluj),pak to nastříkej základem,pak na pokazené místo musíš odmastit a zakitovat tmelem,tak to všechno vybrousíš šmirglem, třeba šmirgl 400,600,800,aby to bylo jemné,pak na základ jak to bude pěkný nastříkáš plnič,a celé vybrousíš zas šmirglem 800,tak aby to bylo celý pěkně jemný,a musíš pod vodou.
a až pak mužeš barvu,ale chce to na stříkání hodně zkušeností,ale nic extra těžkýho,jen to chce chytit grif do ruky.Tak jak jsi upravíš ten plnič,tak taková bude barva,a jdou tam vidět i ty nejmenší hrbolky,na to je ten plnič aby to zanesl

1 reakcí na tento příspěvek Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2012 v 08:43 | Nahoru | #11
doprkna, tady ty lidi co tě odrazují mně s...rou.

neboj se toho, napoprvé to asi dokonalý nebude, ale příště to bude určitě lepší

sám se lakováním motorek občas bavím též, pravda, metlu sjem zatím tak docela nedělal. však kdyžtak mrkni do mých deníků...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 22.9.2012 v 17:49 | Nahoru | #12

Rychty píše: Ejs> Díky za důvěru :D Doufám že jeste nekdo poradí co se týče tmelováni



tmelení je pracné a je to základ všeho, proto neodrbat. Jestli potřebuješ zatmelit ďolík na nádrži tak odřít na plech, přetáhnout polyesterovým tmelem se skelným vláknem (nejen plnivem), obrousíš, nebudeš li spokojen s výsledkem tak další vrstva. přes to základ...
celé to pak musíš dost pečlivě přebrousit (teď už mluvím o všech dílcích co se chystáš stříkat), stříknout plničem (nebo jiným stříkacím tmelem), přebrousit najemno, a dokud nebude výsledkem naprosto perfektní povrch tak nemůžeš začít stříkat. představa, že něco zaleje barva je krutý omyl

jo, ještě jestlis e někde dostneš na holý povrch tak potřebuješ základ na plast (vlastně to jen naleptá povrch aby se ti to nesloupalo)

(reakce na) Přelakování rámu,nádrže, a kapotáže.Poradte ...

Skvělá odpověď, děkuji! 30.9.2012 v 19:13 | Nahoru | #13

Rychty píše: jako fakt ?..to se mi zda jako hloupost..


neni to hloupost...zapomel sem odmastit blatnik po vybrouseni plnice, po nastrikani cerne barvy se mi to cele zkrabatelo..temer okamzite. Davam to za vinu odmasteni , protoze nikde jinde se mi tohle nestalo a jen tady sem si vedom ,ze sem to neodmastil. Uvedomil sem si to v momente kdy sem na to fouknul pistoli. Rekl sem si..no treba to nebude vadit. No a pet minut po nastrikani baze se to zpuchrovatelo.
metly se neboj. je to jen o vrstvu navic. Jak sem psal..strikal sem taky poprve a aji ta metla se dala. Nakonec metla vypada lip nastrikana nez klasicka barva ;)

Nejhorsi je nanest bezbarvej lak. Coz je konecna vrstva.
Musis ho dat hodne aby se rozlil a neutvoril krupici, ale nadruhou stranu ho nesmis dat moc aby nestekl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist