Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 11:26 | Nahoru | #1

WhiteS píše: Mně 4 válce a 2.0 stačí =). Jinak - také bych radši 2.0 TFSI nebo starou dobrou 1.8T, ale jak říkám - tohle je solidní nabídka .

Mnoho kurvítek? Tím myslíš co? DPF? /ten bych nechal hned odstranit/ - A "pojízdná" STK v Německu mě nezajímá - tam s tím jezdit nebudu =).



chapu, vim co myslis a zrejme v tom umis chodit.. jakoze to ted dobre koupis, rok se s tim svezes a dobre prodas... to ja neumim, takze podle toho musim i vybirat.

ono je to prast jako uhod kdyz budes vybirat z novejch aut v dane tride... prisny emisni normy, pozadavky na velkej vykon z malyho motoru, na nizkou spotrebu - to vse vede ke slozite konstrukci - system commonrail je uz sam o sobe dost narocnej na materialy a zpracovani mechanickejch casti, takze to dokaze spolehlive oddelat horsi nafta - stryc opravuje cerpadla pro diesely a zadreny vysokotlaky cerpadla tam ma docela casto. plus samo na to navazuje kupa dalsich veci ala DPF, EGR apod systemy.. ktery diky tomu ze uz maj tyhle novy auta chipy snad uz i ve sroubkach a nevymenis zadnej dil bez toho abys to nesparoval nakou lepsi diagnostikou tak nejdou tak snadno vyhodit.

ale jak rikam pro tvoje pouziti je to nejspis fuk a co se tyka oprav tak nejspis banany pro opicku budes mit....

ja kdybych neco takhle novyho a audi musel koupit tak 1,8tsi

Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 12:02 | Nahoru | #2
Zkus napsat ty kody sem ..neco malo ti vypadne..nebo se tam poptej..

2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 14:47 | Nahoru | #3
1,8 TSI nebrat,máme dva superby služební jeden najeto 120tis. po opravě motoru(mazání),oprava byla v 60tis. a nyní už opět v prde..,ten druhý je na tom o něco líp,ale motor vydává hrozné zvuky.Převodovky DSG u obou po výměně lamel a celkově asi milionkrát přehrávali software k nim.
Jinak motor pružný a spotřeba kolem 8,5l.
K těm dieslovým motorům:
BPW 103kw by měl být bez problémů.
16v radši nebrat.

(reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 15:13 | Nahoru | #4

WhiteS píše: BPW je prý BMM a BMP dosti podobný =). Jen je prý uložený podélně.

/toť slova Dieselpower/



hele tak ses dopracoval k tomu co jsem tipnul v prispevku cislo 8:) tak bud sem tak dobrej nebo vi na dieselpower stejny hovno jako ja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.1.2012 v 16:43 | Nahoru | #5
WhiteS> Motory diskuse
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist