globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MX boty - rozdíl v podrážkách
7.6.2011 v 07:34
Dlouho jsem řešil boty na motarda. V mém případě na cestovního motarda spíše. Sice nedám nato, jak to vypadá na první místě, ale řeším pohodlí a bezpečnost - udělaly mi tyhle botky radost. Vypadají hezky, hodí se k tomu a jsou opravdu bytelné, oproti cestovním botám. Jen byl problém sehnat mou velikost - většinou úzké. Sehnal jsem nakonec, ale s atypickou podrážkou a nato se váže můj dotaz ...

Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.

Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).




a klasika boty jak je znám já ...

1 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 11:01 | Nahoru | #1
Brzdu si určitě hoď níž, ve stupačkách jezdit vůbec nepotřebuješ. Ta lepená gumová podrážka je na MX botě docela revoluční věc, doteď si to podle mě nikdo kromě Astars netroufl vyrábět. Na ATV Formách jsem tu lepenou špici neukopl, ale vím o pár lidech kterým se to povedlo. Bude se v tom líp chodit, já jsem už párkrát uklouzl na dlažbě tou kovovou špicí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 11:58 | Nahoru | #2
Breakpain> Mám základní model MX šktpálů G-Force od Gaerne a taky namá na špici kování. Guma, která tam je, vydrží opravdu hodně, jezdím off, padám často a sem tam zůstane noha i pod moto, kterou je nutný občas opravdu silou vytrhnout. Na jedný botě se gumová špička odchlípla, ale to bylo tím, že jsem dal boty sušit ke krbu a bota blíž k topeništi se malinko zdeformovala . Ale i tak se to odchlípnutí nezvětšuje. Samotná špička boty i bez kování je hodně pevná , ale kování má určitě svůj význam.
Tady to je dotaz z Čepelákovo webu:
Dobry den, chtel bych se zeptat jak se lisi boty alpinestar tech7 od alpinestar tech10, a jestli jsou tech7 vhodne pro MX. Nikde jsem totiz o techto botech nenesel popis v cestine. Diky!! a at to jezdi
Odpověď: Boty se liší ve výstelce - Tech10 mají malou botičku, Tech7 ji nemají. Jinak vhodné pro MX určitě jsou. Děkuji.
I v popisu píšou "nová podrážka s použitím technologie Tech 10", tak bych to neřešil.
Ohledně brzdový páky, mám ji tak o cca 1 cm niž, než stupačka a vyhovuje mi to jak v sedle, tak i ve stupačkách, ale dost jsem to "ladil", než mi to začlo vyhovovat. Naštěstí je přestavení páky otázka několika málo minutek.

1 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 19:05 | Nahoru | #3
Můj názor a moje zkušenost - netvrdím,že mám pravdu...Všude se uvádí a jsem slyšela - brzda do roviny se stupačkou.Při jízdě v sedě mám nohy na stupačkách na špičkách,takže si nemůžu přibržďovat.Když jsem začla jezdit v Mx botách,měla jsem větší problém s řazením,celou botu pod páčku nedostanu,ale zvykla jsem si.Lepší je nechat páčky jak máš a zvykat si na boty,než to předělávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2011 v 21:10 | Nahoru | #4
Breakpain> Podívej se na jakékoli video z motokrosu a pokud to nejsou závody kolem stodoly tak tam opravdu nikdo v sedě nebrzdí. Měl by jsi při brždění dát prdel dozadu nad blatník a stát ve stupačkách proto brzda v úrovni stupačky. Nohu musíš nechat na stupačce cokoliv jiného je blbost pokud nebereme trochu vyšší školu kdy si v nájezdu záměrně blokuješ kolo při sedání si na nádrž tam je to trochu jinak.
Při řazení se na meziplyny vybodni normálně to jen odřaď dolů a u toho brzdi, nedokážu si představit brzdit přední brzdou a u toho kroutit plynem, na silnici to jde v terénu moc ne.
Co se týká motorky tak i 250 budeš mít ze začátku plné ruce, tam je to spíš o tom kolik máš na údržbu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist