Hoši, tak jsem to vyřešil Alpinkama ... jako jediné mi sedí přesně :). Sice nemají kloub, ale mimo zadní brzdy nemám problém. Mám páčku brzdy v úrovni stupačky a takhle si ji prostě moc přišlapuju v sedě - když jedu ve stoje, tak je to naopak vynikající ... tak nevím jestli se "učit" a zvyknout si nebo ji snížit. Co jsem koukal na instruktážní videa, radí to dát stejně jako řadičku do ůrovně stupačky ... nicméně .. to odbočuju.
Chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl v těchto botách - respektive v podrážkách ... oboje jsou boty do terénu ... jen jedny mají vzorek jak na "silnici" a nemají okovanou špičku a druhé mají klasickou enduro podrážku, tak jak ji znám s okovanou špicí ... vysvětlité mi to někdo prosím? Děkuji ;).
a klasika boty jak je znám já ...
1 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
Tady to je dotaz z Čepelákovo webu:
Dobry den, chtel bych se zeptat jak se lisi boty alpinestar tech7 od alpinestar tech10, a jestli jsou tech7 vhodne pro MX. Nikde jsem totiz o techto botech nenesel popis v cestine. Diky!! a at to jezdi
Odpověď: Boty se liší ve výstelce - Tech10 mají malou botičku, Tech7 ji nemají. Jinak vhodné pro MX určitě jsou. Děkuji.
I v popisu píšou "nová podrážka s použitím technologie Tech 10", tak bych to neřešil.
Ohledně brzdový páky, mám ji tak o cca 1 cm niž, než stupačka a vyhovuje mi to jak v sedle, tak i ve stupačkách, ale dost jsem to "ladil", než mi to začlo vyhovovat. Naštěstí je přestavení páky otázka několika málo minutek.
1 reakcí na tento příspěvek MX boty - rozdíl v podrážkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX boty - rozdíl v podrážkách
Při řazení se na meziplyny vybodni normálně to jen odřaď dolů a u toho brzdi, nedokážu si představit brzdit přední brzdou a u toho kroutit plynem, na silnici to jde v terénu moc ne.
Co se týká motorky tak i 250 budeš mít ze začátku plné ruce, tam je to spíš o tom kolik máš na údržbu.